Wolf in Sheep's Clothing
כל הקטע של הפרח הוא מטאפורה שאני חשבתי עליה לבד, כי בעצם, פרח שהוא לא "יפייפה" עדיין ראוי להיות בשיח, לכל בן אדם מגיע להשתלב בחברה, לא משנה איזה "פגם" יש לו. ההבדל היחיד בינינו לבין השיח זה שאנחנו כן יכולים לקבל חזרה את "הפרח".

הפרח השונה.

Wolf in Sheep's Clothing 28/06/2016 1396 צפיות 4 תגובות
כל הקטע של הפרח הוא מטאפורה שאני חשבתי עליה לבד, כי בעצם, פרח שהוא לא "יפייפה" עדיין ראוי להיות בשיח, לכל בן אדם מגיע להשתלב בחברה, לא משנה איזה "פגם" יש לו. ההבדל היחיד בינינו לבין השיח זה שאנחנו כן יכולים לקבל חזרה את "הפרח".

ליו וגבי יצאו יחד אל גינת הארמון המלכותי, שבו גרה גבי. הגינה הייתה ענקית, והייתה מלאה בפרחים ושיחים גדולים ומפוארים, שהיו נראים כאילו טיפלו בהם היטב.
ליו הסתכלה על הפרחים, עברה ליד השיחים ודיברה קצת עם הציפורים, עד ששמה לב לפרח אחד- צבעו היה לבן, הוא היה נראה טיפה מוזנח, חלק מהעלים שלו נתלשו.. הוא היה נראה מוזר, שונה.
הוא היה על רצפת האריחים שבגינה, מונח ממש ליד רגלה של גבי.
"למה הפרח הזה לא נמצא בשיח?" שאלה ליו המופתעת את גבי כאשר הרימה את הפרח. היא התחילה לבחון אותו מכל צדדיו.
"לא יודעת, כנראה הגננים המלכותיים חשבו שהוא לא נראה טוב או מפואר מספיק כדי שהוא יהיה בשיח." אמרה גבי בלי לייחס משמעות מיוחדת לשאלה ששאלה ליו. למרות שליו התייחסה לזה מאוד ברצינות.
"הוא לא נראה טוב מספיק? הוא פרח בדיוק כמו הפרחים שיש פה בגינה. זה בדיוק כמו בני האדם, האם היית מנדה מישהו מחברייך, בגלל שוני כלשהו, או מוגבלות?" שאלה ליו והסתכלה עליה בפנים רציניות- שתבין שהיא נפגעה מתשובתה.
"כמובן שלא, לכולם מגיע יחס שווה, לא משנה אם יש בהם פגמים. פגמים זה דבר טבעי שנמצא בכולנו" אמרה גבי לאחר חשיבה עמוקה.
גבי הסתכלה על ליו והחלה לחשוב על דבריה, והיא חשבה עליהם לעומק.
'רק בן אדם שעבר דברים בחייו יכול להבין מאיפה ליו באה עם המחשבה הזו. בחיים לא הייתי חושבת על זה ללולא היא' חשבה לעצמה בזמן שבהתה בליו מנסה להחזיר את הפרח לשיח.
לאחר שליו התייאשה, היא הושיטה לגבי את הפרח. "תטפלי בו יפה." חייכה אלייה חיוך רחב.
"כמובן, אל תדאגי. הוא בידיים טובות" חייכה גבי ולקחה מליו את הפרח.
"ולא רק הוא.." לחשה.


תגובות (4)

וואו. הסיפור מתוק, קצרצר ויפה. אהבתי את המסר, לדעתי זה ממש חשוב שלא ינדו אחרים בגלל איזה פגם טבעי שקיים בכולנו. אפילו הסיפור שאני כותבת מנסה להעביר בפנים גם את המסר הזה. אני עדיין עובדת על זה. בסך הכל יפה:)

28/06/2016 12:55

כן, המסר באמת יפה.
גם האורך הקצר מעניק לאווירה את המשקל שכבר יש לה.
יפה מאוד.

28/06/2016 18:32

תודה לכולם :) שמחתי לשמוע.

28/06/2016 19:39

סיפור ממש יפה :)

24/02/2017 19:43
סיפורים נוספים שיעניינו אותך