top
מקווה שאתם נהינים מהסיפור אני פתוחה לעצור, תיקונים וסתם תגובות מפרגנות, מבטיחה לענות!!

הפרעות

top 21/05/2015 701 צפיות 4 תגובות
מקווה שאתם נהינים מהסיפור אני פתוחה לעצור, תיקונים וסתם תגובות מפרגנות, מבטיחה לענות!!

אני סוגרת את דלת הכניסה מאחורי והולכת במהירות לכיוון חדרי, וכשאני מתחילה לעלות במהירות במדרגות אמי עוצרת אותי, "למה את מתחמקת ממני, שוב פעם?" אני עומדת שם על המדרגות, קולה של אמי מקפיא אותי. וכשאני רוצה לפצוא את פי אמי קוטעת אותי "אוליביה בבקשה אל תתחילי שוב עם ה'נאום' שלך;'אני לא רעבה יש לי הרבה שיעורים." אני מסבה את מבטי אל אמי, היא לא לא נראת מאוכזבת כמו שחשבתי שתיהיה, היא מותשת. "אני הכנתי את הארוחה האהובה עליך", אני יורדת למטה ומניחה את התיק שלי ליד גרם המדרגות, ואני הולכת במהירות אל אמי ומחבקת אותה, ושואלת מעבר לכתפה " פשטידת פטריות?" "פשטידת פטריות" אמי עונה בחיוב. אמי אומרת שבגלל הדיכאון שלי אני אוכלת כמו ציפור, והיא צודקת, לא אכלתי פשטידת פטריות כבר כל כך הרבה זמן ששחכתי את הטעם והמרקם שלה. אני ואמי אוכלות זו מול זו ובשולחן שוררת אווירה של מתח. "אני יודעת שאת לא אוהבת לדבר על זה אבל, את מתנהגת ככה בגלל שאת זוכרת איזה יום היום נכון?" כתפיה של אמי התכמרו ישר לאחר שאילת השאלה, והיא מצפה לשמוע את הצעקה שלי אבל השנה, זה לא יקרה, השנה אני לא אכביד אפילו יותר על אמי. "כן , אני מודה באשמה".
אני אומרת בשקט אבל יכלה להרגיש את הכעס והלגלגנות בקולי, ומיד הצטערתי על כך שאפילו פציתי את פי. "זה בסדר" אמי עונה לי לפני שהספקתי להצטער על תשובתי הכבדה."כמעט שכחתי, קלואי הזמינה אותך אליה, ללילה", אני קמה ומפנה את צלחתי ואת צלחתה של אמי של אמי גם כן, "זה נשמע לי מעולה!" אני עונה לה ומנסה להתגבר על קול הזרימה החזק של הברז, אני מניחה את שתי הצלחות בתוך הארון. "למה לא שמת את הצלחות בתוך המדיח?" אמי שואלת בתימהון "אוי נכון שכחתי לגמרי!" אמי מסתכלת עלי וחיוך גדול וכאוב עולה על פניה. " זה בסדר,את יכולה לבכות". ועיני לא יכולות להסתיר את זה עוד, הסכר נפרץ בתוכי ואני מתחילה לבכות. "זה בסדר", אמי אומרת ומחבקת אותי, ואני מחבקת אותה גם כן. אני נופלת ארצה, אט אט ואמי נופלת אתי, וכל גופי שוכב על הרצפה הקרה, וראשי נח על שוקיעה של אמי. היא מלטפת את שערי השחור והארוך ואומרת לי "זה בסדר, הכל בסדר" אמי מנסה להרגיעני אך היא לא מצליחה, נשימותי רועדות והדמעות לא מפסיקות לרדת, ושוב התמונה הנוראית הזו עולה אל מול עיני, אמי הבוכה עומדת מולי ואומרת "בבקשה אוליביה, תורידי את החבל הזה מצווראך".


תגובות (4)

זה ממש יפה לפי מה שהבנתי היום זה ציון ? או משהו כזה אחרי שהילדה רצתה להתאבד אבל אימא שלה עצרה אותה ועכשיו היא מצטערת על זה?

21/05/2015 22:39

וואו זה היה מדהים
כי כל הפרק אני לא הבנתי למה היא בוכה ורק המשפט האחרון גרם ללב שלי לקפוץ לרגע…….
זה מדהיייים
אבל אם זה סיפור בהמשכים תזכרי למספר את הפרקים…
חחחח מחולף ומעונב
עדיין מצחיק אותי….
לא נורא יצאנו שוות……..
מתה עלייךך

23/05/2015 01:15

וואו, הסוף הרג אותי! השארת אותי בלי מילים! אבל אני חושבת שהקטע עם הכיור היה קצת לא קשור ואותי אישית הוציא מריכוז.

23/05/2015 11:20
    top top

    הי pepper frost! אני אקח את הערתך לצומת ליבי תודה על התגובה!

    24/05/2015 21:33
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך