ה”פרפר” של השכונה ~פרק 1~

Bloddy bomb 02/02/2021 424 צפיות אין תגובות

מריה איריס אוזונה נקראית על ידי השכונה שבה היא מתגוררת ה"פרפר של השכונה", כי בשביל אחותה היא איננה קיימת בכלל.
מריה איריס מתפקדת כעוזרת לרופא שיניים כבר הרבה שנים, היא מרוצה מעבודתה ואין לה טיפת זמן להקדיש עבור הדבר הזה שנקרא " אהבה".
היא מתיידדת עם בחור חדש שזה עתה הגיע לשכונה, רונאלדו מתאהב במריה איריס מבלי לדעת שהיא משטה בו ובידידתו, היא מזלזלת בו מהרגע הראשון שהיא פוגשת בו ולא נותנת לו אי פעם הזדמנות אמיתית להראות לה שבאמת יש לו כוונות טובות לגביה.
למריה איריס אין שום מושג באהבה, נדמה היה שהיא משחקת כאילו שהיא מאוהבת בכל הגברים ולמחרת היום היא זורקת אותם.

מריה איריס מעריכה בכל ליבה את הקטור הרדיה, הבוס שלה. אבל היא מעדיפה להתמסר לעבודה בלבד.
האמת, שהיא לא חושבת עליו כאל מישהו רציני שהיא תוכל לפתח איתו מערכת יחסים רצינית, רק אכפת לה מכך שהיא תצא איתו לפגישת היכרות ראשונית, ואז במפתיע היא מקבלת החלטה שהיא רוצה להיפטר ממנו כי לטענתה הוא כבר לא מספק את הסחורה.

אנדראה , אחותה הקטנה של מריה איריס אוזונה בכלל לא אוהבת את הגישה המוטעה שיש למריה איריס כשהיא נפגשת עם הגברים איתם היא יצאה במהלך חייה, גברים שטענו שמריה איריס פגעה בהם כי הם לא ידעו שהם הולכים להיות החברים לשעבר רק, לא ידעו שמריה איריס מסובבת את כל הגברים באצבע הקטנה שלה.
מה שמעניין שמריה איריס אף פעם לא ידעה מה זה להרגיש אהבה לעצמה ולאותם הגברים איתם נפגשה.
היא רק שיחקה איתם, ולא הייתה מאוהבת באף אחד מהם.

אנדראה מאשימה את מריה איריס בפגיעה בכל הגברים שנפגעו ממנה, ומבקשת שלא תעז לגעת ברונלדו אחרת הוא כבר ידע איזו סוג של אישה נוראית היא באמת.
מריה איריס נבהלת מהתוכחות של אחותה, היא מנסה להסביר לה שהקשר שיש לה עם רונלדו הוא אמיתי ושהיא לא תהרוס את הסיכוי האחרון כדי לוודא שרונלדו לא יהיה איתה.
אנדראה אומרת למריה איריס שבמוקדם או במאוחר גם רונלדו יהיה הבא בתור לסבול ממנה, כי היא תעזוב אותו לאנוחות.
היא גם מוסיפה שהיא לא תסלח לה ותשכח שהיא הייתה אחותה אם היא לא תהסס לפגוע ברונלדו ביודעין ובלא יודעין.

מריה איריס לא מתרגשת מדבריה הסוערים של אנדראה ובוחרת להמשיך בדרך בה שהיא  תמיד צעדה, לא להתאהב באף גבר שאיתו היא תצא.
לא משנה מה אנדראה תגיד על רונלדו, הוא ישאר איתה בסוף כי היא משתמשת בו לרעה על מנת שאנדראה תתרחק ממנו והפעם לתמיד.
היא לא גילתה שרונלדו לא יודע באמת מה האופי האכזרי והנוראי שלה,שהיא מתנהגת עם הגברים שאיתם היא נפגשת בצורה לא הוגנת, אם היא לא מתכוונת להתאהב בפעם הראשונה ולנצח, אז למה היא בוחרת לשבור את הלבבות שלהם?

אנדראה מבטיחה למריה איריס שאם היא לא תשנה דבר בגישתה הפוגענית כלפי הגברים, היא תפגע בעצמה בסוף.
וגם רונלדו לא מודע לכך שמריה איריס משחקת בו , הוא אינו עד לכך שאהבתה היא לא אמיתית אלא מזויפת.
עד עכשיו, היא לא התערבה במה שהיא עשתה, אבל אם היא תמשיך בדרכה, אז היא תגיד את כל מה שהיא יודעת עליה באופן מיידי לרונלדו .

רולנדו אהב את מריה איריס בגלל מה שהיא, ולא בגלל הכינוי השכונתי שדבק בה כה"פרפר של השכונה" שעשה לה המון בלאגן עם לא מעט גברים איתם יצאה באותו הזמן וגם בגדה בהם בלי שהם ידעו.
מצדה, אהבה היה כלי רע למשחק בין ידיה והחוקים היו ממש ברורים אצלה.

היחידה שלא דיברה איתה כל השנים הללו, הייתה אחותה סילבנה, שראתה אותה נעלמת בתוך לילה אחד ומאז היא לא חזרה.
מאז אותו הלילה, משהו חדש נוצר אצל מריה איריס אוזונה, היא נהייתה שונה , אחרת.
היחסים שלה עם סילבנה קבלו תפנית מצערת במערכת היחסים שהפכה ללא תקינה בעליל.

במהלך התברגותה מריה איריס עברה לא מעט קשיים במשך לימודיה התיכוניים בבית הספר שבו למדה בעבר.
בשנים האחרונות היא עברה לבית חדש, דברים שהיו רגילים נהיו שונים  בעבודה כבדרך כלל.
למריה איריס היו קבוצת חברות משותפות איתן היא נהגה לבלות בערבים.
אבל גם הן נעלמו עם השינוי הפתאומי של מריה איריס, מביישנית וצנועה עם עתיד מזהיר לפנים, היא נהייתה נבזית שכל עניינה היה לצאת עם גברים ואז לזרוק אותם.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
~.

מה שמריה איריס עשתה היה כאין וכאפס לעומת מה שהגברים הרגישו כאשר הם ראו שהם נעזבים וננטשים על ידה.

רונלדו לא הבין את מריה איריס של אז, הוא לא קלט שהיא עזבה את מרפאת השיניים.

בשביל הפרסום היא תעשה כל כך הרבה דברים. כמו לוותר על אהוב ליבה, למכור את עצמה ואת גופה למען בצע כסף ומסירת הרכוש כדי להיפטר מהחובות שבהם היא תקועה.

האובססיה שלה לגבי גברים איננה מסתיימת, תמיד היא תעבור מיד ליד. הויכוח שלה עם אנדראה על כך שהיא לא נועדה להיות עם רונלדו. אלא רק היא.

מריה איריס לא באמת אוהבת אותו, אין לה מושג מה זאת אהבה, בעצם היא לא הייתה מודעת לזה.

היא הייתה משלה אותם לגבי הסיכוי שלהם ורק אחר כך מתחרטת ומניחה להם לסבול כך סתם לחינם.

אם מריה איריס לא תעבור שינוי בזמן הקרוב- סביר להניח שכולם יתרחקו ויבקשו ממנה להתרחק.

~.~.~.~.~.~.~.~

אנדראה לא מדברת עם מריה איריס, מריה איריס לא מדברת איתה. משהו עבר עליהן. מריה איריס לא השתנתה מאז הפעם האחרונה שהיא ראתה את רונלדו, הוא אמר לה שהוא מאורס ושברצונו להתחיל בחיים חדשים עם מישהי אחרת. שהוא מסוגל לשכוח אותה ולהתאהב עוד פעם מחדש.

אם אי פעם היא אהבה אותו, שתתן לו להיות מאושר. היה חשוב לו לראות אותה עם חיוך על הפנים, זה שווה לו את הכול. רק לא לראות אותה סובלת.

" למה אתה עושה את זה? למה אתה מתחתן איתה?"
" זה בגלל שחשוב לי לראות אותך מאושרת, לא משנה עם מי. אני משחרר אותך כדי שתהיי עם מה שאת רוצה  להיות בעולם. אני עדיין אוהב אותך בכל מצב."
" ואם לא אהיה מאושרת?"
" את חייבת למצוא את הדרך , תהיי מאושרת . אתמוך בך מאחור, שאם תפלי, אני אהיה פה למענך."

הוא נתן לה נשיקה על הלחי ויצא מדלת ביתה, היא לא תתן לו להתחתן . בשום אופן לא.
היא לא תתן לו להתחתן, גם אם היא תאבד אותו. הוא לא יהיה של אף אחת אחרת. רק שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך