הפתעות

03/09/2013 481 צפיות אין תגובות

פרק 2
נכנסנו לכיתה וראינו את עדן("מלכת" הכיתה) מתנשקת עם יובל פרידמן.
נוי ברחה לשירותים ואני לא יכלתי ללכת אחריה מרוב שהייתי בשוק..לא יכלתי לזוז ונשארתי במקום וכמובן שבסופו של דבר,עם המזל שלי,עדן ראתה אותי.
"יש לי חבר חדש חברות!! רואה? כל הבנים אוהבים אותי…ואותך,מורן,לא נראה לי שמישהו מהבנים שם עלייך בכלל…אבל לי יש חבר אז מה אכפת לי! "אמרה לי עדן ביובש.
"עוד אחד לאוסף.ואת יודעת למה לי לא היה חבר עדיין?! כי לא לכל אחד אני מסכימה..ובגלל זה אין לי אוסף כמו שיש לך! "עניתי ברוגז.עדן הסתכלה עליי בהלם ולא ידעה מה להגיד.הסתובבתי ואז ראיתי את יובל..הוא בוכה.רגע…מה?!! יובל פרידמן בוכה?! אין סיכוי.הלכתי לכיוון שלו אבל אז עדן עצרה אותי.
"כמה חבל שאת מקנאה בי..קנאה זה דבר נורא! "צחקה עליי
"אני לא מקנאה..פשוט חבר שלך בוכה פה אז מגיע לו קצת תשומת לב..לא? "שאלתי.עדן הסתובבה אליו.
"
תסתום דביל..אחר כך אני יבוא לנשק אותך.."ענתה.הסתכלתי עליה בעיניים גדולות. ראיתי את יובל קם ונעמד מול עדן.לאחר שלוש שניות הוא העיף לה קני כאפות גדולות.
"איהההה! זה היה אמור להיות התפקיד שלי! "
"עוף מפה עכשיו..אני ילך למצוא לעצמי חבר אחר..ביי "צעקה
היא יצאה מהכיתה ורק אני ויובל נשארנו
"תודה "אמר לי
"אין בעד מה..למה התנשקת איתה בכלל? "
"תיקון :"היא זו שהתנשקה איתי.!"
הצלצול מנע ממני לענות לו והלכתי לשבת במקום שלי.באמצע השיעור העבירו לי פתק:
"למורן
אאני רוצה להכיר אותך יותר לעומק כי את נראית לי ילדה מדהימה..אז את רוצה להיפגש היום אחרי בית הספר?
יובל "
סגרתי את הפתק ושמתי אותו בתוך הכיס.כשהצלצול להפסקה צלצל רצתי לנוי.
"מאמי שלי את בסדר?! "
"לא! אני לא בסדר! אני נראית לך בסדר?! "
התחלתי להסביר לה את הכל ושיובל לא ממש מאוהב בעדן והחיוך שלה חזר בפחות משנייה.
טאת חברה מדהימה את יודעת? "שאלה
"לא ..לא ממש! "
הייתי שקועה במחקבה הזאת שיובל רוצה להיפגש איתי ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני בכלל.
לאחר בית בית הספר הלכתי ליובל.
"מה רצית? "שאלתי
"רציתי לדבר איתך.."ענה
"על מה? "שאלתי
"על זה שאבני ממש מחבב אותך."ענה
בפחות משנייה לאחר שאמר לי את זה ברחתי מהבית שלו וחזרתי לשלי.לא רציתי לראות באף אחד.יובל כמובן רץ אח
ריי.נעלתי את דלת הכניסה ורצתי לסלון.שמעתי דפיקות ואז אואת יובל קורא לי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך