הצגת הדמויות של הכלה מצנעא

The angel of love13 23/04/2020 369 צפיות אין תגובות

סָמְרָה דְּוַדְוִין – היא האישה שמתאהבת באִיג'וֻואַן עַדְ'וָן, בחור שראה אותה שרה במועדון. היא גרה אצל דודתה ומתפרנסת בעיקר מכתיבת שירים והלחנתם. גַ'מֻוואַן, חברו של אִיג'וֻואַן עַדְ'וָן, שמתאהב בדודתה סַנִיֵלֶה.

סַנִיֵלֶה אַצַּוְּא'רַן- דודתה של סמרה, מצחיקה , וולגרית ויכולה לפעמים לפשל בצורת הפה הגדול שלה. היא מגוננת על אחיינתה באופן מוגזם , יותר מדי . היא מתאהבת בחברו ואיש סודו של אִיג'וֻואַן, גַ'מֻוואַן סוּד'וּן.

גַ'מֻוואַן סוּד'וּן- חברו הטוב של אִיג'וֻואַן ואיש סודו, אין לו מזל באהבה. הוא מפשל הרבה ומתחבא בארונות כדי להיות מאושר עם סַנִיֵלֶה.

הוא חמוד, נאה ומנסה להיות עובד טוב .

אִיג'וֻואַן עַדְ'וָן- נאה , יהיר , שאפתן. הוא קנאי כשזה נוגע באהבה. הוא לא מצליח להתנהל מול כל העולם, כולם מתוסכלים ובאים להתלונן עליו כשהוא מפשל בדרכו עם שלושת אחיו.

סְמַעַגֻ'וּן עָגְ'מוּ- אביה של גִּ'סְמוֹן'. אהובה לשעבר של אַנֹּגַ'הּ, אבל מאז עברו שנים כשבמהלכן הם לא נפגשו . מפגש אחד מעלה את כל הטינה ואת השנאה הגדולה שהם מרגישים אחד כלפי השנייה.

גִּ'סְמוֹן' עָגְ'מוּ – בתו של סְמַעַגֻ'וּן עָגְ'מוּ, האויב מספר של משפחת עַדְ'וָן. אחת מהמשפחות הכי עשירות ומיוחסות בתימן.

היא מתאהבת באחד הבנים של אַנֹּגַ'הּ עַדְ'וָן, היא פוסלת אותה בהתחלה כי היא חושבת שהיא בדיוק של אבא שלה.

נִסְלֵ'ן מִיְסְג'וֻלְ'ו- החברה הכי של טובה של סָמְרָה. מכירה אותה מהילדות. בילדותה היא חוותה חוויות קשות שהיא מתקשה להתאושש מהן.

אַסְלַנְגֶ'ה עְנַא'ן- עובדת בבית משפחת עַדְ'וָן, יד ימינה של אַנֹּגַ'הּ. מכירה אותה מהרגע שבנה הבכור, אִיג'וֻואַן נולד ומהרגע שבו היא נכנסה לאחוזה , אַנֹּגַ'הּ קשורה אליה ממש.

נוֹרְג'וֹן נוֹרַגְ'מָה- עובדת בבית משפחת עַדְ'וָן, נשואה לאַיְדֶּל נוֹרַגְ'מָה. היא לא מצליחה להיכנס להיריון ממנו. היא ממש אוהבת את סָמְרָה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך