הצעה של הארי 4

11/08/2018 747 צפיות אין תגובות

בדיוק בשנייה שרון הרים את ג'יני מהרצפה כדי לבדוק עם יש דופק הארי נכנס וראה את ג'יני בידיים של רון מעולפת. נהיה חיוור ושאל בקול שקט ומבוהל מה קרה ?! שרון אמר שהוא לא יודע הארי שאל אם זה קשור למה שקרה החודש הקודם שבו ג'יני הייתה מאושפזת בבית חולים מסיבה שרק ג'יני יודעת והיא לא מוכנה לספר לאף אחד. הארי ורון הובילו אותה למרפאה. המדאם פופי הייתה אדם הגיוני ודי מתחשב שראתה את ג'יני בידיים של רון מיד אמרה שיניח אותה על המיטה. היא ביקשה מהארי ורון לצאת מהחדר בדרך הם פגשו את הרמיוני ששאלה איפה ג'יני שני הבנים הצביעו לכיוון המרפאה. באותה עת בתוך המרפאה ג'יני שעדיין הייתה מעולפת עברה את כול הבדיקות שהמדאם פופי עשתה לה לפחות את הרוב. ג'יני התעוררה אחרי שעה מבולבלת. מגלה שהארי יושב ליד המיטה שלה. הארי קלט שהיא התעוררה וקראה למדאם פופי ואמר לה שהוא כול כך שמח שהיא התעוררה. מאדם פופי גירשה את הארי מהחדר ופנתה אל ג'יני ושאלה אם היא יודעת שהיא בהריון?? . ג'יני נבהלה ואמרה שלא וזה לא הגיוני שבכלל היא בהריון. לאחר כמה דקות של בהלה מצד של גיני. היא נרגעה וביקשה ממאדם פופי לשמור על זה בסוד ושיגיע הזמן היא תספר להארי בעצמה. מאדם פופי הסתכלה עליה בצורה עקומה אבל הבינה את הצד של ג'יני והסכמה לשמור על זה בסוד אבל גרמה לג'יני להבטיח לה שהיא לא תתאמץ יותר מדי.
למחרת ג'יני שוחררה מהמרפאה ושרון והארי שאלו מה קרה. ג'יני ענתה שזה עומס יתר על המערכות בגוף והיא רק הייתה צריכה לנוח. זה לא נראה להם חשוד אז הם עזבו אותה בשקט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך