הצעה של הארי 7

07/11/2018 719 צפיות אין תגובות

נקודת המבט של הארי לאירועים האחרונים.
אחרי שקניתי את הטבעת שרציתי עליתי לחדר של ג'ני במחילה והתחלתי לסדר את החדר להצעה. הייתי לחוץ וקצת פחדתי מהתגובה של ג'ני. אני יודע הארי פוטר הילד שהביס את אדון האופל פוחד מתשובה להצעת נישואין מחברה שלו. נשמע מוזר, מצחיק אבל זה נכון. רון והרמיוני שני החברים הכי טובים שלי ידעו על הצעה והם עזרו לי בה.
ג'יני נכנסה לחדר ואני כרעתי ברך "ג'יני תנשאי לי " שאלתי. ג'יני צרחה , נבהלתי שאולי אני עושה את זה יותר מדי מהר. כל המשפחה שלה עמדה שם וצפתה. לג'יני חזרו המילים והיא אמרה כן. הרגשתי באותו רגע הקלה. עמדתי לה את הטבעת והרגשתי הבן אדם הכי מאושר ובר מזל בעולם. אני מורה להתגוננת בפני כוחות האופל בהוגורס וג'יני עדיין תלמידה זה מוזר נפרדתי ממנה בנשיקה הרציף והלכתי לכינסת המורים. ניחשתי שהיא מספרת על הצעה לחברות שלה. מעניין איך הם יגיבו.
עברו כמה ימים. הצלתי את ג'יני מדין תומאס. הוא חנק אותה כול כך רציתי להרוג אותו באותו רגע אבל ידעתי שאני לא יכול וגם ג'יני לא תסלח לי על זה בחיים. ג'יני נשכבה על המיטה המשותפת שלנו הארי היא אמרה בקול חלש. הסתכלתי עליה מבולבל. היא הניח את היד שלי על הבטן שלה ובאותו רגע הבנתי אני עומד להיות אבא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך