דמיות נוספות בהמשך !!
הבטחתי וקיימתי להעלות הקדמה !!
אני לא בטוחה שמחר אני יעלה פרק כי ביום רביעי יש לי מבחן באנגלית ואני צריכה להתאמן , מקווה שהספיק !!
מה אתם חושבות על ההקדמה לסיפור שלי ? תגיבוו

הקדמה – אהבה ? לא בשבילי

21/10/2013 908 צפיות 8 תגובות
דמיות נוספות בהמשך !!
הבטחתי וקיימתי להעלות הקדמה !!
אני לא בטוחה שמחר אני יעלה פרק כי ביום רביעי יש לי מבחן באנגלית ואני צריכה להתאמן , מקווה שהספיק !!
מה אתם חושבות על ההקדמה לסיפור שלי ? תגיבוו

תהל ביטון – בת 17 כיתה י'ב שיער שחור חלק ועיינים ירוקות . יש לי גוף פצצה :)
מרוקאית שלמה .אין לי מקום מגוריםן מסיום , אני נודדת יחד עם המשפחה שלי . בגלל העבודה של אבא אנחנו כל הזמן עווברים ממקום למקום . חבר אף פעם לא היה כן אני בתולת שפתיים וכל זה אבל אני לא רוצה להיקשר לאף אחד , יהיה לי קשה מידי להיפרד ואני גם לא מאמינה באהבה . סתם חרטה שהמציאו בשביל לספר לילדים קטנים סיפורים , אין לי חברים כמו שאמרתי אני לא נקשרת . קרה כמו קרח וצינית בטירוף . לא אוהבת מסיבות ויציאות . עכשיו אנחנו חוזרים לעיר מולדת שלי תל אביב , שם דווקא נקשרתי לאנשים אבל אחרי שעברנו הרגשתי כמה קשה המרחק הזה והבטחתי לעצמי שאני בחיים לא נקשרת . אחי אסי האח הכי טוב בעולם נשבעתתת

אלירן אדרי – בן 17 עוד מעט 18 חבריםםםם :)) חולה מסיבות , חולה שתייה , חולה סגריות .פשוט חולה !!
סוטוציונר וגאה בזה – 'מתוקות עושה לכם טובה שנוגע בכם בכלל ' . חתיך עולםםם אין עליי שאלו את מי שאתם רוצים !!
אהבה ?פ'חחחחחח אמאא מי סיפר לכם על החרא הזה ? שטיות . היחידות שאני אוהב זה אמא שלי והאחותי הקטנה אלה יעשה הכול בשבילםםם , חיים שלי הם!! אבא ?מת שהייתי בן 6 , נודר שהוא היה האבא הכי טוב שיש אבל מת מסרטן . אדם וליאור הם אחים נשבעעעע !! יש שמועות שאסי ביטון חוזר לתל אביב , וואלה התגעגעתי לבן זונה הינו החברים הכי הכי טובים עד שהוא עזב . טוב יאללה עפתי לשירן .

אלה אדרי – בת 17 כן אני ואלירן תאומים , סתם חוש את עצמו יותר גדול . כאלה שתי דקות הבדלל. אבל נודרת שאין האח הזה בעולםםם !! שיער בלונדני שטני ועיינים חומות ורגילות , גוף סבבה . ילדה חברתית ומתחברת בקלות . חברות טובות ? אין לא סומכת על אף אחד , כולםם זונות !!! אוהבת מסיבות . לא שותה ולא מעשנת . כן ילדה טובה . לא היה לי חבר אף פעם , כמובן בגלל אלירן , אבל אני מאמינה שמתי שהוא האחד שלי יגיע :))

אסי ביטון – בן 18 כיתה י'ב , חתיך הורסס וסטוציונר גאהה !! אין על האחותי . כן אנחנו תאומים אבל בהפרש של כמה חודשים . כן חודשים בגלל שאני יצאתי לפניה והיא נשארה בבטן . כן תמיד צחקתי ויצחק עלייה בגלל זה . אבל בתאכלס אין אחותי היפה !! חולה מסיבות חולה שתייה וסגריות זה החצי השני שלי . אין אהבה אבל אני יודעת שהיא תגיע בסוף , נשמעתי כמו כוסית עכשיו נכון ?? חחח יאללה עפתי לארוז 'תל אביב אסי חוזר!!'

שירן פרחי – בת 17 כוסית אשש , אין אחד שלא רוצה אותי. אלירן אדרי החיים שלי , נודרתת !!
חולת מסיבות חולתשתייה ולפעמים מעשנת נרגילה . מלכת השכבה ? כן מישהו כזה אין אחד שלא יקשיב לי ועשה מה שאני רוצה כמו מלכה , זה מה שאני !!


תגובות (8)

אהבתייי

21/10/2013 12:24

יפה תמשיכייי

21/10/2013 12:26

למה תהל ביטון תמיד רשומה בסיפורי אהבה של ערסים?!
ואיך זה אסי אדרי ואחותו הקטנה זאת תהל ביטון….?
חוץ מזה ממש אהבתי 3>

21/10/2013 12:29

טעות אסי ביטון כבר מתקנת !!!

21/10/2013 12:35

אהבתיי :)

21/10/2013 12:38

תמשיכי :)

21/10/2013 12:48

תמשיכייייי

21/10/2013 13:18

חחחחחחחחחחחחחח תהל ביטון . תתחיליי!

21/10/2013 14:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך