הקדמה- החיים הלא קלים

23/06/2013 720 צפיות 2 תגובות

החיים שלי טובים עכשיו ולא יכולתי לחלום אותם ככה עם בית משפחה חברים !
אבל אלו חיי החדשים אבל חיי הקודמים היו שונים לגמרי :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"דרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר" השעון צלצל,
'מה לקום עכשיו' חשבתי,
הורדתי ממני את הסמיכה הקרוע והלכתי לצחצח שיניים עם הקצת משחת שיניים שנשארה.
הלכתי למטבח/סלון/חדר אוכל והכנתי לעצמי לחם עם ריבה לקחתי קצת מהחסכונות שהחבאתי אחרי שעבדתי במסעדה.
ורצתי ישר לבית ספר.
שם כרגיל כל ההפסקה הייתי לבד עד ש-"אוי תיראו זאת קים" שמעתי את קולה הצפצפני והמחריד של סטפני,
"מה את רוצה עכשיו " שאלתי מיואשת ,
" רק רציתי להגיד שקצת איפור לא יזיק לך " אמרה הלכה לכיוון הפח באה אלי עם הפח ופשוט שפכה אותו
על הראש שלי !!!!
ישר צעקתי "ימטורפת מה את חושבת שאת עושה" לקחתי את האייפון הורוד עם המגן קיטי שלה ופשוט זרקתי אותו לריצפה ורצתי לשירותים , ואת מי ראיתי שם ? את החברות הצבועות שלה מתפרות ומדברות על בנים !
ישר רצתי למקום המחבוא שלי : המטבח , הטבחית שם היא כמו אמא שלי ! לא, לא כמו אמא שלי יותר טוב . למה אתם שואלים ? אמא שלי מרושעת אבא שלי בכלא אני בת יחידה למשפחה פושעת :(
הטבחית היא היחידה שיודעת על מצבי על כך שאני צריכה לעבוד כמעט כל היום כמלצרית בזמן שאמא שלי מסתובבת כמו זונה עם בנים קטנים ממנה.
"אולה קיימברלי " יסבלה היא היחידה שמשתמשת בשמי המלא.
" יסבלה תגידי לי, יש לי עוד טעם לחיות ?" שאלתי
" שלא תדברי ככה לעולם קימברלי , החיים הם מתנה , בואי נוריד את הזבל ממך ותספרי לי מה קרה " אמרה והתחילה להוריד לי את קליפות הבננות מהשער הבלונדיני שלי, ניגבה עם נייר את החלב שהיה לי ליד העיינים החומות שלי ונתנה לי בגדים להחליף.
"עכשיו ספרי ליסבלה מה קרה" אמרה בעודה שמה עלי בושם עם ריח טוב להפלי
"סטפני.." אמרתי ביבוש
"כרגיל החוצפנית הקטנה " אמרה כשהיא מערבבת את המרק וביד שניה טועמת את עוגת האוכמניות
" אני כבר לא יודעת מה לעשות" אמרתי בעצב
"לי יש רעיון ! " אמרה והלכה להביא משהוא, כשהיא חזרה הייתה בידה צינצנת עם אוכמניות ?
"יסבלה? אלו רק אוכמניות"
"לא לא לא אלו אוכמניות אש, הם חריפות "
הרחתי את האוכמניות
"יש להם ריח רגיל ולא חריף "
"זה כל הפואנטה " אמרה עם חיוך זדוני , היא הלכה לכיוון העוגות הורידה לאחד הפרוסות את האוכמניות ושמה במקום את האוכמניות החדשות (אוכמניות האש )
"דררררררררררררררררינג דרררררררררררררינג "
הצילצול להפסקת האוכל נישמע הלכתי לקיפטריה כרגיל ראשונה בתור, ובום כל ה"מקובלות" עוקפות אותי במילים : " היא שמרה לי נכון לילי " " המקום שמור לי ! " וכאלה וכרגיל אני אחרונה……
סטפני הייתה כמה ילדים לפני אז כשהיא באה לקחת עודה ישר יסבלה אמרה לה כשהיא שמה עוד עוגות על הדוחן "אלו יותר טראים " סטפני כמו תמיד לקחה את העוגה הכי גדולה שבא היו אוכמניות האש , איך זהיתי ? שמנו טיפה קצפת על אכת האוכמניות :)
פיתאום נישמע צעקה משולחן המקובלים "אעאעאעאעאעאעעעאעאעא חם חם חם חריףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!" וזו כמובן הייתה סטפני!
כולם צחקו גם אני הסתכלתי אל כיוון יסבלה והיא פשוט לא הפסיקה לחייך !
"אני טובעת את הבית ספר הזה " אמרה סטפני כשהיא הולכת לכיוון הדלת
"זה היה תעלול יפה "הונחה יד על קטפי וקול רח אמר זאת הסתובבתי והופתעתי לגלות את ג'סטין מאחורי ?!

כמה דגובות אני ימשיך !:) זה פעם ראשונה שאני כותבת פה סיפור :)


תגובות (2)

תמשיכיייי היוםםם!!! חח נקרעתי…

23/06/2013 09:09

חחחח….
תמשיכי זה נשמע סיפור מעניין..!!

23/06/2013 09:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך