^-^Your Death
תודה לכל מי שיחליט להשתתף ויתן לי דמויות, כל אחד ואחת יכולים לתת כמה דמויות שרוצים, אני מקווה שהסיפור יצליח, אז שוב: בהצלחה לנו!

הקדמה+ הרשמה לסיפור אהבה חדש!

^-^Your Death 15/04/2014 1129 צפיות 34 תגובות
תודה לכל מי שיחליט להשתתף ויתן לי דמויות, כל אחד ואחת יכולים לתת כמה דמויות שרוצים, אני מקווה שהסיפור יצליח, אז שוב: בהצלחה לנו!

אהלן אנשימוס!
אז ככה, אני רוצה לספר לכם קצת על הסיפור החדש שלי.
———————-
הסיפור יספר בעצם על פנימייה של נערים עבריינים, גיליים 11-18,
שעברו כל אחד משהו אישי בחיים.
לכל אחד יש סוד אפל, שגרם או לא לסיבה שנכנס פנימייה.
המנהל ושאר הצוות שמטפלים בילדים, לא קוראים למקום
מוסד, הם קוראים לו פנימייה.
פנימיית 'פעם אחרונה', היא פנימייה בה המנהל, המורים, השרתים,
הטכנאים, וכול מי שעוד עובד שם מכבדים תלמידים, יש כמה שלא
אבל זה לא חשוב עכשיו, ובעצם נותנים להם הזדמנות שנייה.
רוב הילדים לא סובלים שמתערבים להם בחיים ושואלים שאלות,
העובדים של הפנימייה שואלים, והילדים מסרבים לענות.

אני צריכה דמויות, הדמויות הטובות ביותר יהיו הדמויות הראשיות,
המסתובבות סביב הדמות הראשית, שאגב גם אתם תתנו לי, פרטי
ההרשמה:
שם:
שם משפחה:
גיל: מוזכר למעלה- 11-18
מין: זכר/נקבה
מראה:
אופי:
שם האמא:
שם האבא:
שם אח/אחות: אם אין אז לא
מקום מגורים בישראל:
סוד אפל מהעבר:
רקע כללי:
עוד משהו מיוחד על הדמות:
אם אין הורה, אז מי מגדל אותו/אותה, אם גם זה אין אז הסבר, למה? איך? איפה ועם מי גר/ה עכשיו.

שמעו אני ממש רצינית הפעם בקשר לסיפור הזה, אני כבר מרגישה את הגלגלים בראש שלי מסתובבים בלי סוף.

בהצלחה!


תגובות (34)

שם:פז
שם משפחה:רוזן
נקבה
גיל:18
מראה:שטנית עם עיניים ירוקות לא גובהה ולא נמוכה רזה יש לה קעקוע של נעלי בלט
אופי:מרדנית מצחיקה חברה טובה עושה שטויות אוהבת אדרלנין ואקסטרים אוהבת לעזור ולתרום לאחרים יודעת לשמור סודות מתעצבנת מהר
שם האמא:רונה
שם האבא:אלון
אין לה אחים
מקום מגורים: ראשון לציון
סוד אפל: היא הייתה משויכת לכת של מאמינים בשטן
רקע כללי:היא עברה דירה מתל אביב לראשון בגלל עבודה ולפני שהיא עברה היא הייתה בכת של מאמינים בשטן ובעקבות זה ההורים שלה שלחו אותה לפנימייה

15/04/2014 18:25

    איפה נמצא הקעקוע של הנעלי בלט?

    15/04/2014 18:27

על הרגל

15/04/2014 18:27

    אה סבבה, אני מוסיפה

    15/04/2014 18:28

    רוצה להביא עוד דמות?

    15/04/2014 18:29

עם לא יהיו עוד תגובות אני יתן

15/04/2014 18:30

    זה בסדר את יכולה לתת עכשיו

    15/04/2014 18:32

זה ישראלי נכון?
אז שם: דניאל
שם משפחה: השם משפחה שלה היה רוטקו אבל בגלל העבר שלה היא מתכחשת לשם הזה.
גיל: 14 או 15, מה שתעדיפי.
מראה: שיער חום כהה מאוד ממש קצר בתספורת של בנים, עיניים ירוקות גדולות, שזופה ושרירית יחסית לבת, רזה מאוד, גבוהה.
אופי: שקטה. קשוחה. מסתורית מאוד, מתבודדת. אבל ברגע שחודרים את החומות שלה מגלים ילדה שהיא עולם ומלואו: נחמדה, עוזרת, מתוקה, והכי חכמה שתפגשו אי פעם.
אמא: טליה
אבא: אנדי [אמריקאי, פירוט בעבר שלה]
אחות: ליזה, אחות גדולה, בת 18, היא לא בפנימייה. היא באה מידי פעם לבקר את דניאל כי היא מאוד דואגת לה.
מקום מגורים בישראל: ירושלים
סוד אפל מהעבר: היא הסתובבה עם המאפיה, היא ודין, החבר הכי טוב שלה בפנימיה, [את יכולה לשנות את השם שלו ולעשות איתו מה שבאלך], הסתובבו עם המאפיה בילדותם [הם גדלו באותה השכונה].
רקע כללי: היא באה מילדות קשה של עוני והתעללות: אבא שלה היה בסדר, עד שאמא שלה מתה, ואז הוא פוטר מהעבודה שלו והתמכר לסמים [דניאל הייתה בת 4], מאז העניינים החלו להידרדר והוא התחיל להסתבך בעצמו עם המאפייה הירושלמית, הבעיה התחילה כשלא היה לו במה לשלם את החובות ואז הוא מכר להם את דניאל ואת דין, כשאני אומרת מכר אני מתכוונת לכך שהוא הביא אותם למאפייה והם היו מחויבים לעשות כל דבר שהמאפייה רצתה, כולל לגנוב.
הם גדלו בעיקר ברחובות, למדו את הדברים החשובים לבד, דניאל הייתה גאונה ואת הלימודים בבית הספר שפספסה השלימה לבדה בקלות והייתה תמיד מצטיינת, הציונים שלה לא ירדו מעולם ממאה.
הכל היה בסדר עד שבגיל 12 שניהם נתפסו, האב הלך לכלא, ליזה אומצה ודניאל הפושעת ודין נשלחו לפה.
המאפייה עדיין מחפשת אותם. [את יכולה לשלב את זה או להוריד את זה]

15/04/2014 18:37

    וואו, מוסיפה

    15/04/2014 18:41

    גם את החלק האחרון?
    אני חושבת שזה יכול לעשות לך טוויסט ממש יפה בעלילה.

    15/04/2014 18:49

    כן גם את החלק האחרון

    15/04/2014 18:49

    תודה ^^

    לתאר לך את דין או שתסתדרי עם דמות אחרת?

    15/04/2014 18:53

    כן תתארי

    15/04/2014 18:53

    דין, 14 או 15 [לפי העדפה אישית]
    מראה: שיער חום מבולגן, עיניים שחורות, שרירי וגבוה, שזוף.
    אופי: שקט, קצת מתקשה להפתח לאחרים.

    15/04/2014 19:00

    סבבה, אני מוסיפה את שנייהם

    15/04/2014 19:01

אממ… אינלי דמות בראש כרגע… אבל זה נשמע סיפור טוב… תמשיכיי

15/04/2014 19:21

    את יכולה פשוט לזרוק מהקופסא אם באלך… ואני אמשיך

    15/04/2014 19:26

שחכתי להגיד שתשמרי לי דמות כי אני עושה אחת ארוכה ומושקעת.

15/04/2014 19:42

לעולם אל תכתבי סיפור אהבה בכותרת! זה דוחה אותי! והרעיון שלך ממש מגניב!

שם; תמר.. פשוט תמר. {אני אשמח אם בכל פעם שישאלו אותה לשם שלה היא תגיד את זה ואז מי שיתאהב בה {ואני יהרוג אותך אם לא!} יקרא לה ׳תמר פשוט תמר׳.
גיל; כמו כולם, ואם הם בגילאים שונים אז באמצע. בערך 15.
מראה; לא כל כך גבוהה, מאוד רזה- אבל לא מקל. יש לה שיער חום ועיינים אפורות ממש.
יש לה צלקת על הכתף ולכן היא נמנעת מגופיות וחולצות קצרות.
השיער של בדרך כלל קלוע בצמה.
אופי; צינית. שנונה. מצחיקה.
לא מאמינה בדת ובכל הרעיון של אלוהים בכלל.
בת יחידה.
פילוסופית. חכמה שכזו.
קלילה, נראת שמחה כמעט תמיד- מנסה תמיד לחשוב על הצד החיובי ולהדחיק את השלילי, אז עם היא עצובה, בוכה, מעוצבנת- כנראה שפגעת בחשובים לה ו/או בה בצורה ממש חמורה.
כמעט תמיד נפגעת, אבל לא ממש מתייחסת לזה ברצינות.
מאוד החלטית. מאוד הולכת לכיוון המטרה שלה.
לא מעריצה אף אחד, אבל יש בהחלט יוצרים שהיא מאוד אוהבת.
היא מאוד עמידה, והרבה תולים בה תקווה, אבל כשמעמיסים עליה יותר מידי היא ללא
ספק תקרוס. פשוט כך.
חושבת מחוץ לקופסא.
כותבת שירה אבל לא מראה אותה לאיש.
מאוד משפחתית.
עבר; כל התכונות שכתבתי- היא הייתה כזו מאז ומעולם.
ילדים העריצו אותה בגן, יותר מזה; הורים העריצו אותה. לא בגלל שהייתה הכי יפה או הכי עשירה, ממש לא. אלא כי תמיד שיתפה, אף פעם לא איכזבה.
הצפי היה שזה ימשיך גם בבית הספר ככה, אבל משהו השתבש.
התחילו להחרים אותה, אבל היא לא איבדה תקווה. עם שלושת החברות היחידות שנשארו לה בעולם, היא הייתה הכי הכי.
כשהיא עלתה לחטיבה היא קיוותה לפתוח דף חדש, אבל זה לא עבד הכל נשאר אותו דבר.
לכתוב יום הולדתה החמישה עשר, ההורים שלה {שהם שני חנונים גמורים, כך שזו הייתה הפתעה מוחלטת.} קנו לה, להם, ולרון ונועם- שתי החברות היחידות שלה בכל העולם, טיול ענקי לחוץ לארץ- סוג של סובב ארצות הברית שכזה {ואם הפנמייה היא בארצות הברית אז סובב אירופה.}.
הם גמרו אותו והכי נהנו בעולם, ותמר קלת הקליטה למדה להגיד שלום בעשרים ושמונה שפות שונות.
עם עלו על הטיסה חזרה לארצם, ובאמצע הטיסה החלו להשמע רעשים מוזרים.
אבא שלה הלך לבדוק מה זה בתא הטייס, וחטף כדור בראש. היא התחילה לבכות.
הודיעו בכריזה שהמטוס נחטף.
תוך כמה דקות בא אלי אחד החוטפים, תפס אותה בצוואר, קשר אותה והרים אותה באוויר בלי בעיה. הוא נעמד על אחד הכיסאות וכיוון אליה אקדח. הוא אמר שאם כולם יביאו לו את כל החפצים האישיים והיקרים שלהם {כולל שעונים, תכשיטים ובגדים מגוצ׳י} אולי- רק אולי, היא לא תחטוף כדור לראש.
שני העוזרים שלו עברו עם שקיות, ובדרך ירו בכל מיני אנשים. לא בראש, כמו שהם תכננו לירות בה, אלא ביידים, ברגליים וסתם באוויר ליידם כדי שיוכלו להמשיך להעמיס.
ביינתים הם גררו אותה לתא הטייס וכבלו אותה לכיסא שם.
הם גם ירו לה בכתף. זו הייתה רק הכתף, אבל הכאב הכריע אותה והיא הייתה מטושטשת ברמות.
בסוף הטיסה היא שמעה מלא יריות והבינה שזה נגמר הם ירו בכולם.
הם נחתו, והיא דיי הייתה בטוחה שהם שחכו ממנה. שוטרים עלו על המטוס ולקחו את השודדים לכלא.
היא הייתה בשבעה על, טוב, כל מי שהיה חשוב לה בחיים ואז עברה לגור אצל סבתא שלה, שלא הייתה ממש כשרה ללישמור עליה וממש לא היה איכפת לה מתמר.
ואפילו עם הטראומה, ואפילו עם הכאב.. היא נשארה אותה ילדה.
אותה שמחה -שהייתה מהולה בקצת עצב-, אותה חוכמה, ושיגעון חדש -למצוא את החוטפים שלה, ולדאוג שיסבלו. זה עוד לא קרה.
באחת מאלפי הפגישות שלה עם החוקרים שניסו להבין מה קרה מפי היחידה שנשארה, החוקר עיצבן אותה. הוא דיבר על המשפחה, או על הכאב- היא לא זכרה בדיוק, כי זה היה שיגעון של רגע. היא לקחה ממנו את הרובה ורצחה אותו.
היא נלקחה למשפט, והשופט הכריעה שכנראה היא הייתה מבולבלת, הרי היא עברה חוויה נוראית.
במקום 36 שנה בכלא, הוא גזר עליה להכנס לפנימיה הזו, עד גיל עשרים. ואז, אם יראו השתפרות ושהיא תיהיה כשירה- יתנו לה עוד בערך שנה בכלא. חמש גג. איזה יופי.
אני מאוד, -מאוד- ישמח אם תעשי לה רומן עם ישנו מאוד מצחיק ופילוסופי כמוה, שיקרא לה תמר פשוט תמר. תודה.

15/04/2014 20:05

    ושתדעי שאני מאוד מרוצה ממנה וחסר לך שהיא לא נכנסת!

    15/04/2014 20:05

    מוסיפה

    15/04/2014 20:35

    בתור סתם דמות או ראשית?

    15/04/2014 20:41

    תגלי בקרוב ;)

    15/04/2014 20:43

    נונו תגלי כברר

    15/04/2014 20:45

    את תראי…. ;)

    15/04/2014 20:46

    עכשיו את אומרת לי, או שאני נשבעת לא לכתוב לך יותר דמויות מדהימות ומושקעות שאפשר לכתוב עליהם ספר בפני עצמן כמו זו.

    15/04/2014 20:51

    סבבה….. דמותתתתתתתתתתתתתתתתתתת רמז: ראשית

    15/04/2014 21:04

שם: עידן
שם משפחה: קצנלנסון
גיל: 17
זכר
מראה: גבוה וממש ממש רזה, שיער בהיר ועיניים כחולות-ירוקות. שיער בתספורת די קצרה, לא כל כך חלק אבל לא מתולתל. קצת נמשים, בהיר.
אופי: מתוחכם ומתחכם, מאוד אוהב אתגרים, כשמורידים אותו הוא עולה. תמיד רוצה להוכיח את עצמו ולהראות שהוא שווה. מאוד אוהב ילדים קטנים ולא מרוצה ממה שהוא עושה, מנסה בכל כוחו לצאת מהמעגל של הפשיעה. רציני, אוהב מוזיקה קלאסית (למרבה הפלא), תמיד רגוע תמיד מחושב, תמיד אומר את המילה האחרונה, תמיד צודק. מבין באופן מדוייק את המבנה של החברה ויודע לתפוס את מקומו בשקט, בוגר לגילו. נוטה להיות הפכפך אבל אף פעם לא נגרר לאלימות פיזית או מילולית, הוא נוקם בשקט ותחכום. מבחינתו, משפחה מעל הכל.
שם אמא: עדה
שם אבא: צבי
אחים: יותם-19, שירן-13, שלי-7
מקום מגורים בישראל: רעננה
סוד אפל מהעבר: יותם אחיו הגדול סוחר בסמים והסתבך, עידן שמע על זה וניסה לעזור לו. הוא מעולם לא נגע בסם אבל הסתבך עם מערך הסמים העליון בארץ, חבר של אחיו ראה אותו והבין שעידן רק יזיק להם אז הסגיר אותו למשטרה.
רקע כללי: נולד ברעננה, תלמיד טוב, רוצה להוכיח את עצמו, אחיו מתעסק בסמים וניסה להכניס אותו לעסק, הוא לא רצה אבל הסתבך בפנים, הוא נקי לגמרי.
עוד משהו על הדמות: אלרגי למנגו

15/04/2014 21:16

שם: שירה
שם משפחה: ישראלי
גיל: 16
נקבה
מראה: בלונדינית עם שיער חלק וארוך. עניים כחולות בהירות (יותר תכלת כאלה) ממוצעת ולא יותר מידי רזה. שזופה.
אופי: חושבת שהיא יפה, חושבת שהיא הכי טובה ושכולם צריכים להעריץ אותה. סנובית, לא חכמה במיוחד, ואוהבת להציק לאנשים. היו לה מלא חברים אבל אפעם היא לא באמת אהבה מישו מהם, היא רק ניצלה אותם, היא מנצלת הכל לטובתה. נקמנית, מתרגזת מהר, תמיד משיגה מה שהיא רוצה, יש לה שפוטה שעושה את כל הדברים הרעים שהיא אומרת לה, קוראים לה דנה, אבל דנה לא רעה, היא פשוט מפחדת ממנה.
שם אמא: נטלי
שם אבא: דניאל
אחים: אחות תאומה בת 16, ענבל .
מקום מגורים בישראל: תל אביב
סוד אפל מהעבר: בבית ספר שלה, היא הייתה ממש מקובלת, עד שאיזו ילדה חננה מהכיתה החליטה לנקום בה על מה שהיא עשתה לה. היא הסיטה את כולם נגדה, לאט לאט התחברה עם יותר אנשים ובסוף כולם עשו עליה חרם. היא התעצבנה, וציוותה על דנה להביא סיכן וששתיהן ירצחו אותה ליד בית הספר, כדי שהכל יחזור לקדמותו.
רקע כללי: בפנימיה מאז סוף כיתה ה'. מי שלא שפוט שלה נחשב חננה, ואי אפשר לשנות את הדברים , היא כמו המלכה של כל בני ה-16 בפנימייה.

15/04/2014 22:55

אם את רוצה שאני אכתוב גם על דנה תגידי לי

15/04/2014 22:56

    תכתבי על דנה בבקשה

    15/04/2014 23:02
סיפורים נוספים שיעניינו אותך