simadm
תגיבו עם אתן רוצות לשנות משהו בנות מחר מתחילה לילה טוב

הקדמה לסיפור חדש עם הדמויות שלכם ..

simadm 09/05/2013 1060 צפיות 6 תגובות
תגיבו עם אתן רוצות לשנות משהו בנות מחר מתחילה לילה טוב

אז ככה אני סימה בת 16 יש לי 3 חברות טובות אור לירון ולונה , ואח חופר אבל אני מתה עליו קוראים לו בריין אני יספר עליו אחר כך אז אני לא רזה ולא שמנה רגיל שיער שטני ארוך מאוד עם גוונים עיניים ירוקות
יש לי חבר קוראים לו ג'ק הוא בן 17 רזה וקוביות הוא איתי בשכבה יש לו שיער שחור עיניים כחולות מהפנטות *~* הוא הבאד בוי של הבית ספר אבל אני אוהבת אותו ככה זה מה שטוב יש לו חבר טוב קוראים לו טום. טום בן 17 וחצי הוא איתי בכיתה יש לו שיער קצר בצבע שטני עם עיינים ירוקות הוא מנצל בנות אבל יש לו כבוד לבנות ולא לשרמוטות האקסית שלו זו אור הוא אהב אותה עד שהיא בגדה בו עם החבר הטוב שלו דן ומאז הוא לא מתאהב והאויב שלו זה דן והוא הבטיח לעשות לו גם את זה . דן הוא בן 17 שיער קצר בלונדי עם עניים כחולות הרבה בנות נמרחות עליו אבל הוא מחכה למישהי שהוא באמת יאהב ( אור נפרדה ממנו אחרי זמן קצר )הוא רזה עם קוביות בבטן אמגגג *~* הוא הבחור הרגיש הוא אוהב את לולי הוא קורא לה לול אבל היא לא יודעת את זה שהוא אוהב אותה היא חושבת שהם ידידים . לולי אחות של אור בת 15 עוד מעט 16 . אור חברה הכי טובה שלי בת 16 וחצי רגישה , מצחיקה וצוחקת הרבה , נחמדה לכולם ותמיד יש לה עצות. היא שקטה אבל כשהיא נפתחת היא נהיית משוגעת כזאת בגלל זה אני מתה עליה אוהבת לצייר ולרקוד והכי בעולםםםם לשיר היא מנגנת בגיטרה ופסנתר . וכשצריך נגיד יציאות היא תלבש שמלות ובגדים שמתאימים. גבוהה שיער חום ורוד בקצוות עיניים חומות דבש גדולות. אוהבת את האייפון שלה ואיתו הרבה , מוזיקה זה אהבת חייה, והיא תמיד שמחה כשהיא שומעת מוזיקההההה היא לא מצטערת על דן אבל מצטערת שהיא בגדה בטום . יש לי עוד חברה לירון בת 17 היא הכי גדולה מאור לונה ( לונה חברה טובה שלי בהמשך כתוב עליה ) וממני . יש לה עניים חומות שיער חום ארוך אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג ויש לה אחות קוראים לה אן . אן בת 14 ילדה חמודה מאוד שיער ארוך שטני עם עניים ירוק כהה יש לה חבר קוראים לו בריין אח של סימה והם חברים הרבה זמן אן אוהבת לטייל לצאת לשופינג ולהיות במסיבות . בריין הוא ילד מהמם בן 15 יש לו עניים כחולת כהות קצת והוא מעשן ואף אחד לא יודעת אפילו לא חברה שלו אוהב מסיבות ומת על חברה שלו אן . וכמעט שחכתי את חברה טובה שלי אנחנו חבורה אחת וגדולה קוראים לה לונה 16 היא ילדה נסיכה שיער חום, עיניים אפורות\ירוקות\חומות…. כול מיני זה משתנה לפי מצב רוח אוהבת לקרוא, לראות סרטים, מוזיקה… סומכת על הקרובים בעיניים עצומות, אוהבת לצחוק… ביישנית, מצחיקה.. פשוט נסיכה אמתית יש לה חבר קוראים לו רועי הם נפרדים ומשלימים תמיד . רועי בן 16 וחצי הוא ילד רגיש החבר טוב של גי'ק הוא ילד מסיבות מת על חברה שלו אבל הם תמיד רבים ומשלימים אבל תמיד אוהב אותה הוא לא מספר לה את הסוד שהוא ……. (אתם תצרכו לגלות כבר לבד ) יש לו אחות קטנה קוראים לה רול היא ממש מתוקה אמיתית .
אז אני מתחילה את הסיפור מחר הינה כמה שאלות שיסקרנו אתכן
מה הסוד של רועי שאף אחד לא יודע ???
מה יקרה בין טום לדן שהבטיח לנקום בו ??
מה יקרה עם כל אהבה הזו ? תישבר ? תיהרס ?
מה יקרה בין לולי ודן ?
הכל מחר


תגובות (6)

אוףףף לא הכנסת אותי :(

09/05/2013 22:15

כבר לא היה לי לאן אני יכניס אותך בהמשך D:

10/05/2013 01:05

קצת מסובך

10/05/2013 02:57

הסיפור אני יודעת בשביל אחר כך המתח ולא נראלי כבר יש לאן להכניס ילדים עוד אז לא יודעת

10/05/2013 03:00

נשמע מעניין…
תתחילייי (:

10/05/2013 05:11

המשכתי
D:

10/05/2013 08:38
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך