Lolly girl
בבקשה תגיבו זה ממש חשוב לי .. תהנו

הקדמה לסיפור חסר שם;) – תגיבו –

Lolly girl 14/05/2013 789 צפיות 10 תגובות
בבקשה תגיבו זה ממש חשוב לי .. תהנו

היי ! קודם כל זו הקדמה . תגיבו מלא מלא מלא . לפחות 5 תגובות . שמתי לב שבזמן האחרון כל הסיפורים אותו דבר .. לכן החלטתי לכתוב סיפור על פנימייה אבל הוא ממש לא דומה למשהו שקראתם לפני … התחלנו !
********************************************************************************************
"תחשבי על זה בתור אתגר …" אמר אבא . " עוד שלב בחיים שתצטרכי לעבור.."
"אבא ! בפעם המאה אני לא רוצה להיות בפנימייה הזו .. תשלח אותי לפנימייה אחרת רק לא זו ! אתה יודע שאני לא יכולה להיות איתו באותו חדר אפילו !" אמרתי.
כל כך שנאתי את אבא על שהכריח אותי לנסוע לפנימייה המטומטמת הזו ..לא רק שזו פנימייה שבה כל הילדים הבעייתיים , אלא גם שלשם הולך ה "אקס" שלי ..
אני והוא נפרדנו אחרי שנה שלמה של "זוגיות" אם אפשר לקרוא לזה כך . זוגיות לא אמור להיות מין דבר כזה שבני הזוג נאמנים אחד לשני ? אז.. כן , זה מה שהיה חסר לאקס שלי כריסטיאן .. הוא בגד בי עם אישה בת 28 ..ולחשוב שאני צריכה להיות איתו באותו חדר אוכל , לראות כל יום , המחשבה על זה פשוט עשתה לי בחילה .
"אוח למען ה' ! סופיה את בת 16 .. נשאר לך רק שנה אחת ללמוד .. את תשרדי " אמר אבא ודחף את המזוודה האחרונה שלי לתא המטען של האוטובוס הרופף .
"אתה תסתדר עם לוק וג'יני ? " שאלתי אותו והסתכלתי עליו במבט חשדני .. אבא לא מזמן נגמל מהימורים . לפני כשנה וחצי לא היה לנו אפילו כסף לבשר בגלל חוסר האחריות שלו ,לכן פחדתי להשאיר אותו לבד . וחוץ מזה איך יוכל להסתדר עם שני תאומים בני שמונה ?
"תסעי כבר ..ותפסיקי לדאוג , אראה אותך בחופשת חג המולד .." אמר וחיבק אותי .
"אהה .." נאנחתי "ביי אבא אוהבת אותך אל תעשה טעויות " אמרתי לו וכמעט עליתי לאוטובוס עד שהוא אמר : "אהה כן שכחתי תשמרי על עצמך ! " אמר וזרק לעברי שקית שקופה ,הצצתי לתוכה וראיתי קופסת קונדומים בטעמים , וגלולות למניעת הריון ..
"אבא ! " נזפתי בו ,והוא חייך .
"אני מאוד מקווה שלא תצטרכי את אלה " אמר והחל לחזור לביתו .. שעד לא מזמן היה גם ביתי .


תגובות (10)

יוווואאאאוווווווו תמשיכייייי!!!!

14/05/2013 16:38

תמשיכי..

14/05/2013 17:21
LOL LOL

תמשיכיייייייייי

14/05/2013 23:10

תמשיכי מהר!

14/05/2013 23:20

זה נשמע מהמם מקסים מופלא (אני אוהבת מחמאות שמתחילות במ׳…)
אז בקיצור:אהבתי אז תמשיכי

15/05/2013 01:04

מושלם תמשיכי

15/05/2013 01:26

תמשיכי :)

15/05/2013 02:08

ואוו הסיפור שלך מאוד מעניין את חייבת להמשיך עוד היום
מחכה להמשך….
אוהבת שרית
וחג שמח =)

15/05/2013 03:18

וואו תודה:) המשכתיי <3

15/05/2013 05:03

המשכתי:) הפרק הראשון כבר עלה ..

15/05/2013 10:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך