~flowers~
בבקשה תגיבו אם אתם אוהבות את זה אני אמשיך וגם אם אני אראה שיש הרבה *יחסית* צפיות אני אמשיך בבקשה.. (:

הקדמה: "סיבוך אחד שמתחדש".

~flowers~ 17/06/2014 1065 צפיות 4 תגובות
בבקשה תגיבו אם אתם אוהבות את זה אני אמשיך וגם אם אני אראה שיש הרבה *יחסית* צפיות אני אמשיך בבקשה.. (:

הקדמה:
היי, קוראים לי מאי הרוש אני בת 16 עולה לכיתה י' עניים ירוקות ושיער שחום עם קצוות בלונדיניים אני מאוהבת בדור חצי שנה אבל לא נראלי שהוא מרגיש כמוני.. וגם לא נראלי שאח שלי יסכים… הוא ודור החברים הכי טובים. אני אוהבת לרקוד, לשיר, לשחות, להנות מהחיים, מסיבות, להשתולל. מנצלת כל רגע.
יש לי אח ואחות לאחי קוראים
רון- עיניים ירוקות כמו שלי שיער שחום בן 18 עולה לכיתה י"ב יש לו חברה בשם נטלי והחבר הכי טוב שלו זה דור
לאחותי קוראים
ליה- עיניים ירוקות גם שיער בלונדיני בת 14 וחצי כיתה ח' אין חבר.
להורים שלי קוראים ליאת ושלומי
י
ש לי b.f.f שקוראים לה
שני עמר ואנחנו בלתי נפרדות אנחנו אותה כיתה יש לה עיניים כחולות בת 16 שיער שחור כהה חבר- ליאם… ואנחנו שכנות :) שני בדיוק כמוני משוגעת במילה אחת מטורפת על מסיבות, מסיבות זה החיים שלה. גם מטורפת על ליאם. הם כל כך חמודים יחד.

דור אביב- עיניים כחולות כמו הים שיער בלונדיני-שחום בן 17 וחצי עולה לכיתה י"ב הוא ורון החברים הכי טובים

שון כוכבי- עיניים תכולות שיער חום-שחור החבר הכי טוב של ליאם והידיד הכי טוב שלי

ליאם שרוני- חבר של שני עיניים חומות שיער בלונדיני בן 17 וחצי כיתה י"א הוא ושני שנה וחצי ביחד והוא ידיד טוב שלי אנחנו כמו אחים והחבר הכי טוב של שון

דמויות חדשות בהמשך.
אני מקווה שתאהבו את הסיפור הוא יפה. מגניב. מתח. דרמה. אהבה. הכל.


תגובות (4)

אממ לדעתי בהקדמה לא אמורות להיות הדמויות בסיפור. במהלך הפרקים הקורא אמור "לנתח" את האופי של הדמות. ומבחינת המראה- פשוט להוסיף בפירוטים.
אבל אני בכל זאת אתייחס להקדמה שלך:
ראשית, חסרים לך המון סימני פיסוק. בעיקר נקודות. ואל תכתבי:
'לאחותי קוראים
ליה- (פירוט)'
למה בעצם את יורדת שורה? ואז מפרטת? פשוט תכתבי שיש למאי אח ואחות ואחרי שתסיימי עם הדמות שלה תוסיפי את המשפחה (אחים לפרט).

כתבת בהתחלה- 'אני מאוהבת בדור חצי שנה אבל לא נראה לי שהוא מרגיש כמוני…וגם לא נראה לי שאח שלי יסכים. הוא ודור החברים הכי טובים.'
מה בעצם את אומרת פה? שהיא מפחדת מאח שלה?
אגב, כשמציגים דמות לא צריך יישר אחרי המראה (שאמור להיות באמצע בכלל) להוסיף את זה. זהו אינו פרט שולי אך לא צריך על ההתחלה להציג אותו בכל כך גלוי. (אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה).

ובכלליות, הסיפור נראה בסדר. אך מעט צפוי. קראתי לא מעט סיפורי ערסים…

ועוד משהו- אל תכתבי BFF. זה מוריד מערך הסיפור. גם סלנגים וכדומה.

מקווה שהבנת ולא לקחת ללב♥
~מילים~

17/06/2014 19:11

(וואו. איזו חופרת אני.)
^~^

נ.ב
לא ידעתי שזה יצא כל כך ארוך…

17/06/2014 19:12

    תודה.
    ולא לקחתי ללב.
    הסיפור הזה כתבתי בתחילת שנה הייתי *יחסית* קטנה וסתם כתבתי אותו עכשיו נזכרתי בו והחלתי לשפר אותו. אבל הבעיה היא שהפרקים כל כך ארוכים שלא היה לי כוח לכתוב ולשחזר מחדש. אני אשתדל לעשות מה שאמרת.
    תודה.
    לא ידעתי שאפשר להגיב לתגובה אז רשמתי שוב.

    17/06/2014 19:16

תודה.
ולא לקחתי ללב.
הסיפור הזה כתבתי בתחילת שנה הייתי *יחסית* קטנה וסתם כתבתי אותו עכשיו נזכרתי בו והחלתי לשפר אותו. אבל הבעיה היא שהפרקים כל כך ארוכים שלא היה לי כוח לכתוב ולשחזר מחדש. אני אשתדל לעשות מה שאמרת.
תודה.

17/06/2014 19:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך