הקדמה – סיפור חיי

Shani_111 29/05/2013 829 צפיות 2 תגובות

הקדמה :
קוראי לי לירן אני בת 15 בכיתה ט , עיניים ירוקות ,שיער חום חלק וארוך ,שפתיים עבות , לא גבוה ולא נמוכה , רזה.
ילדה טובה של אמא , אני לא משקרת לה ותמיד עוזרת לה ..
אני גרה בחיפה בבית גדול ויפה עם בריכה.
יש לי אחות ואח .
ושני חברות מאוד טובות , לא הכי מקובלות אבל אין לנו שונאים זה מה שהכי חשוב .
אחותי שי – בת 21 עיניים כחולות ושיער שחור חלק , יש לה חבר שקוראים לו שון והם ביחד כבר 3 שנים .
אחי אור – בן 18 עיניים ירוקות ושיער שחור קצר , סטוציונר וחתיך מאוד, הציעו לו כמה פעמים לדגמן אבל הוא סירב .
אמא שלי (גלית) – עיניים ירוקות ושיער חום, הרבה אומרים שאנחנו מאוד דומות . הקשר שלנו מאוד הדוק , אני מספרת לה הכול והיא כמו חברה שלי , אני מאוד אוהבת לדבר איתה תמיד היא אוזן קשבת בשבילי .
אבא שלי (יואב) – עיניים כחולות ושיער שחור , אבא שלי מאוד עסוק בעבודה שלו .. הוא איש עסקים מצליח בכל העולם . למרות שאני לא רואה אותו הרבה אני מאוד קשורה אליו , הוא אבא טוב.
ליטל ושני – החברות הכי טובות שלי מכיתה ד' , אנחנו עושות הכל יחד ואין דבר שאנחנו לא יודעות אחת על השניה .
ליטל – בת 15 עיניים חומות דבש ושיער בלונדיני ארוך וחלק .
שני – בת 15 עיניים אפורות ושיער שחור גלי ארוך אבל לא יותר מידי. יש לה יופי מאוד מיוחד.


תגובות (2)

פרק ראשון דחווף ! ♥

29/05/2013 11:51

תמשיכיי

29/05/2013 14:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך