אני מקווה שתוהבו את הסיפור ואם יש לכם הצעות ורעיונות איך לשם או שם בשביל הסיפור אני ישמח לשימוע ויקבל את הכול באהבה!!!

הקדמה- ״כסף זה לא הכול…״

05/08/2013 855 צפיות 6 תגובות
אני מקווה שתוהבו את הסיפור ואם יש לכם הצעות ורעיונות איך לשם או שם בשביל הסיפור אני ישמח לשימוע ויקבל את הכול באהבה!!!

טוב זה הסיפור הראשון שלי, ואין לי של בישבילו אז מי שרוצה לעזור לי למצוא לו שם אני ישמח.

היי לכולם אני לילך, ואני ילדה ביישנית מאודד אני לא הילדה הכי מקובלת בכיתה אבל אני גם לא נחשבת בתור חננה.
יש לי שער ארוך חלק בצבע חום עם גוונים בצבע בלונד, ואני גבוהה יחסית, אני עולה לכיתה י׳.
אני גרה בווילה ענקית עם שלוש קומות ומעלית, יש לי בריכה ענקית בבית וגם עוזרים.
ההורים שלי נותנים לי כול מה שאני רוצה כי הם חושבים שזה מה שיפצה על זה שהם כול הזמן טסים ונוסעים לפגישות עסקים. אבל לי זה לא חשוב כל המתנות והכסף שהם מבזבזים עלי כל מה שאני רוצה בעצם זה להיות איתם יותר זמן. לא רואים עלי שאני ילדה עשירה וככה אני אוהבת את זה כי אז כולם ידבקו אלי ויהיו צבועי אלי. ויש לי שתי חברות הכי טובות שקוראים להן ליאור ונועה.
ליאור- עם שער בלונדיני ועיניים כחולות כמו הים, רזה גבוהה, ילדה פשוט מהממת ביופייה, לא חסר לה מחזרים, ילדה מתופחת, נאהבת, מצחיקה ומקבל כל מה שהיא רוצה ברגע שהיא רוצה אותו ושום דבר לא עומד בדרך שלה. עולה גם לכיתה י׳ איתי.
היא גם עשירה וגרה השכונה שלי.
נועה- עם שער שטני גלי ועיניים חומות דבש, רזה וטיפה נמוכה, ילדה חברותית מאוד, מצחיקה נאהבת, טיפה משוגעת ואומרת לכולם את האמת בפנים. עולה גם לכיתה י׳.
היא גם עשירה וגרה גם בשכונה שלי.


תגובות (6)

תמשיכי

05/08/2013 04:20

תמשיכי

05/08/2013 04:20
~~

תמשיכיייי
ואולי: ״כסף זה לא הכל…״
את צריכה לתת מידע יותר בכלליות לא מנקודת מבט. ואז יהיו לי יותר רעיונות..
לאבבב יוון

05/08/2013 04:23

אני מסכימה עם סלינטורית אבל לדעתח זה מהמםם
תמשיכיי לאאב יוו:-)

05/08/2013 04:29

תודה על הרעיון לשם נירא לי שאני ישתמש בו

05/08/2013 04:29

תודה לכולם לא חשבתי שבאמת יקראו את מה שאני כותבת כי זה פעם ראשונה ובחיים שלי לא כתבתי או ניסיתי לכתוב לפני זה

05/08/2013 04:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך