דורי
סורי שעשיתי פרק קצר...! פליזז תגיבו לי ותגידו מה הכי אהבתם בפרק!! יש למה לצפות בפרק הבא!!!!

הקיץ האחרון – פרק 4

דורי 23/03/2014 905 צפיות 2 תגובות
סורי שעשיתי פרק קצר...! פליזז תגיבו לי ותגידו מה הכי אהבתם בפרק!! יש למה לצפות בפרק הבא!!!!

נקודת מבט -אלכס-

שבוע שלם שרותם מתעלם ממני…:(

-"חיימשלי מה יש לך?" רשמתי לו בפייסבוק, בוואצאפ ובהודעות. תשובה אחת לא קיבלתי.

היום אני יוצאת עם אבי למועדון!!! עם לא עם רותם אז לפחות אבי! מאז רותם לא דיברנו כמעט.

"האדומה או השחורה??" שאלתי את אבי.
"השחורה" היא אמרה בלי להסתכל על השמלות שהוצאתי.
לבשתי סטרפלס שחור מיני עם מלא צמידים מזהב שאמא קנתה לי בשוק ועם מלא שרשראות.
"מהממת!!" אבי אמרה בשוק.
אבי לבשה שמלה תכלת שהגיעה לה לברכיים. עם עגילי פנינה ושרשראות כסופות.
"מי שמדברת!!" אמרתי בקול קנאי.

נכנסנו למועדון. כמו תמיד כל העיניים עלינו. התיישבתי בבר והזמנתי שני צ'ייסרים.
"תראי, תראי" אבי משכה לי ביד והצביעה לאחור עם הראש.
הסתובבתי וראיתי את רותם יושב ומתנשק עם זונה שבקושי לבושה. היא יושבת עליו ומתנקת איתו…עם החבר שליי!!
"בן זונה" לחשתי לעצמי.
אחרי כמה דקות שרותם והזונה שלו עדיין התנשקו איזה חתיך בא לשבת ליד הוא היה בערך בן 19…שיער שחור, פרוע קצת ועיניים כחולות.
"המקום הזה תפוס??" הוא שאל. רציתי לסנן אותו אבל אז הסתכלתי על רותם…
"כן בשבילך" אמרתי וקרצתי לו. אבי ראתה שאני זורמת איתו.
"אל תעשי לעצמך את זה" היא לחשה לי באוזן.
"שתקי" אמרתי ומרוב אלכוהול לא שמתי לב למה שאני אומרת.
התנשקנו מלא אבל כל פעם בזווית העין שלי ראיתי את רותם וזה גרם לי להתנשק איתו עוד יותר חזק.
"רגע…" אמרתי והפסקתי לנשק אותו. הוא ניסה להמשיך אבל לא נתתי לו.
"מה השם שלך…?" שאלתי בצחקוקים תוך כדי שהוא מנשק אותי נשיקות קצרות ונעימות בצוואר.
"סתיו…ואת..?" שאל
"אלכס"
"שם קצת רוסי" אמר וצחקתי. את הערב המשכנו בבר והוא הסיע אותי הביתה. הוא ניסה לגעת בי.
"סורי אני לא בקטע של סטוצים" אמרתי ביובש וירדתי מהאוטו.
"רגע.. מה המספר שלך…?" הוא עצר אותי ומשך אותי לאוטו. רשמתי לו על היד והוא הביא לי את שלו.
אולי רותם לא היה הגבר המושלם….


תגובות (2)

תמשיכי

23/03/2014 19:08

תמשיכיי

23/03/2014 20:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך