סיפור אהבה בהמשכים :) אשמח לתגובות :)
מי שיש לה הצעות מוזמנת!

הקיץ של יולי פרק 1 + הקדמה

01/07/2013 636 צפיות 4 תגובות
סיפור אהבה בהמשכים :) אשמח לתגובות :)
מי שיש לה הצעות מוזמנת!

הקיץ של יולי
פרק ראשון+הקדמה
רונה מסתכלת על השעון שלה ומסמנת לכולם: ״5..4…3…2…1״ צלצול!!!!! הנה הצלצול המוכר שלנו חזר בפעם האחרונה נגמר בצפר!! 
————–סטופ!!הקדמה————
אני יולי! בת 12 עם עיניים כחולות ירוקות שיער חום שטני,גבוהה, קצת מלאה. גמרתי היום כיתה ו ואני עולה לחטיבה עם חברים שלי. אני די חכמה (ככה אומרים), אוהבת לשיר לרקוד מכורה לטלפון ולאינסטה ואני דיירקשנית בדם! בת יחידה להורים מדהימים!! לא ממש עשירה אבל מרוצה.
יש לי 3 חברות הכי טובות (אנחנו חבורה כזאת) לבסטי שלי קוראים שיר היא בלונדינית עם עיניים כחולות רזה (בהכחשה) וגבוהה. היא ספורטיבית מציירת ממש יפה והיא אוהבת לצלם ולכתוב. אפשר לסמוך עלייה תמיד היא מושלמת ואני מספרת לה הכל!! היה לנו קראש על אותו ילד אז קצת רבנו אבל לא רציני.
נועה!! שיער שטני מושלם עיניים חום בהיר! טיפה נמוכה ודי רזה! הילדה ממש מהממת והיא חברה מדהימה!!!
טליה!!! ילדה חמודהה!! היא נמוכה ורזה ממש! שיער בלונדיני ישר בטירוף ומושלם ועיניים ירוקות! היא חמודה לאלה והיא עוזרת לי בהכל❤
יש לי ידיד ממש טוב שאני מאוהבת בוא בטירוף!! קוראים לו גיא! הוא ממש חתיך! גבוהה עם עיניים כחולות ושיער שטני! הוא הכי חמוד שיש ואני מספרת לו הכל!! אנחנו כל הזמן ביחד ואני ממש רוצה שהוא ידע שאני אוהבת אותה אבל אני מתביישת!
————חוזרים!——————–
יואו כולם התחילו לבכות ואני ושיר בכינו בטירוףףף וגם רונה ואני קהתחלנו לבכות הכי שיש!! אוף אנלא מאמינה שרונה עוזבת לחטיבה אחרת!!! נפרדנו מכולם בעיניים אדומות וחיבוקים הצטלמנו עם כוווולם ואז חזרנו הביתה עם אמא של רונה.. אחותה הקטנה של רונה בכיתה ב יוצאת מהאוטו ומסתכלת עלינו במבט שהיא לא מבינה מה קורה ושואלת: ״ מה קרה מה אתם בוכות יש חופש!! מה כבר קרה״ ואז אנחנו בוכות עוד יותר ואומרות ״את לא מבינה איך זה לעזוב את המקום שגדלת בו ואת המשפחה השנייה שלך…״
חזרנו הביתה ובדרך כל הזמן דיברנו על איך שנתגעגע לשכבה ושאנחנו הולכים להתפרק (בחטיבה אנחנו מתרפקים ל7 כיתות במקום 2 ומלא ילדים עוזבים:/) ועל המופע סיום המדהים!!! כל הדרך רק בכינו… אוף איך אני יתגעגע למרות שמחר יש מסיבה נדירה של תחילת החופש!! אעאעאעא חופש גדול מי היה מאמין!!!!! חזרתי הביתה אכלתי וישר שקעתי לתוך האייפון המחורבן שלי!! (הסתובבתי איתו לבריכה ומישהו דחף אותי והוא נפל למים והוא עכשיו די דביל)
מיליון סטטוסים על פרידה אוף באלי לבכות שוב….. שמתי סטטוס אחד כדי לא לחפור חוחוחו כולם חושבים שאני חופרת :) היה לי מבחני קבלה באותו יום למגמה אמאלהה איזה לחץ!! המורה הזאת מזה מלחיצה!!! זייפתי בטירוף הייתי טיפה מצוננת הלוואי שאני יעבור!! גם נועה וידיד שלי רוי הלכו לאודישן אבל הם לגיטרה ופסנתר! הלוואי שניהיה ביחד! בערב היה לי חוג היפ הופ עוד כמה ימים מופע סיום של החוג!!! אעאעא❤ . סגרתי את השעון מעורר הקבוע! יאי לא צריך לקום מוקדם!! שמתי מוסיקה מרגיעה והלכתי לישון…. 
—————————————


תגובות (4)

והווווווו חחחח אני מפרסמת אותך שאני מעל הפרק אצלי :)
לאב יו יפהשלי ♥

01/07/2013 04:46

והווווווו חחחח אני מפרסמת אותך שאני מעל הפרק אצלי :)
לאב יו יפהשלי ♥

01/07/2013 04:46

אני למדתי על יולי שהיא מתלהבת ברמות!!!! ומכניסה סלנג כל חצי משפט. לא נראה לי שיש אנשים שבאמת מדברים ככה…

01/07/2013 14:37

וואוו תודה מיכל… אם אין לך משהו טוב לרשום אז לא צריך! וחוץ מזה רןב התיאורים פה זה מה שהיא חושבת ולא אומרת! אז אמ… ״תודה״

02/07/2013 02:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך