הריון בגיל צעיר ותאומים בגיל צעיר פרק 14

אמילי קלארק 24/04/2014 1565 צפיות 2 תגובות

אני כבר בחמישה חודשים של הריון ודין לא שם עליי פס.
הוא מסתובב לידי במסדורונות בית הספר עם בלונדינית אחת מימינו ובלונדינית שנייה משמאלו.
הוא רואה אותי וצוחק לו שוכח לגמרי שמה שיש לי בפנים זה ממנו.
אני ממש מתגעגעת לצחוקים שלנו ולשמחות שלנו באמת שאני מתגעגעת לזה אני רואה שילד הורס קשרים וזה הורג אותי מבפנים.
אמא שלי ואבא שלי בחופשה והם לקחו את אחותי הקטנה איתם.
הזמנתי כמה חברים ונסענו למועדון נוער.
זה לא מועדון של מוזיקה ואלכוהול וכל הבולשיט הזה. זה מועדון כזה שיש שם כמה ספות וסנוקר וחברים באים לשם כדי לבלות ולדבר וכל החרא הזה.
הגענו לשם ידיד שלי בן 18 שקוראים לו "בראד וויליאמס". כמובן כל בחורה נמרחת עליו אבל אני מכירה אותו מאז שהייתי ילדה.
הוא תמיד היה שם בשבילי וזה היה הכי כיף להיות איתו כי למרות שיש לי חברות שאני יכולה לדבר איתן על הכל הוא כמו אחי הגדול איתו אני יכולה לספר לו ה-כ-ל!!
היינו שם וישבנו וחיבקנו אחד את השני וזה היה הדבר הכי כיף בעולם להיות בזרועותיו של מישהו שאני יכולה להיות שם בטוחה ושום רע לא ייקרה לי כשכל זה בסביבה.
אחרי 20 דקות ראיתי את דין נכנס עם כמה מהחברים שלו וה"חברות" שלו.
הוא בא אליי שיכור ואמא לי : "אמילי אנחנו צריכים לדבר". אמרתי לו לעוף מפה ואני לא רוצה לשמוע ממנו. הוא ניסה לדחוף אותי ולנשק אותי אבל אז בראד הגיע והתחיל לתת לו מכות.
הוא דחף אותו החוצה ונעל את הדלת כדי שהוא לא ייכנס.
הרגשתי כל כך שמחה ועצובה בו זמנית. שמחה כי הוא הגן עליי אבל עצובה כי למרות הכל הוא האבא של הבנות שלי.
כשנכנסו לרכב הייתי מאוד עייפה אז בריאן הסכים לי לשים את הראש לי עליו וככה נרדמנו.
ישנתי 15 דקות והיינו צריכים להיכנס הביתה. הוא יידע שהייתי מאוד עייפה אז הוא לקח אותי על הידיים נכנס לבית שלי ושם אותי על המיטה שלי.
הוא כיסה אותי נישק אותי על הלחי ללילה טוב וכמעט הלך.
"לילה טוב שיהיה לך אם", הוא אמר אבל עצרתי אותו. "אל תלך בראד, תשכב לידי קשה לי להיות לבד בזמנים כאלו". הוא בא ונשכב לידי והיה לי כל כך כיף להיות עם מישהו שעושה הכל בשביל בחורה שמתייחס אליה יותר טוב מאל זהב.
אני שמחה שלפחות יש מישהו אחד שעושה משהו שדין לא עושה.
אבל אני עדיין עצובה כי למרות הכל אני עדיין מאוהבת בדין ואני לא יודעת מה לעשות.


תגובות (2)

בן זונה אתה דין תמשיכי עכשיווווווווווווווווווווווו

24/04/2014 16:44

    בבקשה רעיונות להמשך הסיפוור אני אשמח מאוד :)

    24/04/2014 17:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך