הריון בגיל צעיר ותאומים בגיל צעיר פרק 18

אמילי קלארק 20/06/2014 1162 צפיות אין תגובות

מאז שהתנשקתי עם בראד הוא לא יוצא לי מהראש ואני לא יודעת מה לעשות.
לקיים איתו קשר רומנטי? לא לדבר איתו יותר? אני חושבת על זה כל כך הרבה שכבר מתפוצץ לי הראש.
טיילור אומרת לי שאני צריכה להיות עם בראד לירון אומרת לי שאני צריכה להתרחק ממנו ככל האפשר כי אחרי הכל הילד הזה של דין.
אבל בזמן האחרון דין התנהג ממש כמו לא עצמו אבל אני לא יכולה להסגיר אותו.
עברו חודשיים ואני כבר בחודש שביעי.
הבטן קשה לסחוב כי אחרי הכל אני רק בת 16 ויש לי תאומות בנות.
אני עדיין לא חשבתי על שם.
אבל התחלתי לעבוד במסעדה ובמספרה כדי לשכור בית פרטי שיהיה לבנות שלי כיף להסתובב שם.
דמי שכירות לחודש הוא 800 שקל ואני בינתיים לא יכולה להרשות לעצמי.
בינתיים מי שיהיה בבית הזה זה אני והבנות וזה גם במרחק שתי בתים מההורים שלי אז אולי בתקווה הם יוכלו לעזור לי.
איך אומרים "you can't always get what you want".
אתמול דין הגיע אליי מאוחר בצהריים והזמין אותי לארוחת ערב רומנטית רק אני והוא אני יודעת שאולי אחרי מה שקרה עם בראד לא הייתי צריכה להסכים אבל אני חייבת לנסות לתת לו צ'אנס.
אז הסכמתי ולמחרת הוא שלח לי הודעה שהוא רוצה לאסוף אותי בלימוזינה בשעה 20:00.
אני יודעת מה אתם חושבים Fancy right? אבל למה לא לתת לא צ'אנס? אחרי הכל הוא האבא של הבנות שלי, הבנות שאני הולכת לפרנס, הבנות שאני מביאה לעולם, הבנות שאני הכי אוהבת בעולם וזה אולי בגיל צעיר אבל בסך הכל אני מתחילה משפחה ובתקווה שהכל יהיה בסדר לא?
אחרי הכל אלוהים צופה בנו והוא יחליט אם אני יהיה עם בראד או דין או אולי אפילו לבד.
נראה מה יהיה בהמשך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך