אמילי קלארק
הפרק הבא הוא הפרק האחרון אני אני יילך לפי הבחירות שתרצו.

הריון בגיל צעיר ותאומים בגיל צעיר פרק 20 (לפני אחרון)

אמילי קלארק 11/10/2014 990 צפיות תגובה אחת
הפרק הבא הוא הפרק האחרון אני אני יילך לפי הבחירות שתרצו.

דין מיהר לקחת אותי לבית החולים איכילוב. הגענו למחלקת יולדות וקראנו מהר לגניקולוגית שתאשר לי שאני יכולה ללדת. כל דקה שחלפה הייתי יותר ויותר לחוצה. הגענו לכניסה של חדר הלידה שהרופאה שלי הגיעה.
ד"ר לוין: "גברת קלארק? מי נמצא איתך פה"?
אמילי : "רק אני ודין".
ד"ר לוין :" מי זה דין"?
דין :"אני, אני האבא של הבנות".
ד"ר לוין : "אוקיי בוא איתי".
נכנסו לחדר לידה והרופאה אמרה לי למשוך כמה שיותר חזק. זה היה קשה ובכיתי בלי סוף.
דין החזיק לי את היד ואני בכיתי בלי סוף כי לא הצלחתי להוציא את התינוק מהרחם שלי.
ד"ר לוין :"גברת קלארק אם לא תמשכי חזק התינוקות ייחנקו וימותו".
משכתי ומשכתי ותינוקת מספר אחת יצאה. אחרי 20 דקות תינוקת מספר יצאה גם.
לאחר מכן הם לקחו את התינוקות לבדיקה ואני איבדתי את ההכרה.
דין :" ד"ר מה קורה למה היא איבדה את ההכרה"?
ד"ר לוין : "זה נורמטיבי דין. לאחר כל לידה של תאומים,שלישיות,רביעיות כל לידה שהיא כפולה האמא בדרך כלל יותר מידי עייפה ופשוט מתעלפת אני מבטיחה לך שהיא תתעורר בעוד מספר שעות".
דין :" אוקיי תודה רבה ד"ר.
עברו 3 שעות והתעוררתי. ראיתי את דין יושבת לידי עם תינוקת אחת במיטה ותינוקת אחת בידיים שלו. היא נראית כל כך שלווה בידיים שלו. הוא התנהג בדיוק כמו שאבא אמור להתנהג. ואז הבנתי , הבחור שאני אמורה לבלות איתו לשארית חייו הוא דין אך ורק דין.
דין: "היי מאמי איך את מרגישה"?
אמילי :"כמו שאני נראית".
דין : "אל תדאגי יעבור לך, רוצה להכיר את הבנות שלנו"?
אמילי :"הם כל כך קטנות".
דין: "כן, כי הם נולדו לפני הזמן. הם היו בפגייה עשו להן בדיקות ואמרו שהם נולדו מוקדם מהרגיל כי היית עצבנית בגלל ההריון והתאמצת יותר מידי".
אמילי :"דין, אני כל כך מצטערת לא התכוונתי".
דין: "את לא זו שצריכה להתנצל אני צריך להתנצל על כל החודשים שלא הייתי לידך. אני הכי מצטער שבעולם שאת אפילו לא מבינה כמה".
אמילי :"זה בסדר דינוש. עכשיו לעניין החשוב, איך נקרא לבנות המקסימות שלנו"?
דין : "על תינוקת מספר 1 חשבתי על השם אליסון. אני לא יודע פשוט נראה לי מתאים השם אליסון".
אמילי :"זה מדהים. אני מתה על השם הזה. אני חושבת לתינוקת מספר 2 או אדיסון או סקיילר".
דין :"סקיילר. מתאים לה מאוד".
בערב הייתי עייפה מאוד אז דין שכב לידי שמתי את ראשי על הבטן המאוד שרירית שלו(דין נראה לי מאוהב במכון כושר יותר ממני נשבעת הוא הולך לשם בכל הזדמנות שיש לו) ונרדמתי.


תגובות (1)

פרק נחמד, רק הייתי מציעה לך לתאר קצת יותר את הרגשות של אמילי ודין. הם ממש חמודים ♥
וכמובן שהייתי מציעה לך (כמובן רק אם את רוצה) אם היא התעלפה, ומראים שיחה בין הרופא/ה לבין דין, לעשות את הדיבור מנקודת המבט שלו. ועוד פעם, אני ממש חושבת שהיית צריכה להוסיף את הרגשות. לדעתי היית יכולה להוסיף בשיחה בין הרופאה לדין לחץ, וכשהיא מחזיקה את התינוקת, היא יכולה לבכות מהתרגשות, וכל זה.. ממש יפה ♥

19/10/2014 22:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך