הריון בגיל צעיר ותאומים בגיל צעיר פרק 21 ואחרון

אמילי קלארק 17/08/2015 917 צפיות אין תגובות

עברו 3 שנים מאז שהולדתי את אליסון וסקיילר ועבר כבר שנה מאז שנפרדתי מדין.
דין לא היה מעוניין בכלל בבנות בזמן שאני עבדתי גם עם הבנות וגם מחוץ לבית הוא היה עם חברים שלו ועם בנות אחרות שוכב איתן.
בראד ואני התחלנו לפני שנה בערך לצאת ביחד. אני יודעת שהוא יהיה אבא מדהים כי כל הזמן שהוא בא הוא לא מוריד את העיניים שלו מהן ועוד דבר אחד אני בהריון מבראד והולך להיות לנו בן החלטנו לקרוא לו פרדי לא יודעת פשוט אהבנו את השם ובראד ואני קנינו בית משלנו לתאומות ולפרדי שיוולד.
בראד: היי מאמי חזרתי מהעבודה.
בראד הגיע ונישק אותי.
בראד עובד בחנות כלבו ולומד גם להיות מנתח אין מישהו יותר גאה ממני בעולם.
אמילי: התגעגעתי אלייך, אתה לא מבין איך אני מותשת בחיים לא הייתי מותשת ככה בחיים שלי אליסון חמודה ויושנת אבל סקיילר יש לי הרגשה שהיא עוד תהיה במרכז העניינים כשהיא תגדל ופרדי בועט בי כל הזמן.
בראד: אני ממש מצטער מאמי אני יישתדל להיות בבית יותר.
אמילי: אתה עושה מה שאתה יכול ואני גאה בך זה יותר ממה שדין אי פעם עשה.
בראד: אל תחשבי עליו אני פה איתך עכשיו וזה מה שחשוב לא ככה?
אמילי: אתה צודק, אני אוהבת אותך הכי בעולם.
בראד: גם אני, אני הולך להתקלח בסדר יפה שלי?
אמילי: תהנה, יש מגבות נקיות למעלה.
בראד: בסדר יפה שלי.
בראד נישק אותי והלך למקלחת.
סקיילר: אמא?
אמילי: כן סקיי?
סקיילר: אני יכולה לקבל גלידה בבקשה?
אמילי: סיימת לסדר ולאכול את האוכל שלך?
סקיילר: כן אמא
אמילי: אז את יכולה לקבל, בואי איתי.
אני וסקיילר הלכנו למטבח והבאתי לה גלידה אני כל כך אוהבת לראות אותה שמחה.
לאחר שבועיים:
קמתי בבוקר והלכתי לעבר החדר של אליסון וסקיילר ופתאום הרגשתי כאב בצד של הבטן וראיתי מים מתחתיי וידעתי שזה הזמן.
בראד, בראד קום זה הזמן התינוק רוצה לצאת.
בראד: אוקיי בואי ניסע
הלידה הייתה די פשוטה האמת ופרדי יצא די חלק.
סוף סוף החיים שלי נראו טוב, איך שדין יצא לי מהחיים הכל התחיל לעבוד בצורה מושלמת.
החיים שלי סוף סוף מסתדרים יש לי את החבר הכי מושלם והילדים הכי חמודים ומושלמים שאי פעם יכולתי לבקש, כל מה שאי פעם חלמתי קיבלתי למרות כל הדברים שהפריעו לי בדרך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך