Long Live The Evil Queen
איך ??
סיפור משותף עם דנה ..
מקווה שאהבתן !

הרכלנית – פרק 1 !!

Long Live The Evil Queen 21/06/2012 689 צפיות תגובה אחת
איך ??
סיפור משותף עם דנה ..
מקווה שאהבתן !

התעוררתי לקול שעון המעורר שלי , הסתכלתי על התקרה , רואה מטושטש , " איזה יום היום "? שאלתי את עצמי שאני משפשפת את עיניי ומסתכלת על החדר , הצצתי לעבר המיטות האחרות,כולן עדיין ישנו."אוו,קמתי ראשונה,יופי!"אמרתי לעצמי.ראיתי את ברוק מתעוררת לאט לאט.מייד קמתי ורצתי לאמבטיה במהירות "ראשונה!" צעקתי.שטפתי את פניי וצחצחתי שיניים.יצאתי מהאמבטיה."מה את צועקת ??!"צקו עליי כולן."אה..ישנתן?באמת?חשבתי שהתעוררתן!"אמרתי בזלזול.ברוק עוד שכבה במיטתה עם הגב עלינו."ברוק,הכל בסדר?!"שאלה טס ורכנה מעלייה.אלכס ניגשה והניחה את ידה על מצחה של ברוק."ואוו,היא חמה!"היא אמרה בדאגה."זה לא טוב."אמרה טס.הזזתי את שערי לצד ושילבתי את ידיי."מה עושים?"שאלתי בלחץ."לא יודעת,נגיד לפרופסור מוסבי שהיא חולה."אמרה אלכס."לא..לא..אני בסדר!"יללה ברוק."בטטח!"אמרתי בציניות."אני בטוחה שהיא תרגיש טוב אם היא תקום מהמיטה ותפסיק ליילל!"אמרה שרלוט בעוד היא שמה אודם אדום חזק על שפתייה הדקות. הנדתי בראשי והסתכלתי על אלכס בעודה מסמנת לי "משוגעת" עם אצבע מסובבת לכיוון ראשה."תרגישי טוב יפה שלי."אמרה טס ונשקה לה על הלחי.אלכס ניגשה לברוק וליטפה אותו בגב."הכל יהיה בסדר!אני מסיימת את המבחן המטומטם הזה ובאה!"אמרה.שרלוט ואני היינו לבושות בתלבושת האחידה.אלכס נכנסה לשירותים והתלבשה.אחריה נכנסה טס.טס יצאה והידקה את הוסט האדום המשובץ לחולצה הלבנה.היא הלכה להביא את הנעליים והחצאית האדומה המשובצת התנפנפה לה ברוח."אריייה!" צעקה לי אלכס מהאמבטיה.הסתובבתי לכיוונה וראיתי את הכפפה השחורה שלי עפה האוויר.היא נחתה על פניי."שוב שכחת את הכפפה שלך!"היא אמרה.נחרתי בבוז והאצתי לה לשון."מצחיק!"אמרה אלכס בציניות.לבשתי את הכפפה באי רצון."אין לי כוח למבחן!"אמרתי מתלוננת."יאללה נעבור את זה!"אמרה טס וטפחה על גבי.לקחתי את התיק השחור שלי,אלכס לקחה את התיק הסגול,טס לקחה את התיק הלבן ושרלוט לקחה את התיק הכחול."ביי ברוקי,תרגישי טוב!"תעקנו לה בעודנו יוצאות מהחדר.הוצאתי מכיסי מפתח ונעלתי את הדלת.החזרתי את המפתח לכיס והלכנו לכיוון חדר האוכל " תגידי אריה למדת למבחן היום בכלל "?שאלה אלכס שהיא מביטה בי במבט מוזר " כן בערך " אמרתי והסתכלתי על שרלוט " מי לומד בכלל למבחנים "? היא שאלה וצחקה " מי שרוצה להצליח בחיים ולא להיות מנקה זבל ועני " אמרה טס משכה באפה ושלבה ידיים " תגידו איפה הייתה אתמול ברוק "? שאלה אלכס והבטנו אחת בשנייה " אני לא בטוחה " משכתי את המילה " נראה לי היא יצאה עם דילן אתמול,לקניון" אמרה טס ופתחה בעדינות את דלת חדר האוכל " מה יש היום לאכול "? שאלה שרלוט."בשבילך לא הרבה.."מלמלתי."מה אמרת?"היא שאלה בחשדנות."אה..סתם שאין לי תאבון."עניתי מיד.
הלכנו לתא הקבוע שלנו.התא האחורי עם הספות האדומות המרופדות.הנחנו את התיקים והלכנו לקחת אוכל.אני נשארתי לשבת במקומי ליד אלכס." מה תרצי לאכול "? שאלה טס והסתכלה על טורי האוכל עם הריח השופע " נראה לי אני יקח קוראסון ושוקו."עניתי."טוב להביא לך?"היא שאלה."לא לא צריך..אני יקום לבד ולא אשמין בנחת,נעשה כושר !" צחקתי ועשיתי פרצוף של ציניות.שרלוט הגיעה עם שתי צלחות עמוסות בידייה.באחת סלט ירקות ובשנייה 5 קוראסונים.היא הניחה אותם על השולחן והלכה לקחת עוד."מי אוכל סלט וקוראסונים ביחד?"חשבתי.הרמתי את גבותיי לשוק.פתאום צלצל הטלפון.


תגובות (1)

מאד אהבתי תמשיכו :)

22/06/2012 04:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך