Long Live The Evil Queen
עאעאעאעאעאעאעאאעאעאעא *~* קצר ...
עוד מעט המשך !

הרכלנית – פרק 2 !!

Long Live The Evil Queen 22/06/2012 692 צפיות אין תגובות
עאעאעאעאעאעאעאאעאעאעא *~* קצר ...
עוד מעט המשך !

הרמתי את גבותיי לשוק.פתאום צלצל הטלפון.
"הלו.."
"הלו..אריה…"שמעתי מהקו השני את קולה של ברוק החולה
"מה קרה?את בסדר?" שאלתי
"את יכולה להביא לי בקבוק מים מהחדר אוכל..אין מים בחדר.וגם עוגייה או משהו אני קצת רעבה?"
"ברור..קחי את טס."הגשתי לטס את הטלפון אחרי שהיא טילטלה אותי כל השיחה עם ברוק.
"ברוקי,הכל בסדר?מה את זוכרת מאתמול?אולי שתית?"שאלה טס ושמה את ברוק על רמקול.
"לא,הכל בסדר.לא שתיתי.אני ודילן הלכנו וקנינו מיץ.שמנו את המשקאות על השולחן והלכנו לקחת חטיף.כשהגעתי ראיתי דמות מתרחקת מכיון השולחן שלנו.היה לו או לה,מה שזה לא יהיה קפוצ'ון אפור עם מיקי מאוס על הגב.היה לו או לה ג'ינס ארוך ונעלי ספורט כחולות של נייק.אחרי ששתינו את המיץ הרגשתי לא טוב ודילן ליווה אותי לחדר.זה מה שאני זוכרת."אמרה ברוק בקול חלש.
"אני יחזור מהארוחה ונדבר חיימשלי,ביי,תרגישי טוב!" אמרה טס וניתקה.היא הביאה לי את הפלאפון והכנסתי אותו לכיס.הלכתי להביא לי אוכל."מי פגע בברוק?מה הוא עשה??מה יש לה?מה הולך פה?"כל השאלות האלו התרוצצו במוחי.כמעט התנגשתי בשרלוט עם הצלחות העמוסות.הצנתלתי והמשכתי בדרכי. הגעתי לקוראסונים ולשוקו."סעמק,מי גמר לי את הקוראסונים?מה אני יאכל עכשיו??" אמרתי בזעם.לקחתי כוס שוקו וחזרתי לשולחן.ראיתי את שרלוט עם צלחת מלאה בקוראסונים."עכשיו הבנתי למה נגמרו הקוראסונים."מלמלתי"מה אמרת אריה?"שאלה שרלוט."סתם שבאלי קוראסון,אפשר אחד?"שאלתי מיד."לא אני רעבה!"ענתה שרלוט.גלגלתי עיינים והסתכלתי על אלכס.אני ואלכס לא סיימנו וקמנו לקחת דברים לחדר שלנו.לקחנו סלסילה קטנה.שמנו שם 3 בקבוקי מים גדולים,6 בקבוקי שוקו קטנים,3 קרטוני חלב,שקית קורנפלקס,שקית עוגיות,וחביתת ירק בצלחת.סחבנו את הסלסילה הכבדה לחדר. נכנסנו לחדר ושמנו את הדברים במקרר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך