Long Live The Evil Queen
וווווווווווווואייי כמה יישלייייי המששך ♥
יאללה לקרווא 3 ;

הרכלנית – פרק 3!!

Long Live The Evil Queen 23/07/2012 818 צפיות 2 תגובות
וווווווווווווואייי כמה יישלייייי המששך ♥
יאללה לקרווא 3 ;

ראינו את ברוק יושבת על המיטה ומחזיקה את בטנה ודמעות בעינייה."ברוקי הכל בסדר?"שאלתי .היא הרימה את מבטה לכיוונינו והגישה לנו פתק לבן.הסתכלנו אחת על השנייה."מה זה?"שאלה אלכס בעודה פותחת את הפתק ובוחנת אותו בעינייה. "שם:ברוק הנינג.גיל:17.תוצאות בדיקה:נמצא פלייס בדמה.מרשם לניטרוגליצירין." הקריאה אלכס בקול רועד את הפתק."כן..סיממו אותי!"בכתה ברוק."מה?איך?מתי?מה?"שאלתי בדאגה."הרופא אמר שזה קרה אתמול."היא ענתה בעודה מנגבת את הדמעות."ווואי,אני יגלה מי זה אני ירצח אותו!"צעקתי."אריה,עזבי,זה עבר,כלום לא קרה,העיקר שאני בסדר!"אמרה ברוק בעודה מסדרת את הפיג'מה הכחולה שלה.החולצה והשורט המחוברים שתמיד אהבתי ואצלה זה פיג'מה!יופי."מה?מה בסדר?את בסדר?חהחה,הצחקת אותי!"אמרתי בציניות."אני אשמור עלייך!"אמרתי והצבעתי עלייה.היא הסתכלה עליי במבט מוזר."טוב,נעביר נושא.מה כבר סיימתן לאכול ??"שאלה וקמה למקרר."לא פשוט באנו לארח לך חברה והבאנו לך לאכול קצת , אנחנו צריכות ללכת המבחן מתחיל עוד כמה דקות " אמרתי " בהצלחה " הוסיפה ברוק , היא לקחה לידה את הצלחת עם חביתת הירק והתחילה לאכול " בתאבון " חייכה אלכס ונגשנו אל ידית הדלת " נבוא ישר אחרי המבחן " אמרתי וסובבתי את הידית , ברוק חייכה והשפילה את מבטה למטה , סגרתי את הדלת והתקדמנו לכיתה " איפה באמת טס ושרלוט "? שאלה אלכס ."נראלי בחדר אוכל,שרלוט עוד טוחנת,יקח זמן."עניתי ועשיתי פרצוף של ציניות. " וטס "? שאלתי מסדרת את הכפפה בידי הימנית ,אלכס הרימה את כתפייה ונכנסנו לכיתה והתיישבנו בשני שולחנות , אחת ליד השנייה " גברת רוזל וגברת רוג'רס , האם אתן יודעות איפה גברת ג'ונס וגברת פאריש "? שאל אותנו הבוחן מוסבי , שער חום פחם , עם פוני לצד והעיניים ירוקות " מר מוסבי מה משך המבחן "? שאלתי והוא הגיש לי את המבחן " בין שעה לשעה וחצי " הוא אמר והסתכל עלי " תודה " אמרתי והסתכלתי על המבחן , בשנייה האחרונה נכנסנו טס ושרלוט ואמרו משהו לפרופסור מוסבי " אני יודע שבו במקומות "! אמר מוסבי והצביע על המקומות הישיבה שמאחורי " איפה הייתן "? לחשתי לשניהן " שרלוט אכלה " לחשה לי טס וצחקה , הנדתי את ראשי " כמה היא אוכלת "? שאלתי את עצמי , " אוקי , המבחן מתחיל עכשיו , יש לך תשעים דקות לעשות את המבחן " הוא אמר , הסתכלתי על המבחן שעפרוני בפי , "יש "! אמרתי לעצמי שרוב השאלות במבחן אני יודעת , תוך עשרים דקות סיימתי אותו והגשתי לפרופסור מוסבי " גברת רוזל אני רואה שלמדת " אמר פרופסור מוסבי והרכיב את משקפיו והסתכל על המבחן " בזכות אלכס " אמרתי לו ונגשתי אל השולחן שלי " סיימת "? לחשה לי אלכס שהיא בודקת את המבחן שנית , אלכס קמה והגישה את המבחן לפרופסור מוסבי שחייך והניח בצד " מה עושים עם ברוק "? שאלה אלכס והרמתי את כתפיי " אני לא יודעת " אמרתי והסתכלתי אחורה , ראיתי את דילן מרים בחשדנות פתק לבן מן הרצפה , זזתי טיפה עם הכיסא לצד והסתכלתי עליו , הוא הרים את הפתק , פתח אותו , הסתכל בצדדים והניח את הפתק בחשדנות מתחת לקלמרו " מה אתה מסתיר "? שאלתי את עצמי מחכה לסוף השיעור .


תגובות (2)

ממש יפה,אהבתי!
רק הצעה שלי,על תעשי רווחים בין מילים לסימני הפיסוק.

מור

23/07/2012 09:50

תמשיכי אני במתח!!
ואיך את מתארת את אריה??

23/07/2012 10:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך