Long Live The Evil Queen
יאייי פרק 5 ♥

♥♥♥

הרכלנית – פרק 5 !!

Long Live The Evil Queen 25/07/2012 783 צפיות אין תגובות
יאייי פרק 5 ♥

♥♥♥

בחזרה . נכנסנו לחדר וראינו את ברוק וטס יושבות במרפסת.ברוק בכתה בזרועותייה של טס והיא נחמה אותה . נכנסתי והלכתי למרפסת.אלכס יצאה לפני וחיבקה את ברוק."ברוק אני מצטערת!אבל אמרנו לך !" אמרתי וליטפתי את ראשה ."אני יודעת , זאת לא אשמתך !" היא אמרה ומחתה את דמעותיה. "הרכלנית המז****ת הזאת!שתמות ה**נה !" מחתה טס.הנהנו בראשנו ונכנסנו לחדר.כולנו ישבנו על המיטה של ברוק וחיבקנו אותה,היא מאוהבת מדילן מעל הראש! "היי,איפה שרלוט?" שאלה ברוק בעודה יורדת מהמיטה והולכת לשטוף את פנייה . אני ואלכס הסתכלנו אחת על השנייה ואז על טס . "אני כאן !" נכנסה שרלוט ולחדר וטרקה את הדלת . היא לבשה גופיית סבא שחורה וג'ינס ארוך. "איפה היית ?" שאלה טס . "הלכתי לספרייה." היא ענתה . "מה עשית שם ?" שאלה אלכס ושילבה את ידייה . "למדתי למבחן של פרופסור דייבל ." היא ענתה ונשכבה על מיטתה. "אההה…נכון!" כולנו אמרנו בפה אחד . שרלוט חייכה והסתובבה לקיר. קמתי מהמיטה של ברוק ומשכתי אותה מטה . "ברוק,את תתגברי עליו ! הוא סתם זבל ,תמצאי מישהו יותר טוב,אל תדאגי , we are moving on!" אמרתי וחיבקתי אותה. היא חייכה והנהנה בראשה . הוצאתי מהמקרר את הקורנפלקס והחלב והגשתי לה אותם בצלחת.היא חייכה לי והלכה למרפסת.הלכנו למרפסת ולקחנו את שקית העוגיות.ישבנו וצחקנו.שרלוט שכבה במיטתה עם הראש לכיוון הקיר. הסתכלתי עלייה במשך כמה דקות והמשכתי בענייני . כעבור כמה שעות נכנסנו לחדר והלכנו לישון .באמצע הלילה פקחתי את עיניי וקמתי להביא כוס מים.העפתי את מבטי לכיוון מיטתה של שרלוט.היא לא הייתה שם.ניגשתי למיטה של אלכס וישבתי עלייה. "אלכס,אלכס תתעוררי." לחשתי לאלכס וניערתי אותה מעט."ערה,ערה." היא אמרה ופיהקה קלות.הצבעתי על מיטתה הריקה של שרלוט.שתינו הנהנו בראשינו וקמנו לאט לאט.התקרבנו לכיוון הדלת . הושטתי יד לסובב את ידית הדלת ופתאום שמעתי קולות של צעדים."אריה אני מפחדת" לחשה אלכס. "יהיה בסדר" השבתי בלחישה ולקחתי את נעל העקב של טס.לקחתי גם את השנייה וזרקתי אותה לאלכס.היא תפסה אותו ושתינו כיוונו אותן לדלת.הסתכלתי על אלכס ועם מבט מפוחד היא הנהנה בראשה.את האמת אני לא פחדתי,אני יודעת טוב מאוד להתמודד עם אנשים כאלה.אלכס התקרבה קצת לדלת וחסמתי אותה עם היד שלי."לא את,אני!" לחשתי והתקרבתי לדלת. היא הנהנה והלכה קצת אחורה.התקרבתי לידית והושטתי יד לסובב אותה.כשלפתע שרלוט פרצה בסערה לחדר."שרלוט?What The Hall?מה את עושה פה?איפה הייית?" שאלתי בעודי מניחה את הנעל במקום.סימנתי לאלכס להביא לי את הנעל.היא כיוונה אותה לשרלוט.עשיתי לה פרצוץ של 'תזהרי ממני' והיא נרגעה.היא החזירה לי אותה והנחתי אותה במקום.שרלוט הציצה מבעד לחור הדלת בחשדנות,כעבור כמה דקות היא נאנחה ונשענה על הדלת.אני ואלכס הסתכלנו עלייה במבט של 'תספרי עכשיו'. "אוקיי יצאתי לשאוף קצת אוויר צח?תרצחו אותי באמת!" היא מחתה ."אולי באמת" מלמלה אלכס.צחקקתי."רגע,שמענו עוד צעדים,מלבד שלך,עם מי היית?" שאלה אלכס. "זה פרפסור מוסבי,הוא כמעט תפס אותי אז ברחתי" היא השיבה וחלצה את נעלייה."עכשיו אם התחקיר נגמר,אז אני רוצה לישון,אדוני השוטר" היא הוסיפה."לילה טוב" השבתי ונשכבתי במיטתי."תמוותי" סיננה אלכס בלחש.גיחחתי מעט ונשכבתי לישון,מקווה ששרלוט דוברת אמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך