הרכלנית – פרק 6 (:

Long Live The Evil Queen 05/10/2012 820 צפיות אין תגובות

"תגידי מה את חרשת ? היא אמרה שהיא עייפה ורוצה לישון" קראה אלכס בעצבנות. "טוב מה יש ? תהרגי אותי גם ?" היא נחזרה בבוז והלכה לחדר האמבטיה. הסתכלתי על אלכס והיא קימטה את פייה ונראתה כאילו היא עוד רגע רוצחת אותה. "תרגעי" לחשתי לה והיא טמנה את ראשה בכרית וחבטה במיטה עם ידייה ורגלייה. החזקתי את עצמי בכוח שלא לצחוק. "גם את תכף תחטפי ממני " היא אמרה ונתנה לי מכה בברך. "מה זה?" הרמתי את גבותיי והיא ישר התחבאה מתחת לשמיכה וצעקה "לא,לא" נשכבתי עלייה ודגדגתי אותה.היא צחקה כמו משוגעת. "מה יש לכן ?" שאלה שרלוט בהרמת גבה. "סתם הן נהנות" אמרה ברוק בפיהוק. "אוי ברוק לא התכוונו להעיר אותך" אמרתי וישר אני ואלכס התיישבנו רגיל. "זה בסדר,ממילא אני לא עייפה,לא כמו הישנונה הזאת פה" היא אמרה והושיטה את ידה למעלה ומיששה את הסדין של טס. "איפה טס?" היא שאלה ואני ואלכס הסתכלנו אחת על השנייה ואז שוב על ברוק. "מוזר.שרלוט את יודעת איפה טס?" צעקה ברוק. "לא,כנראה מטיילת" היא צעקה בחזרה. הוצאתי את הפלאפון שלי מהמטען והסתכלתי על המסך. השעה, 12:48 בבוקר. חייגתי את המספר של טס ושמתי אותה על מיקרופון.
"הלו?" היא ענתה בקלילות.
"טס איפה את?"
"אני פה,בספרייה,לוקחת לי ספר לקרוא,לשיעור של גורדין." היא ענתה ואלכס הביטה בי במבט של 'למה ספר?'
"למה צריך ספר לשיעור של גורדין?" שאלה אלכס ולקחה את הטלפון לידייה.
"לא יודעת,היא אמרה שצריך לקחת ספר לשיעור הבא.אז לקחתי."
"תקחי לי גם פלייייז" התחננה אלכס.
"בסדר.וכמו שאני מכירה את אריה היא גם לא לקחה ספר אז אני אקח גם לה.תשאלו את ברוק אם היא צריכה או את שרלוט."
"לא ,לקחתי אתמול,תודה יפהשלי." ענתה ברוק.
"שרלוט את?" צעקתי לשרלוט שבחדר האמבטייה.
"כן בבקשה" היא צעקה בחזרה.
אלכס סימנה לי לא עם האצבע והורדתי לי אותה עם ידי. "קחי גם לשרלוט." אמרתי לטס.
"סבבה.אני אני צריכה לקחת לך,לאלכס ולשרלוט?"
"כן" ענינו אני ואלכס ביחד.
"אוקיי,יאאלה ביי בנות נדבר,אוהבת מוואה"
"ביי,אווהבות" טס ניתקה את הטלפון וכך גם אנחנו.
"טוב,צריך ללכת לחדר האוכל,מוכנות?" יצאה שרלוט מחדר האמבטיה. "איזה חדר אוכל,היום שבת גאון" אמרה ברוק ונעלה את הכפכפים שלה. "אהה,באמת?אז למה אנחנו כאן ולא בבית?" היא הניחה את תיקה במקום. "שבת סגורה,שכל" אמרה אלכס. "אהה,אוקיי,אני אחליף לפיג'מה" היא לקחה את הפיג'מה ונכנסה לחדר האמבטיה. "תהני" לחשה אלכס וצחקתי. לפתע נשמע צלצול הטלפון שלי. 'שיחה נכנסת מטס'. "בנות טס מתקשרת בואו" צעקתי ועניתי לשיחה ומיד שמתי על רמקול. "בנות לקחתי לכן את הספרים ואני באה לחדר.רוצות אחר כך נלך לקניון? חייבים לעודד קצת את ברוק." היא אמרה. "כן" ישר אלכס צעקה לטלפון. "כן,כן,כן,כן,כן !!" היא המשיכה לצעוק.היא קמה מהמיטה ועשתה לי פאפי פייס. "בסדר" הסכמתי והיא התחילה לרקוד כמו משוגעת. אני לא מתה על קניונים והכל.אבל כשזה מגיעה לחברות שלי,אני מוכנה להקריב. "בסדר,אני עוד 5 דקות בחדר,נתלבש ונלך" הוסיפה טס. "אוקיי,ביי אהוובה" אמרה אלכס וניתקתי את הטלפון. לפתע שרלוט יצאה מחדר האמבטיה עדיין בבגדייה. "לא אמרת שאת מחליפה לפיג'מה?" שאלתי. "לא אני פשוט הולכת רגע לאנשהו." היא אמרה ולפני שהספקתי לשאול לאן היא כבר יצאה מהדלת ."מוזרה" אמרה אלכס בקול מצחיק. צחקתי והלכתי להתלבש. שמתי חולצת עטלף שחורה עם ציור של פרפר אפור במרכזה ושורט שחור עם פפיון איפה שהכפתור .שערי השחור כפחם הגיע עד מותני.פיזרתי אותו ושמתי אותו על כתפיי . אלכס שמה שורט ג'ינס כחול, חולצה נופלת שחורה שכתוב עלייה cookie love בכחול,נעלי אולסטאר שחורות וכובע כזה של קוקי מונסטר. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=285418068230284&set=a.120455731393186.17732.120454314726661&type=3&theater
שיערה המתולתל היה פזור והיא הניחה אותו על כתפייה.ברוק שמה חולצה נופלת אדומה עם פסים לבנים עלייה מצויר עוגן שחור במרכז, שורט ג'ינס לבן ואולסטאר אדומות.גם היא פיזרה את שיערה החלק . עמדנו וחיכינו לטס.לאחר 5 דקות בערך טס הגיעה והניחה את הספרים על השולחן. "יפות שלי אתן" היא אמרה בעודה הולכת לארון לקחת בגדים.היא לקחה גופיית אדידס כחולה עלייה רשום adidas בזהב ושורט ג'ינס שחור. היא אספה את בגדייה ונכנסה לחדר האמבטיה. ביינתיים אלכס וברוק שמו עיפרון ומסקרה ואני חיכיתי לתורי. אלכס הגישה לי את העיפרון הכחול והמסקרה השחורה. "אל תגידי לי שגם ברוק שמה כחול?" שאלתי והבטתי בה. "לא,שמתי שחור,משלי.הנה קחי" היא הגישה לי עיפרון שחור נורמלי והתאפרתי גם כן.אלכס הביטה בי במבט שלי 'מה לא בסדר בכחול?' טס יצאה מחדר האמבטיה לבושה ומצוחצחת.היא הייתה כבר מאופרת בעיפרון שחור ומסקרה משלה.שיערה הבלונדיני היה מפוזר והיא ניגשה לדלת לשים את הכפכפים השחורים שלה.אלכס לבשה סנדלים לבנים ואלכס לבשה נעלי בובה כחולות עם נקודות שחורות.ואני?אני לבשתי כפכפים חומים עם רצועות שחורות."רגע,רגע?אתן לא שוכחות משהו?" שאלה אלכס ושילבה ידיים. כולנו הבטנו אחת על השנייה ותהינו,מה שכחנו? "כסף,גאונות" היא גילגלה עיינים. "אהה" ענינו בפה אחד. "אהה,גם לכן" היא אמרה וניגשה לארון. היא הוציא תיק מותן שחור עם עיטורי כסף. היא דחפה לשם את הארנק השחור שלה,מראה כחולה,גלוס,אוזניות ונרתיק משקפי השמש שלה. כולנו לקחנו גם תיק ושמנו את אותם הדברים. לי תיק שחור,לברוק תיק אדום ולטס תיק כחול. "מוכנות?"שאלה אלכס והנהנו בראשנו. טס לקחה את המפתח ויצאנו כולנו החוצה. היא נעלה את הדלת,הרכבנו את משקפי השמש שלנו ויצאנו לקניון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך