הרצח פרק 1

EdenEchelon 02/08/2011 728 צפיות אין תגובות

זה היה יום רגיל יום חם קפצתי לדירה של שאנון כי היה לי משעמם הרחוב שלו ממש מסריח..
עליתי לדירה הוא סילק אותי כי הוא רב עם חברה שלו אלוהים יודע למה, אז ירדתי לבר הקרוב אחריי חצי שעה ראיתי את שאנון נכנס לבר ומזמין בירה ועצבני לא ניגשתי אליו רק הסתכלתי עליו.
הגיע בן אדם אחד לא זיהיתי אותו ישר ונזכרתי שראיתי אותו עם שאנון במפעל אני חושב שזה הבוס שלו, שאנון היה נראה עצבני בחיים שלי לא ראיתי אותו ככה ,הבוס שלו חייך אליו במבט מתגרה שאנון הוציא אותו מחוץ לבר בדחיפות לא יכולתי לראות אותם אז ישבתי במקום שקרוב לחלון לשאנון היה מבט חולני לרגע לא הכרתי אותו הוא הוציא סכין מהכיס לרגע חשבתי שאני לא רואה טוב שדמיינתי שמעתי צעקות לחנינה באותה שנייה התחיל לרדת גשם שעשה את האווירה למתוחה יותר עד שקלטתי שיורד גשם שאנון דקר את הבוס שלו לא האמנתי למה שראיתי.
בחיים לא הייתי חושב ששאנון יהיה מסוגל לרצוח זה לא אנושי אני מכיר אותו שנים ולא הכרתי את הצד האפל שלו, קפאתי שראיתי את הגופה שאנון היה בהלם ממה שהוא עשה ראיתי על הפנים שלו הוא פשוט רץ.
אני נשארתי עם ההלם שאני עד לרצח של החבר הכי טוב שלי.
רציתי לקום וללכת הביתה הרגליים שלי רעדו איך שהו הצלחתי לקום וראיתי את כל הדם שבחוץ כל מי שהיה בבר קם וראה את הדם של הגופה אני ברחתי משם לא רציתי לראות את השוטרים מגיעים ושואלים מה קרה.
יום שלם אחרי מה שקרה הבנתי שאני עד לכל העניין ואני לא יכול להגיד שום דבר לאף אחד אפילו לא לג'ארד אח שלי שגם הוא חבר של שאנון.
כל רגע שנייה ודקה עלו לי תמונות מהדקירה הרגשתי שאני מתפוצץ ממחשבות אבל הדבר היחיד שהייתי בטוח בו שאני לא הולך לדבר עם אף אחד על מה שראיתי ולהרוס לשאנון את החיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך