הרצח פרק 6

EdenEchelon 02/08/2011 869 צפיות 2 תגובות

הייתי בחדר לבד שוכב על במיטה הדבר היחיד שעשיתי היה לחשוב, ממקרה הרצח אני רק חושב, החיים שלי לא אותו הדבר מאז.
דאגתי לג'ארד מאז שהוא התקשר אלי להגיד לי שהוא היה בתחנה לא ראיתי אותו,ניסיתי להתקשר עליו הוא לא ענה לי.
קבלתי s.m.s מנועה רק ראיתי את השם שלה ונזכרתי שהייתי צריך לאסוף אותה מחוג המשחק שלה
היא כתבה "איפה אתה? אני מחכה לך".
לפני שהספקתי לענות דפקו בדלת קיוויתי שזה יהיה ג'ארד פתחתי את הדלת וראיתי אישה לא הכרתי אותה היה לה שיער שחור ארוך היא הייתה גבוהה ועור שזוף היא לבשה שמלה שחורה, "אתה ג'ורדון?" לקח לי שנייה לענות
"כן, מי את?"
"קוראים לי עדן,
זה בקשר לג'ארד, אפשר להיכנס?"
"ניסיתי להבין מאיפה היא מכירה את ג'ארד התחלתי לדאוג לו הרגשתי שזה רציני לפי הטון דיבור שלה שהיה דומה לדיבור של סוכנת חשאית הזמנתי אותה להיכנס היא ישבה על המיטה שלי זה הזכיר לי שעוד לא עניתי להודעה של נועה היא תהרוג אותי.. כתבתי לה s.m.s חזרה "נועה קרה משהו שאני צריך לטפל בו אני לא יכול לאסוף אותך מצטער, אני אוהב אותך".
ישבתי ליד עדן.. רציתי שתסביר לי מה היא יודעת על ג'ארד "אתה אח שלו נכון? אתה דומה לו יש לכן אותו עיניים"
"כן אומרים לנו את זה הרבה, את יכולה להגיד לי איך את מכירה אותו.. את חברה שלו?"
"לא בדיוק חברה..נפגשנו אתמול בלילה בבר הוא היה שם אני ישבתי לידו התחלנו לדבר גיליתי כמה שהוא בן אדם מדהים ואז ניגש אלי טיפוס אחד והתחיל איתי הוא היה שיכור הוא התקרב אלי יותר מידי,אז ג'ארד התחיל לריב איתו מכות כדי להרחיק אותו ממני ניסיתי להפריד בצעקות הם הפסיקו ראיתי שלג'ארד ירד דם הלכתי לבר כדי להביא לו קרח להוריד את הנפיחות שחזרתי הוא לא היה שם אבל הארנק שלו היה שם, הוא פשוט נעלם אז באתי לכאן לכתובת שהייתה כתובה בארנק חשבתי שאולי הוא כאן"
"רציתי להחזיר לו גם את הארנק..הוא הגיע מאז?"
"לא, אני דואג לו הוא לא הגיע, ראית אולי עם מי הוא הלך?"
"לא..אתה חושב שהבחור הזה עשה לו משהו?אם אתה שומע ממנו תתקשר אלי אוקיי?"
היא השאירה לי את הטלפון שלה "אני יתקשר אם אני ידע משהו אני מקווה שהוא יתקשר בעצמו אליך, היא חייכה
"אני מאוד מקווה, טוב אני אלך היה נעים להכיר אותך ג'ורדון"
"ביי, גם אותך" כשעדן עמדה ליד הדלת לצאת הבחנתי בנועה עומדת בפתח הדירה, לפני הפנים שלה ראיתי שהיא חושבת שיש לי משהו עם עדן.
"מי זאת ג'ו?בגללה לא אספת אותי?"
"נועה זה לא מה שאת חושבת אני יסביר לך אין לך מה לקנא בה.."
"אל תסביר לי כלום אני לא יאמין לך.. ראיתי איך הסתכלת עליה ואני לא מקנאה בה"
"נועה אני מבטיח לך שלא היה כלום אני אוהב אותך את יודעת את זה נכון?" התקרבתי אליה כדי לנשק אותה היא הרחיקה אותי ממנה והלכה, צעקתי לה לחזור היא התעלמה ממני, הרגשתי רע שנתתי לה ללכת ככה בלי להסביר לה את האמת.
הכל מסתבך לי בחיים כבר לא היה לי אכפת מכלום, לקחתי את האופנוע של ג'ארד התנעתי את האופנוע במהירות על 120 זה הרגיש טוב להרגיש את הרוח על הפנים.
לא ידעתי לאן אני נוסע עשיתי את זה כדי לנקות את הראש ובתקווה אולי למצוא מישהו ששמע משהו על ג'ארד.
הרגשתי טיפות מתחזקות לגשם החלטתי לעצור בבר הקרוב בסוף הרחוב כשנכנסתי לבר היה לי פלשבק מהיום ששאנון רצח, התמונה של הגופה עם הדם עשתה לי בחילה חיכיתי שהגשם יפסיק להמשיך בנסיעה.
הסתכלתי על המלצר בבר..במקרה הייתה לי תמונה של ג'ארד בתעודת הזהות, ניגשתי אליו..
שאלתי אותו והראתי לו את התמונה "סליחה..חשבתי אולי אתה תצליח לעזור לי.. ראית אותו אתמול או היום כאן?" קיוויתי שהוא יענה בחיוב לא לא הצלחתי לחשוב על מקומות שאוכל למצוא אותו, ניסיתי להימנע מהמחשבה שהוא קבור באיזה סנטה חשוכה עם פנס בעין או שחטפו אותו.
"אני חושב שראיתי אותו פה אתמול הוא היה פה עם עוד שניי בחורים"
"ראית במקרה לאן הם הלכו?"
"לא, זה כל מה שאני יכול לומר לך מצטער".
"זה בסדר תודה לך".
יצאתי משם מאוכזב הלב שלי התחיל לפעום במהר אני לא טוב במצבי לחץ התחלתי לדאוג לו יותר מידי, הרמתי את הראש לקצה הרחוב וראיתי את נועה מתנשקת עם השחצן של הכיתה לא יכלתי להוריד את העניים ממה שראיתי היא ראתה אותי מרחוק והסתכלה עלי…


תגובות (2)

ממש יפה!
את/ה כותב/ת ממש יפה!!!!
מושלם!
מותח!
ומרתק!

03/08/2011 00:41

תודה רבה אני שמחה שאהבת :)
אני צריכה לעלות את שאר הפרקים

03/08/2011 14:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך