writingstory
כתבתי קצת כי אני באמת לא יודעת עם להמשיך. בבקשה לעזרו לי
תגובות גם רעות וגם טובות!

השינוי- פרק 2

writingstory 04/04/2013 658 צפיות תגובה אחת
כתבתי קצת כי אני באמת לא יודעת עם להמשיך. בבקשה לעזרו לי
תגובות גם רעות וגם טובות!

אליסון ואמה חזרו הביתה בעזרת אמבולנס,עם אותו אחד שבאו. ואילו בריאן סטייסי וג'יין נסעו ברכב של בריאן לביתם.
"מה זה הארמון הזה?" שאלה אמה כשנכנסה לביתה,היא הסתכלה סביבה על הריהוט,הגודל של הבית,המקום. היא יצאה לחצר הבית והבחינה בבריכה,היא התיישבה על הקצה ושכשכה את רגליה היא הסתכלה סביבה וראתה מגרש טניס על יד הגדר,וג'קוזי בצד הבריכה. "אני עשירה?" שאלה את עצמה. "אביך היה" אמרה אליסון מאחוריה והתיישבה על ידה. "היה?" שאלה אמה בבילבול. אליסון הסתכלה על המים,ועלה שט לו שם. היא בהתה בעלה ובמסלולו וחשבה עם לספר לאמה. "היה?" שאלה שוב אמה וכיחכחה בגרונה בעצבנות. "הוא.." החלה אליסון לגמגם "הוא היה בדרכו לאחד הלקוחות שלו והוא.. ירו בו" אמה הניחה את ידה על פיה "אני לא מאמינה" אמרה מבוהלת. "גם אני עדיין לא" אמרה אליסון. "אפשר להפריע?" בא מאחוריהן בריאן "בטח" אמרה אליסון וקמה "אני ישאיר אתכם לבד"
בריאן התיישב על יד אמה והשאיר קצת מרחב ביניהם,"שמי בריאן. אני בן 16-בגיל שלך. איתך בכיתה,יושב על ידך.. הכל. הכרנו באחת המסיבות שרק עברת לפה מניו יורק. מסיבת כיתה אני מתכוון.. ראיתי אותך,ישר נפלה לי הלסת. ואת באת והתיישבת לידי-רמזת לי. התחלתי איתך ומאז אנחנו צמודים" אמה חייכה,עם כל מה שהיא עברה היא רוצה מישהו לצידה.
"תודה" אמרה אמה וחיבקה את בריאן.


תגובות (1)

אני מאוד אהבתי אם הרעיון,
ההערה היחידה שלי היא בקטע של "עם" ו"אם"
עם = בנוסף, יחד
אם = דרישה, תנאי

04/04/2013 07:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך