השינוי שלי בזכותה

All over my mind 17/07/2014 791 צפיות 3 תגובות

שמי אסף. אני בן 17 מהמרכז.

אף פעם לא ממש ידעתי מה זו אהבה של שתיים כי ההורים שלי גרושים ומעולם לא זכיתי לראות אותם יחד. עד כיתה ז׳ הייתי שחיף חנון שלא מתחבר לאף אחד. אלה שיושבים לבד בהפסקות ומתכתבים עם אמא באסמאסים , בחופש הגדול מכיתה ז׳ ל-ח׳ אבא רשם אותי לקבוצת כדורגל , זה נתן לי ביטחון וחיזק אותי . תוך חודשיים בוא נגיד ששחיף כבר לא הייתי. עליתי לכיתה ח׳ כאילו אסף חדש .. כבר לא כזה חנון וכבר קיבל כינוי משלו ! ״אסי״ בנות , בנים , מורים , מנהלים לא משנה מי כולם כבר לא זכרו את השם האמיתי שלי וקראו לי אסי. אפילו ההורים שלי נתפסו על זה.
ככה עם הזמן הגעתי למצב שהתנשקתי עם בנות על ימין ועל שמאל. היו לי יוצר בנות ביד מאשר אצבעות , ולא ידעתי מה זה לאהוב בכלל.
ואז יצאתי למועדון עם חברים .. כיתה ט׳ כבר ,אני זוכר שהחברים שתו אלכוהול אבל פחדתי ורק שיחקתי את עצמי כאילו שאני שיכור וכאילו ששתיתי , לא רציתי לחזור להיות אותו החנון.
התחלתי עם המון בנות עד שראיתי ילדה יושבת ומקיאה את הנשמה שלה כמובן שהייתי בפוקוס ותוך שנייה הורדתי את המסכה של ה״שיכור הערס״ קניתי לה מים שטפתי לה פנים וניסיתי להרגיע היא תפסה אותי וחיבקה אותי התחילה להתמרח עליי לא יודע מה קרה לי אבל ניסיתי לעצור את זה היא הייתה שיכורה. היא התחילה לנשק אותי. היא הייתה יפיפייה אבל לא יכולתי היא שתתה כל כך הרבה ליוויתי אותה החוצה התקשרתי לחברה שלה והיא באה מונית לאסוף אותה , שתיי החברות שהיא באה איתן נשארו בפנים. בבוקר קיבלתי הודעה ״תודה על אתמול מי יודע איפה הייתי אם לא היית שם.״ ישר הבנתי שזו היא והתחלנו לדבר נפגשנו שוב אחרי שבוע והיה ממש כיף הבנתי שאני מתאהב בה.

ואז איזה ים נפגשנו עם עוד חברים והיא לא הפסיקה לחבק אותי אז מי אני שאתנגד. כל עוד היא פיקחת.
בסוף הערב ליוויתי אותה הביתה. פתאום היא עושה לי כזה ״נו..״ לא הבנתי ובהיתי לה בשפתיים.. ״אתה תנשק אותי או שאני אנשק אותך..?״ תפסתי אותה ונישקתי אותה. זה היה מדהים אני התאהבתי.


תגובות (3)

אמיתי???

17/07/2014 23:22

לא.. כתבתי את זה האמת שאני בת :)

17/07/2014 23:25

ממש יפה.
קצת יותר נקודות לא היו הורגות אותך…
אבל באמת שזה יפה, וכל הכבוד לאסף!!!

17/07/2014 23:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך