בנות מקווה שאהבתן וכן אני יודעת שזה קצר אבל מחר יהיה אחד ארוך ו1D נכנסים אעאעאאעהעאהעהאהעאה

השיר שליבי פרק 6

04/08/2013 787 צפיות 4 תגובות
בנות מקווה שאהבתן וכן אני יודעת שזה קצר אבל מחר יהיה אחד ארוך ו1D נכנסים אעאעאאעהעאהעהאהעאה

אחרי שאמרתי לו את הכול ושפכתי הכול כמו מים פשוט התחבקנו וישבנו כככה המון זמן שאלתי אותו :" "יכול להיות מצב כזה שאתה מדבר איתו , לי אין סיכוי שהוא יקשיב "
"בשבילך אני יעשה הכול חיימשלי"
" תודה נסיך שלי אני מתה עלייך "
"אני מוכן להביא לך הכול ,גם אם אני יצטרך להפגע בדרך" כשאמרתי את ישר התחילו לעלות לי המחשבות איך אני יעשה את זה והחלטתי שנדבר כמו גברים בכל מקרה אנחנו חברים הכי טובים אין מצב שהוא מסנן אותי או משהו כזה ….
ושוב התחילו לעלות לי דמעות בעיניים כשדיברנו ואחי הקטן ניגב לי אותן אני פשוט מאוהבת בו אין עליו הוא מושלם רון הלך לדבר עם דניאל בחדר השני והוא אמר לו לבוא אליו ,שזה משהו דחוף שהוא חייב אותו אצלו אז הוא אמר שהוא תוך 15 דק' מגיע .

בזמן הזה ראיתי הודעות שלי ושל דניאל ובכיתי בכיתי כ"כ הרבה פחדתי פחד מוות שהוא לא ירצה לדבר איתי יותר ולא לשמוע בכלל את מה שיש לי להגיד ויש לי הרבה מה להגיד לו לא שמתי לב שהוא נכנס ואני כ"כ הייתי בדיכי שפשוט לא הרמתי את הראש אפילו "מה היא עושה פה?" שמעתי אותו שואל את דניאל ודניאל ענה לו:" זה הבית שלי ואני יחליט מי יהיה פה " "טוב לפחות בוא נלך לדבר בחדר השני " טוב הסכים והם הלכו שמעתי אותם מדברים ולאט לאט הם הגבירו את הטון עד שהם הגיעו לצעקות מיד הלכתי לראות מה קרה ראיתי את דניאל עם פנס בעין ולרון יורד המון דם לא ידעתי במי לטפל קודם הייתי פשוט קפואה עמדתי שם המומה עד שזעקת כאב גרמה לי להתעשת חבשתי לרון את היד ורצתי לנשק לדניאל את הפצע ואז הזיכרון חזר לי מהפרידה מהמילים שהוא אמר לי , מהדמעות , מהצער בקיצור מהכול וביקשתי מרון להשאיר אותי ואת דניאל לבד פתחתי את הפה לדבר אבל סגרתי אותו בחזרה לא ידעתי מאיפה להתחיל ,אמרתי לדניאל שיקשיב לי " דניאל , אני אוהבת אותך מאוד אתה אהבת חיי ,אני לא יכולה לדמיין את עצמי בלעדייך בלי הליטוף שלך בלי החום החיבוק הנשיקה המילים כ"כ הרבה דברים שחסרים לי מאז שנפרדנו "


תגובות (4)

חחח אני מתרגשת וואן די נכנסים :)
חח תמשיכי

04/08/2013 16:18

חחח אני מתרגשת וואן די נכנסים :)
חח תמשיכי

04/08/2013 16:18

חחחחח תמשיכייייייי מושלםםםםםם!!!

04/08/2013 17:03

המשכתי

05/08/2013 10:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך