סיפורונת
פרק לכבוד יום כיפוורר ♥
אולי אני אעלה עוד פרק היום אבל זה לא בטוח כי יש לי עוד המון סידורים :/

אז תנו דעות וכאלה D:
צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה !

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 12

סיפורונת 13/09/2013 1115 צפיות 8 תגובות
פרק לכבוד יום כיפוורר ♥
אולי אני אעלה עוד פרק היום אבל זה לא בטוח כי יש לי עוד המון סידורים :/

אז תנו דעות וכאלה D:
צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה !

התרחקתי משלי ועניתי .
" הלו ? "
" יש לי הצעה בשבילך "
" מי זה ?! "
" את סותמת את הפה הגדול שלך ומתחילה לספר עליי דברים טובים, ואם לא – אספר על מה עשית עם החבר האחרון שלך "
" נייל ?! "
" בה – ביי "
ידי רעדה כשאחזה בנייד שלי, לא יכולתי להפיל אותו מרוב ההלם אבל ניסיתי להחזיק אותו בכל כוחי .
שלי שמה את ידה על כתפי " הכל בסדר ? " לרגע עברה בי צמרמורת מהמגע, אבל עברה במהירות . " כן .. אני בסדר .. " מלמלתי והתרחקתי ממנה עוד קצת " נדבר בסדר ? אני צריכה לחזור הבייתה " .
היא הנהנה ואז שמעתי אותה צועקת " נדבר כבר ! " .

נכנסתי הבייתה וריחו הטוב של עוגת השוקולד שלא הרחתי כבר לפניי זמן רב כל כך, עטף אותי .
" אמא ? " שאלתי בתקווה שמרוב ההתלהבות של הכנת העוגה תענה לי .
נכנסתי למטבח וראיתי אותה מערבבת עם כף משהו, היא הייתה עסוקה בלזמזם שיר ששמעה ברדיו, שאותו זיהיתי מהר מאוד ( Roar של קייטי פרי ), והצטרפתי לזמזומים שלה, בתקווה שתשים לב אליי .
" הו היי שני ! לא ראיתי שנכנסת ! " אמרה לי ואני הנהנתי, שמתי לב לזה אמא .
" לכבוד מה העוגה ? " שאלתי .
הפעם האחרונה שאמא שלי הכינה את העוגה הזאת הייתה ליום ההולדת ה – 12 שלי, בעצם לבת מצווש שלי, כי היא התקמצנה על לקנות עוגה ב – 300 שקל כשהיא יכולה להכין עוגה הרבה יותר יפה ממה שמכינים, כן בטח .
" הזמנתי את כל השכנים כדי שנעשה היכרות והכל .. אז אני מכינה עוגות ועוגיות וכל מיני כאלה, את יודעת – צריך לעשות רושם טוב על השכנים .. את רוצה לעזור לי ? "
" את כל השכנים ? "
" הוו כן .. אגב – מה עם נייל ? המנוול הזה הצטער על מה שהוא עשה ? "
" אמא ! "
" כדי לו מאוד להצטער, אחרת הוא לא ייגע באף עוגיה שלי ! "
" הזמנת גם אותו ?! "
" הזמנתי את כולם חומד . אחריי הכל צריך להיות באווירה טובה עם השכנים, את אף פעם לא יודעת מתי תזדקקי להם "
גלגלתי עיניים " אני רוצה לשחות קצת בסדר ? אחר כך אעשה מקלחת ואעזור לך .. אגב מתי הם באים?"
" היום בערב "

צללתי עמוק לבריכה והמחשבות שלי לא הפסיקו להטריד אותי .
למה נייל עושה את זה ? הוא אוהב את שלי ? למה הוא שיקר לי ? ולמה אריק אפילו לא שולח לי הודעה מודאגת ?
עליתי לפניי הבריכה כדי לקחת נשימה וחזרתי לצלול, הפעם עשיתי שחיית פרפר ואז עברתי לכלב, ואז עליתי שוב לקחת אוויר .
" היי " שמעתי קול והסתובבתי, זה היה אריק .
" אריק .. היי .. מה אתה עושה פה ? "
" חשבתי להקדים .. ואז נוכל להיות שנינו לבד .. אבל אני רואה שאת עסוקה במשהו אז .. "
בחנתי את בגדיו כדי לראות אם בבגדים האלה הוא לא יכעס אם אני אטביע אותו במים, ולשמחתי הוא בא בבגדים פשוטים למדי .
שחיתי לעברו והוא רכן אליי והתכופף על ברכיו, חייכת חיוך קטן " מה מצח – " ואז תפסתי בחולצתו ומשכתי אותו לתוך הבריכה .
כשהוא עלה מעלה מהמים, הוא התנשף ונראה המום למדי, לא הפסקתי לצחוק .
" מה זה היה ?! "
" אלוהים, היית חייב לראות את המבט שלך, היית כזה .. " ואז חיקיתי את הפרוף שלו ושנינו צחקנו .
" חכי חכי מה אני אעשה לך " ואז הוא קפץ עליי והטביע אותי, תוך כדי הוריד את חולצתו ואז החטיף לי נשיקה מהירה על שפתיי כשהיינו במים .
עלינו מעלה וחייכנו אחד לשני, החטפתי מבט מהיר למים ואז הוא השפריץ עליי כמות עצומה של מים .
תקעתי בו מבטים המומים ואז חייכתי ואפילו צחקקתי מעט, והחזרתי לו וככה עשינו סוג של " מלחמת מים " במים .
" ילדודס " שמעתי את קולה של אמי ושנינו הפנינו את מבטנו למקום שממנו הגיע הקול .
" היי גברת כהן " אמר לה אריק בנימוס והיא חייכה אלינו .
" הפרעתי לכם ? " שאלה ואני הנדתי בראש " לא לא, גם ככה תיכננתי כבר לצאת " החטפתי מבט מהיר לאריק והוא לא נראה מרוצה מזה אבל נאלץ להסכים איתי " כן כן .. " מלמל .
יצאתי מהבריכה וראיתי שאריק עדיין נשאר שם " אתה מתכוון לצאת ? " שאלתי והוא סימן לי להתקרב אליו " מה קרה ? " שאלתי והוא נאנח .
" נייל לא באמת אוהב את שלי, הוא רצה שתקנאי, ואני חושב שהוא הצליח עם זה "


תגובות (8)

תמשיכי

13/09/2013 05:29

היי, תקשיבי,
אני ממש ממש ממש ממש ממש אוהבת את הסיפור הזה!
אבל יש מצב שאת מעלה אותו או במוצאי שבת כשנגמר יום כיפור או בראשון?
פשוט אני מש ממש רוצה לקרוא אבל אני מסורתיה ואסור לי להדליק חשמל בכלל, וזה כולל טלפון או נגני מוזיקה, ובעיקר בעיקר מחשב

צום קל וגמר חתימה טובה
נוני.

13/09/2013 05:32

תמשיכיייי דחופפפפ אני מכורהה!!!

13/09/2013 05:35

היי נוני ♥
כמובן שאתייחס לזה אבל התכוונתי שאעלה עוד פרק לפניי שיתחיל יום כיפור והכל ♥

13/09/2013 05:39

זה מוכרז סופית! אני מאוהבת באריק!
אוייש,למה הוא לא בטוח בעצמו,הוא בן-אדם טוב..
תמשיכי! ♥

13/09/2013 05:47

תמשיכי ואז יהיה לי מה להשלים חח כי אני לא מפעילה דברים חשמלים בצום ובשבת חח
תמשיכייי שיהיה צום קל עם את צמה:)

13/09/2013 05:47

תמשיכי !!

13/09/2013 05:49

אבל למה? למה הברבור היה צריך לספר על השטן? למה?
לא מספיק עכשיו שני תרצה את ניל :(.
תמשיכי!!!!!! ושישארו ביחד (שני ואריק פליז!!!)

13/09/2013 05:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך