סיפורונת
זהו זה !
שניי פרקים ליום אחד !
פרק מותח ביותר, אגב ;)

אז דעות ? בקשות ? משהו ?
צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה ♥

אגב - אני ממש רוצה לצום, אז למישהו או מישהי יש רעיון על " איך אפשר לצום עם קול צרוד ? "
- תודה לעוזרים -

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 13

סיפורונת 13/09/2013 1376 צפיות 9 תגובות
זהו זה !
שניי פרקים ליום אחד !
פרק מותח ביותר, אגב ;)

אז דעות ? בקשות ? משהו ?
צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה ♥

אגב - אני ממש רוצה לצום, אז למישהו או מישהי יש רעיון על " איך אפשר לצום עם קול צרוד ? "
- תודה לעוזרים -

שמתיי עליי חולצה ומכנס, בישמתי קצת בושם ושמתי כפכפים .
משהו קליל כדי שיהיה לי קל לעזור לאמא שלי וגם שאראה טוב, חשבתי לעצמי בזמן שפזרתי את השיער כך שיראה מנופח .
ירדתי למטה ועצרתי מיד על יד המדרגות . ראיתי את אריק מחייך לאמא שלי ועוזר לה לסדר את השולחן, אולי הוא שונה ממה שחשבתי ? אחריי הכל הוא כבר כל כך הוכיח את עצמו כבן אדם הכי נחמד שיש .
עוזר, מנומס, ג'נטלמן ומה לא ?
אבל יש רק בעיה אחת – נייל . אני אוהבת אותו עדיין, אני פגועה ממנו, ואני מנסה להתגבר עליו עם אריק, וכל כך כואב לי שאני עושה את זה . באמת שניסיתי לאהוב אותו, אבל פשוט .. לא הצלחתי .
" היי אמא, אני יכולה לעזור ? " אמרתי כשהתקרבתי אליהם, ושניהם הפנו אליי את מבטיי . אמא שלי הנהנה וסימנה לי לגשת למטבח ולקחת את הצלחות, וכשהתרחקה מאיתנו ( כי ניחשה שאריק רוצה לדבר איתי ) אריק בחן אותי וחייך " את יפה בכל מצב הא ? " .
הסמקתי וקרצתי אליו " יש מצב " ואז נכנסתי פנימה ולקחתי כמה צלחות גדושות בעוגיות .
" גברת כהן ? לעזור לך גם ? " אריק שאל ושמעתי את אמא שלי עונה לו " כן אני נורא אשמח אריק ! " ואז אריק חלף על פניי בדרכו למטבח, הוא קרץ לי .

השעה שבה האורחים צריכים להגיע, הגיעה לה .
התיישבתי על הספסל שהיה לנו בחוץ ובהיתי בשמיים, ניסיתי לספור את הכוכבים שהיו מעל ביתי .
שמעתי את צעדיו הקלילים של אריק יורדים במדרגות ומתקרבים אליי, חייכתי חיוך קטן ושמחתי שהוא בא לידי, במיוחד כשליבי דופק במהירות מהפגישה הצפויה לי עם נייל .
חששתי גם שהוא יחזור לנושא השיחה של היום, הוא התקשר אליי ממספר חסוי, ואמר את דבריו בקול בוטה, זיהיתי את קולו המעוות, וכמה שרציתי שזה לא יהיה הוא, ניחשתי שזה כן .
" היי, את בסדר ? " שאל ברגע שהתיישב על ידי ואני הנהנתי והשפלתי את מבטיי לדשא שהיה סביבנו ." כן, לגמריי . למה ? " שאלתי והרמתי את מבטיי אליו, וראיתי עד כמה מבטו שקוע בי, הרגשתי כאילו סטרו לי באותו רגע, הכאב עבר בכל גופי .
" אה לא סתם .. את נראית עצובה קצת .. " ידו גששה אחר ידי, וכשנגעה בה, עברה בי צמרמורת נעימה, כאילו רציתי שזה מה שיקרה . הרמתי את מבטיי אליו, ומצחו התנגש במצחי " אאוץ' " מלמלתי והוא מיהר להצטער " אוי אני מצטער כל כך, זה כואב ? להביא לך קרח ? " .
" לא .. לא .. אני בסדר " מלמלתי וניסיתי לחייך חיוך קטן אבל יצאתי לי חיוך ממש מוזיף שנעלם במהירות . " הו תודה לאל .. דאגתי כל כך לרגע .. " הוא נישק למקום שבו שפשפתי לפניי רגע ואז שאל בחיוך " עכשיו בטוח תרגישי יותר טוב " . צחקקתי " אם אתה אומר .. " .
אריק התקרב אליי עוד קצת ורכן אליי, רציתי באותו רגע שינשק אותי, רציתי ששפתיו החמימות יהיו על שפתיי רציתי –
" אריק ! שני ! הגיעו אורחים ! תפסיקו להשתפן בצד ! " שמעתי את קולה של אמי ורטנתי כל כך לרגע על זה שהפריע לרגע הנפלא שלנו .
" כן אמא אנחנו באים ! " צעקתי לה וקמתי ממקומי, החטפתי מבט מהיר לאריק ולחשתי לו " אני מצטערת .. " ואז בצעדים מהירים ניגשתי לאמי .
עמדתי בכניסה ובירכתי את האורחים שנכנסנו, שחלקם הרב החמיא לי על כמה שאני יפה, אבל בין האורחים עדיין לא ראיתי את נייל והוריו . גם אריק נעלם איפושהוא, קיוויתי שהוא לא הלך, או נעלם בין האורחים, וניחשתי שאמצא אותו אחר כך .
אמא שלי לחשה לי " לכי תראי לאורחים לאן להתיישב, ואני בינתיים אקבל את האורחים " הנהנתי ושמחתי שכך יהיה, גם ככה לא רציתי לעשות קבלת פנים לנייל .
התקרבתי לאורחים והזמנתי אותם להתיישב על יד השולחן, ראיתי כמה מהם שכבר הספיקו לזלול עוגיות מהשולחן, ואלה שבאו עם ילדיהם הקטנים, כבר הספיקו להכניס לפיהם כמה כפיות עוגה .
חייכתי אליהם בנימוס והלכתי לחפש את אריק, אבל אז התנגשתי במישהו שלא רציתי לראות בכלל, והוא לא היה אחר מאשר נייל .
" היי נייל, אתה יכול לתת לי לעבור ? "
" אנחנו צריכים לדבר "
" אני לא יכולה, אני מחפשת את אחייך "
" הוא בטח מחכה לך במיטה "
נעצתי בו מבט לועג " אני צוחק נו ! אין לך חוש הומור ? " שאל ואני גלגלתי עיניים .
" יש לי, כשזה משהו מצחיק "
" אוי מצטער, פעם הבאה אבוא עם כובע של ליצן ואף אדום ? זה מצחיק את רוב הילדים "
ידעתי שהמילים שלו באו במטרה של לפגוע בי, להעיק לי, ולהציק לי . אני לא מתכוונת עוד לשמוע את זה, אז פשוט דחפתי אותו הצידה ובצעדים מהירים המשכתי להקיף את הבית בחיפוש אריק .
" היי שני ! מה את עושה פה ?! " שמעתי קול גברי ומוכר, הסתובבתי וראיתי את ..


תגובות (9)

אעאהעאאא….עד פרק חחח תמשיכייי את השלמות הזאת
לאב יווו בוביתתתת!!!

13/09/2013 06:18

עם זה פעם ראשונה שלך תנסי פשוט בלי לאכול אבל תישתי אינ לא יודעת מה עוד כי רק שנ הבאה נאי צמה ותמשיכי עוד פרק אחרון להיוןם פליז

13/09/2013 06:23

יוואוו בבקשה תפרסמי עוד פרק ?!!

13/09/2013 06:26

גגאאד
אני מתה על הסיפור הזה!!
חח תמשיכי!

13/09/2013 06:28

תמשיכי!!!!!!!!.
מי זה קול גברי?

13/09/2013 06:39

מושלםםם תמשיכי וצום קל;)))

13/09/2013 06:47

תמשיכי את שפויה!!?
לא משאירים אנשים כזה מתח!!!מי זה קול גברי?!
אריק???
תמשיכייייייייי דחופ!!!

13/09/2013 06:49

המשךךךךךךךךךךך

13/09/2013 11:23

ווואוווו תודה רבה על הפרק הזהה :-)
בבקשה תמשיכי

14/09/2013 11:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך