סיפורונת
טה דה ! עוד פרק !

אז מה לדעתכם יהיה התגובה של אריק ?

ניפגש בפרק הבא D:

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 14

סיפורונת 15/09/2013 1171 צפיות 12 תגובות
טה דה ! עוד פרק !

אז מה לדעתכם יהיה התגובה של אריק ?

ניפגש בפרק הבא D:

דין .
" מה .. מה אתה עושה פה ?! " שאלתי המומה, הוא היה הבן אדם האחרון שציפיתי לראות פה .
אמא שלי הזמינה רק את השכנים שלנו לא ? זה אומר שהוא .. גם ?
" זאת אותה שאלה שאני שואל אותך ! רגע – זה אומר שאת גרה פה ? " הוא שאל וחיוך קטן עלה על שפתיו . " זה הבית שלי .. עברנו לכאן לא מזמן .. " מלמלתי ודיי הייתי בטוחה שזאת בדיוק התשובה שהוא רצה לשמוע . נזכרתי במפגש הראשון שלנו, שהיה במקרה בקניון כשהתנגשתי בו והוא שאל אותי שאלות חקרניות שכאלה .
" הילדה היפה שפגשתי בקניון עכשיו השכנה שלי ? וואו " שמעתי אותו אומר והשפלתי מבט כדי לנסות למצוא תירוץ להתרחק ממנו .
" אה .. כן מתברר, איזה נפלא זה הא ? " הרמתי את מבטי אליו ומהרתי לומר עוד משהו לפניי שיתפרץ " אני צריכה ללכת למצוא מישהו .. אז נדבר אחריי זה ? " והוא הנהן והבנתי את זה ככן, עקפתי אותו ובצעדים מהירים הלכתי להמשיך לחפש את אריק .
נכנסתי הבייתה ועליתי לחדר שלי, ועל הקיר היה שעון לא אחר מאשר נייל, חיוך רחב על שפתיו .
" אז הלכת לבדוק את מה שהצעתי לך ? " הוא עשה את עצמו כאילו בודק את החדר שלי " לא, החבר שלך לא כאן " הוא התקדם לעברי " אבל אני כן " .
צעדתי לאחור ובלי ששמתי לב מעדתי ונפלתי למיטה שלי, תפסתי ברגליי והתגלגלתי לצד השני ונפלתי על הרצפה " תפסיק נייל ! מה אתה רוצה ממני ?! " .
" רק את מה שהיינו צריכים לעשות ממזמן .. " הוא הרים אותי מהרצפה ובאותו רגע היינו כל כך קרובים אחד לשני, הוא אחז בידי בחוזקה ומשך אותי אליו, קרוב לגופו .
" תפסיק נייל ! האיומים שלך לא יעזרו לך ! " דמעות עלו בעיניי וכל כך פחדתי ממה שנייל עלול לעשות, מה שהיינו צריכים לעשות כבר ממזמן ? מה הוא כבר רוצה ממני ?
" איומים ? " הוא שאל בקול מופתע והרים את ראשי אליו " אני לא מתכוון לעשות לך שום דבר רע, רק מה שאני יודע שרצית לפניי הרבה זמן .. " .
" תעזוב אותי ! " צרחתי והתחלתי לבעוט ברגליי ולנדנד את ידי מצד לצד במטרה של להשתחרר .
הוא שיחרר אותי והפיל אותי חזרה למיטה שלי " מה הבעיה שלך ?! פעם אחת את רוצה משהו ופעם אחרת את אומרת שאני מאיים עלייך ?! " .
" אני לא עוד אחת מהזונות שלך ! " צעקתי בכעס והוא נראה המום " סליחה ?! " .
" כל מה שמעניין אותך זה לשכב עם מישהי ואז לזרוק אותה כמו זבל ! שלי לדוגמה מה היא עשתה לך ?! למה נישקת אותה סתם ככה אם אין לך כלום כלפייה ?! "
" היא זאת שנישקה אותי ! "
" אוקי אז איך תסביר את זה שבפעם הראשונה שבאתי אליכם הבייתה, היו סביבך עוד שלוש בנות ? "
הוא הניח את ידיו על ראשו ונאנח " יואו מה את רצינית ? הן כלום, אני לא מרגיש כלפיהן כלום, לא שכבתי עם אף אחת מהן והחברה האחרונה שלי הייתה כשהייתי בן 15 " .
הייתי המומה מדי למשפט האחרון שלו, החברה האחרונה שלו הייתה בגיל 15 ? אין מצב .
" שקרן " סיננתי והוא הפנה אליי את מבטו " מה אמרת ? "
" אתה שקרן ! זה לא יכול להיות ! "
" תוכיחי ! למה שאשקר לך ?! את לא קולטת את זה עדיין ?! "
" את מה ?! "
" אני אוהב אותך ! "
הבטנו אחד בשני בשתיקה, עד שנייל נאנח וצעד לעבר הדלת .
" אז למה התקשרת אליי מחסוי ואיימת עליי ? " שאלתי והוא הסתובב אליי " סליחה ? " מבט מבולבל היה על פניו .
" לא התקשרתי אלייך מחסוי ולא איימתי עלייך, את הוזה או משהו ? "
הנדתי בראשי מבולבלת " אז מי כן היה יכול לעשות את זה ? " נייל התקרב אליי והתיישב על ידי " מי שהתקשר אלייך, מה הוא אמר ? "
" משהו על שלי .. ועל מה שעשיתי עם החבר הקודם שלי .. " מלמלתי .
" מה עשית עם החבר הקודם שלך ? "
" כלום "
" באמת ? "
" טוב בסדר נו .. אז שכבתי איתו, איזה מין סיפור גדול זה ? "
הפנתי את מבטיי אל נייל והוא נראה כאילו הוא מנסה להחניק צחוק, הוא חייך חיוך רחב כל כך ומקסים כל כך " משהו מצחיק אותך ? " שאלתי אותו ואז הוא התפוצץ מצחוק, צחוק מדבק כל כך שגם אני הצטרפתי לצחוק .
כשנרגענו קצת נייל שאל " באמת עשית את זה ? ואיתי את לא מוכנה לעשות ? " תקעתי בו פרצוף לועג " אוקי אוקי אני צוחק ! " .
גלגלתי עיניים וקמתי ממקומי " עכשיו באמת – ראית את אריק ? " .
הוא הניד בראשו " לא, לא ראיתי .. שנרד ? " הנהנתי וירדנו למטה, וראיתי את אריק נכנס מהחצר האחורית, כשבידו צלחת עוגיות .
" אריק ! " צעקתי לו ונופפתי לו, ואז ידו של נייל אחזה בי ומשכה אותי אליו, והכל קרה מהר כל כך, הוא נישק אותי ושמעתי קול של שבירת צלחת, התנתקתי מנייל ואז ראיתי את אריק, בוהה בנו המום .


תגובות (12)

תמשיכיייי דחופפ!!!

15/09/2013 02:40

לא אין מצבבב את חיבתתת להמשיךךך מידדד!!

15/09/2013 02:55

WTF?!
איזה חרא נייל!!!!
תמשיכיייייייייי

15/09/2013 02:58

תמשיכיייייייייי

15/09/2013 03:01

מושלםםם. תמשיכייי. היוםם

15/09/2013 03:02

כמו כול הבנים,הוא יפנה את גבו,ויתעלם ממנה,ולא ירצה הסברים.
אויש,איזה חמוד נייל! הוא לא כזה רע..
תמשיכי :)

15/09/2013 03:03

סונאוףאביצ'( המבין יבין)
בא לי להרוג אותו!
תמשיכי!

15/09/2013 03:34

SHE WOLF צודקת ודי שהיא תהיה עם אריק הם מתאימים וניל בן זונה

15/09/2013 03:39

תמשיכי !!!!!!!

15/09/2013 04:36

איכ' נו דייי!!!!!! איזה מעצבן נייל לדקור אותו אני יוכל. אוך!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!

15/09/2013 04:46

המשךךךךךךךךךךךךךךךך

15/09/2013 07:22

מעניין מה תהיה התגובה שלו אממאא

15/09/2013 07:31
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך