סיפורונת
אחריי התעכבות ארוכה חזרתי !
וכן כן עם פרק מושלם לטעמי D:

אז איזה זוג אתן רוצות שיהיה ?
שני עם אריק ? או עם ערן ?

ניפגש בפרק הבא ! ♥

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 20

סיפורונת 04/10/2013 1498 צפיות 16 תגובות
אחריי התעכבות ארוכה חזרתי !
וכן כן עם פרק מושלם לטעמי D:

אז איזה זוג אתן רוצות שיהיה ?
שני עם אריק ? או עם ערן ?

ניפגש בפרק הבא ! ♥

חודש עבר .
האוויר בחוץ החל להתקרר, והימים עברו מהר יותר .
התחלתי לצאת עם ערן, אבל שום דבר לא קרה מזה, עוד לא התנשקנו או משהו, ולא מודה על שום דבר, זה יותר כמו מפדשי היכרויות כאלה .
עם אריק לא דיברתי, התרחקתי ממנו יותר ויותר, והפסקתי להסתכל עליו בהפסקות . ניסיתי לשכוח יותר ויותר מהמקרה שקרה, בהתחלה זה היה קשה והייתי בדיכאון עמוק מאוד, שמעתי שירים עצובים, בקושי דיברתי עם מישהו, ואם הייתי מדברת אז רק בהתחמקות .
אבל אז לאט לאט יצאתי מהדיכאון הזה, וערן מאוד עזר לי, הוא היה מבקר אותי הרבה פעמים ושואל לשלומי, ואותי זה הכי עודד שבעולם . אבל איך מה שקרה לי עם אריק לא ידעתי אם אני יכולה לסמוך עכשיו על ערן, נכון, הוא בן אדם אחר והוא לא אריק .. אבל עדיין, אפשר לסמוך עליו ?
חופשת חנוכה תתחיל בעוד יומיים, אבל אמא שלי הרשתה לי להשאר כבר מעכשיו בבית, היא הבינה את המצב שלי וידעה שכך או כך ערן יבוא וידאג לי, יחבק אותי חיבוק חם ויעודד אותי .
הנייד שלי רטט, ערן התקשר אליי, ובדיוק חשבתי עליו .
" הלו ? "
" שני ! מה קרה ?! אני בא אלייך עכשיו ברור לך ?! "
חייכתי לעצמי " תבוא אני לבד בבית " .
" מעולה, כי יש לי משהו חשוב לומר לך .. "
" טוב אני מחכה לך "
" חמש דקות ואני אצלך "
סיימנו את השיחה ועליתי לחדר שלי בריצה ושמתי על עצמי ג'קט, שאוכל לתרץ לו למה לא באתי, אני אגיד לו שהצטננתי . שמתי על עצמי את הג'קט וחייכתי, המחשבה שאראה אותו עכשיו גרמה לי להרגיש בנוח, היה היה כמו ידיד קרוב שלי, או אם אפשר יהיה לומר את זה – כמו חבר טוב ( לא חבר חבר, של אהבה וזה, אבל חבר טוב .. כמו חברה טובה ) .
נשמע צלצול בדלת הכניסה, ניחשתי שזה ערן וירדתי לפתוח לו .

אבל זה לא היה ערן, זה היה אריק, עם זר פרחים בידו .
" היי, חשבתי שנוכל – " מיד טרקתי לו את הדלת בפרצוף, בלי שום היסוסים .
הוא דפק בדלת בחוזקה וצלצל בפעמון ללא הפסקה, שמעתי אותו צועק " שני תפתחי לי ! " ו " שני ! אני צריך לתת לך הסברים ! " ו " בבקשה שני ! " .
נשענתי על דלת הכניסה וקיוויתי שיילך מכאן מהר ושערן יגיע כבר . החטפתי מבט לשעון, 5 דקות כבר עברו, ואפילו יותר, איפה ערן ?
לקחתי נשימה עמוקה ופתחתי את הדלת, אריק עדיין עמד שם, ולא נראה שום סימן לערן, אכזבה קלה עברה בבטני . " מה אתה רוצה ? " שאלתי והחטפתי מבט לפרחים, הדיף מהם ריח מעולה, כאילו אריק ניחש את הריח האהוב עליי וקנה את הפרחים בהתאמה .
" לבקש סליחה .. ולתת הסברים, רק אם תרצי כמובן "
" אין מה להסביר, אתה יכול ללכת ולקחת איתך את הפרחים "
" בבקשה, תיקחי אותם "
" לא "
" בבקשה "
" לך מכאן ! "
" אם אומר לך את האמת עליי ועל ניקול, אוכל לנשק אותך ? "
" תעוף מכאן ! "
" מצטער, אין לי כנפיים, את יכולה לקחת את הזר ? "
" תשמור אותו אצלך "
" אבל למי אני אתן אותו ?! "
" לניקול "
" אני והיא כבר לא ביחד ! תקשיבי שנייה בבקשה – "
ומאחוריי כתפו של אריק ראיתי את ערן מתקדם לעברנו, ואז את קולו " הלו ! הלו ! תעוף ממנה ועכשיו ! " הוא התקרב אלינו והחטיף מבט לזר הפרחים " והוא עוד הביא שוחד .. " ואז הוא ציקצק בלשונו ואני חייכתי, ערן רכן אליו ולחש לו " תעוף מכאן, אין לך כבר סיכוי " .
אריק נסוג לאחור, בלע את רוקו, הסתובב והלך .
היה לי עצוב לרגע לראות אותו מתרחק, אבל ברגע שערן שם את ידו על חלק גבי התחתון ולחש לי " בואי ניכנס " הכל עבר לי במהירות .
" בוא " לחשתי לו והובלתי אותו פנימה לסלון והתיישבתי על הספה, והוא התיישב על ידי .
" מה קרה לך ? " שאל ואני הנדתי בראשי " שום דבר, רק הצטננות .. " .
הוא קירב אותי אליו לחיבוק " מסכנה שלי, תרגישי טוב " .
" עכשיו אני בטוח ארגיש טוב " ציחקקתי וערן חייך " ברור, ידעתי שהקסם הגברי שלי יעבוד " .
חייכתי ונתתי לאצבעותיו החמימות שלו לעבור על לחיי " אז לדבר החשוב שרציתי לומר לך .. " אמר ולקח נשימה עמוקה כדי להמשיך " אנחנו אולי לא מכירים כל כך הרבה זמן, אבל אני מרגיש שיש משהו מיוחד ביננו, מה את חושבת ? " .
" מה זאת אומרת ? " אמרתי וטלטלתי את ראשי מבולבלת .
" זאת אומרת .. כשאני כאן איתך, את מקבלת אותי בתור ידיד שלך או כמשהו שהיית רוצה שאהיה ? "
ואז ידעתי לאן השיחה הזאת תוביל – אם אבחר באפשרות הראשונה, הוא ייפגע וילך, ואם אבחר בשנייה – יהיה ברור למדי שנהיה זוג בימים הקרובים, משהו שלא רציתי כל כך שיקרה, היה לי נחמד בתור ידידה קרובה שלו והוא שלי .
" אני .. " השפלתי מבט ואז שמעתי את ערן קם " הבנתי, את לא צריכה להסביר לי יותר . ואני חשבתי שיש משהו ביננו " הרמתי את מבטיי ועקבתי אחריו מתקרב אל דלת הכניסה, וכשהוא פתח אותה קמתי ממקומי וצעקתי בשמו והוא הסתובב אליי .
" מה ? "
" חכה שנייה "
התקרבתי אליו בצעדים מהירים, עד שהייתי במרחק של צעד ממנו .
" מה ? " הוא לחש לי ורכן אליי, מבטו נודד משפתיי לעיניי, מעיניי לשפתיי, ועיניי היו נעוצות רק בו .
ואז צעדתי לעברו והנחתי את שפתיי על שפתיו, לרגע הכל נעצק סביבנו ואז הוא חפן את ידו בשעריי והחל לנשק אותי בתשוקה, כאילו חיכה לזה כל חייו .
כשהתנתקנו אחד מהשני, הוא לחש לי " אז מה זה אומר ? "
" אני אוהבת אותך " .


תגובות (16)

עם לא יודעת החלטה קשההה תמשיכי

04/10/2013 13:30

עם ערן !!!!
אריק הוא סתם זבל !

04/10/2013 13:32

שקר תמשיכי

04/10/2013 13:59

תמשיכיייי ואני רוצה עם נייל

04/10/2013 14:00

אה וערן

04/10/2013 14:04

בבקשה תמשיכי !!

04/10/2013 14:10

תמשיכי!!!!!!!

04/10/2013 15:17

תמשיכייייי

04/10/2013 22:55

כל-כך ערן!
תמשיכי!!!

04/10/2013 23:04

עם אריק!!!!! תמשיכי!!! פליז!!!! אריק ושני!!!!!! תמשיכי!!!!

04/10/2013 23:51

מושלם תמשייכי

05/10/2013 01:39

אין לי מושג חח תמשיכייי

05/10/2013 10:48

תמשיכיייי

05/10/2013 11:35

ערן! תמשיכי :)

05/10/2013 15:18

בחייאת ראבק תמשיכי!!! בבקשה!!! אני מת לדעת איך הסיפור הזה ימשיך!
דרך אגב… מדהים! ואני מעדיף שבסוף היא תהיה עם אריק מבחינתי הוא הכי טוב בשבילה :)

06/12/2013 17:08

תממשיייכייי

04/06/2014 13:58
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך