סיפורונת
הסיפור מוקדש לשתיי קוראות קבועות ומדהימות של הסיפור ♥
סוואגית סלינטור ופלסטלינה (:
אני חושבת שבלעדיכן כבר הייתי עוזבת את הסיפור הזה בכלל ♥
אז אל תדאגו, אני ממשיכה אותו D:

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 5

סיפורונת 21/08/2013 1153 צפיות 4 תגובות
הסיפור מוקדש לשתיי קוראות קבועות ומדהימות של הסיפור ♥
סוואגית סלינטור ופלסטלינה (:
אני חושבת שבלעדיכן כבר הייתי עוזבת את הסיפור הזה בכלל ♥
אז אל תדאגו, אני ממשיכה אותו D:

" כ .. כן " גמגמתי וניסיתי לפענח את המבט ששרר על פניו של אריק, הוא היה מאושר אבל ניסה להחביא את האושר הזה .
הוא חייך חיוך רחב והביט עמוק בעיניי " ידעתי שלא תוכלי לסרב לי, אף אחת לא מצליחה לסרב לי " .
לו רק הייתי יכולה לומר שעשיתי את זה בלית ברירה, כדי שלא אצטרך לפגוע בך .. זה היה מקל עליי אריק .
אבל כמובן שלא אומר לו את זה אז פשוט הנהנתי קלות וחייכתי חיוך קטן ומזויף למדי " אני בטוחה בך "
" את לא תתאכזבי " הוא אמר כשקולו רועד מהתרגשות, ואני רק התפללתי בליבי שחודש יעבור מהר .

צלצלתי לנוי כשחזרתי הבייתה " היי נוי "
" תראו תראו ממי אני מקבלת שיחה . מלא אחרת מאשר הנסיכה שני ! "
נחרתי בבוז " ראית ערוץ הופ לפניי שענית לי ? "
" העברתי את הערוצים מהר ואת יודעת שהתוכניות לילדים הם תמיד המעניינות ביותר "
גלגלתי עיניים והתאפקתי מלא לצחוק מדבר שטותי כל כך " מה שתגידי .. אני חייבת לספר לך משהו, אבל קודם כל תספרי לי על ליהי, היא מדברת עליי ? "
" אממ .. " שמעתי אותה מתרחקת מהנייד ומתלחששת עם מישהו, ואז שמעתי את צעדיה וניחשתי שהיא בחדר שלה, צועדת על הפרקט שלה " טוב בואי נגיד שהיא חושבת שאת ממש קנאית, אבל בבקשה אל תגידי לה שאמרתי לך משהו, אחריי הכל אני נהנת להיות חברה של שתיכן "
" אני גם ככה לא מדברת איתה, ומה עוד ? "
" היא אמרה שהיא לא באמת רוצה את נייל ושהיא סתם רצתה לראות איך תגיבי אם קצת תזייף את הסיפור האמיתי שקרה בפגישה שלה ושל נייל " ענתה לי נוי ולי הוקל בתוך תוכי, ליהי לא רוצה אותו זה אומר – נערה אחת פחות להתמודד איתה על ליבו של נייל .
בראשי הופיעה תמונה שבה נייל עוטף אותי בזרועותיו ולוחש לי שאני האחת שלו ושלא אעוז אותו לעולם, ואני רוכן אליי לנשיקה .
" שני ? את פה ? "
נדנדתי את ראשי כדי לשכוח ממה שחשבתי עליו עכשיו " כ .. כן "
" מעולה, עכשיו ספרי לי מה שרצית לספר "
" טוב .. אני חברה של אריק "
" מה ?! איך זה קרה ?! איך הוא הציע ? התנשקתם ?! "
צחקתי והשתעלתי בו זמנית " רגע רגע אני אענה על כל השאלות . אחד – הוא הזמין אותי לביתו ושם על יד שולחן והצעת שתייה הוא הציע לי שנהיה חברים זמנית לחודש, העניין הסתבך ועניתי לו אחת על השאלות כן והוא חשב שזה על הצעת החברות הזמנית שלו, ובקיצור לא יכולתי לסרב ואנחנו חברים "
" אומייגד אני כל כך שמחה בשבילך ! הוא כזה חתיך הורס ואני בטוחה שהוא גם בן זוג לא רע . זה אומר שבסוף הוא לא התאפק ונישק אותך ? "
" לא ממש לא "
" למה את כזאת רעה אליו ? תפתחי קצת את עצמך, זה לא יזיק לך "
" תודה ד"ר יועצת זוגיות נוי "
" אין בעד מה, רק אל תשכחי לקחת מרשם "
שתינו צחקנו ולאט לאט הצחוק נעלם " אז מה תעשי ? "
" אין יום שאריק לא מבקר אצלי, אני מתערבת איתך ש – "
היו כמה דפיקות בדלת ואחר כך צלצול פעמון ארוך .
" אוי דקה נדמה לי שזאת אמא שלי ששכחה את המפתח, שוב "
" זה בסדר, תצלצלי אליי יותר מאוחר ? "
" ברור "
ואז השיחה נותקה ופתחתי את הדלת .
" היי " נייל עמד בפתח הדלת, הוא נראה טוב – חולצת בוס עם צווארון ומכנס קצר שהגיע עד ברכיו, הג'ל שהוסיף לשיער שינה את המראה שלו מעט והוא נראה הרבה יותר חתיך מהפעם האחרונה שראיתי אותו .
" היי " החזרתי והוא חייך חיוך קטן " לא תזמיני אותי להיכנס ? "
" מה אתה רוצה ? " פלטתי ואחר כך הצטערתי על הטון המגעיל שבו שאלתי את השאלה שלא הייתה מתוכננת בראשי .
" אנחנו יכולים לדבר ? " שאל והתעלם משאלתי .
" בסדר, היכנס "


תגובות (4)

אעאעאעאע
חחח אני מתה על הסיפור הזה
ברגע שאני רואה פרק אני קפוצת!
♥♥♥

21/08/2013 07:43

יש תודה(:(:(:
תודה שהקדשת בשבילי ותודה שהמשכת!!!
ועכשיו תמשיכי מידדדדדדד

21/08/2013 08:13

תמשיכי !

21/08/2013 09:45

תמשיכייי

21/08/2013 13:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך