סיפורונת
פרק 6 D:
איך הוא יצא ?
ועם מי אתם מעדיפים ששני תצא : נייל\אריק ?
נתראה בפרק הבא ♥

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 6

סיפורונת 22/08/2013 1257 צפיות 6 תגובות
פרק 6 D:
איך הוא יצא ?
ועם מי אתם מעדיפים ששני תצא : נייל\אריק ?
נתראה בפרק הבא ♥

" מזל טוב " אמר נייל והתרווח בספה שלנו בסלון .
" ע .. על מה ? " שאלתי מבולבלת והתיישבתי על ידו .
" עלייך ועל אח שלי "
" איך אתה .. ? "
" אה אחריי שהלכת הוא התחיל לצעוק ולקפוץ בכל הבית מהתרגשות, אז באתי לפה בשביל להרגע קצת" .
אי אפשר היה לא לומר שהתאכזבתי, חשבתי שיבוא הנה ואולי יודעה על אהבתו עליי, אבל לא, זה לא קרה, אנחנו לא נהיה לעולם ביחד .
" טוב .. תרצה משהו לשתות ? "
" רגע, עוד לא סיימתי אל תעלמי לי " הוא בחן אותי והתקרב אליי .
" את יודעת .. מאז שראיתי אותך אני לא מפסיק לחשוב עלייך ו .. " ואז הוא רכן אליי ונישק אותי .
הייתי המומה כל כך שלא ידעתי לרגע מה לעשות, ואז מנשיקה קלילה על השפתיים היא הפכה לנשיקה תשוקתית, כשנייל מעביר את אצבעותיו בשעריי ואני מלטפת את פניו המושלמות .
הוא התנתק ממני והתנשף " מצטער, לא הייתי צריך לעשות את זה . את קטנה מדי בשבילי " .
נפגעתי כל כך שרציתי לשכב עכשיו במיטה ימים ארוכים, אבל אז ראיתי את פיו נפתח וידעתי שהוא רוצה לסיים את מה שאמר, בהסברים . או שלפחות ניחשתי כך ?
" ואנחנו גם לא יכולים .. יש לך חבר והוא אח שלי "
השפלתי מבט כי ידעתי שהוא צודק " אז למה נישקת אותי ? "
" לא הצלחתי להתאפק "
" מה זאת אומרת ? "
" שום דבר " הוא נסוג ממני וקם ממקומו " לא הייתי צריך לבוא, מצטער "
" ל .. לא לא ממש לא, זה בסדר "
" ברור, אני יודע שאת מאוהבת בי גם "
הייתי המומה, מי סיפר לו ?!
" מה ?! זה לא נכון ! "
" תוכיחי "
" א .. אב .. אבל אין ל .. לי איך " גמגמתי וראיתי את חיוכו הרחב מתפשט על פניו והרגשתי את לחיי מתחממות להם, וניחשתי שאני מסמיקה .
" אני אנסה לא לחשוב עלייך . בינתיים " הוא פתח את הדלת ולפניי שהלך, רכן והחטיף לי עוד נשיקה על שפתיי . " נתראה ! " צעק לי כשהיה כבר ברחוב ואני נפנפנתי לו מפתח דלתי .

" עשיתם מה ?! "
" התנשקנו ! את קולטת ?! והוא יודע שאני מאוהבת בו, איכשהוא "
" נו ברור את תוקעת בו מבטים מאוהבים כאלה ואז את נאנחת כזה כמו מאוהבת " היא גיחכה בגרונה ואז חיקתה אותי " הו נייל, אתה כזה חתיך " .
צחקתי ואז היא השתעלה " ככה עושים את זה ! "
" אבל הוא ממש חתיך, וחתיך התנשק איתי ! "
" שמחה בשבילך, אבל יש לך חבר את זוכרת ? "
" לחודש . ואז אני אומרת לו ביי ביי וחוזרת לנשקן המצטיין נייל "
" אוי אלוהים הוא מנשק טוב ? "
" הכי שיש "
" אז למה לא אמרת את זה קודם ?! "
" את מה ? "
" שהוא מנשק טוב ! אז כבר הייתי מבינה .. "
גלגלתי עיניים ומזגתי לי לספל שוקו ואז לגמתי ממנו כמה לגימה ועניתי לה " נוי, אבל אני בן אדם רגיש .. אני לא יכולה לפגוע באריק "
" את חייבת, אחרת איך תשיגי את נייל ? "
" גם נכון .. "
" טוב יש לך חודש להתכונן, אני חושבת שזה הרבה זמן לא ? "
לגמתי עוד כמה לגימות מהשוקו " לגמריי "

" אני יכולה לעזור לך ? " שאלה אותי אחת העובדות בחנות .
הנדתי בראשי " לא, אני מחפשת משהו ספציפי "
היא חייכה חיוך מלאכותי כזה " אז אולי אוכל לעזור לך, תוכלי לתאר לי ? "
" חולצה עם הדפס נמר, וגם השמלה שמגיעה את הברכיים שלכם ? בצבע סגול או אפרסק "
" הו השמלה הזאת ! כל הלקוחות שלנו רוצים אותה, אני אבדוק אם היא נשארה במלאי " ואז היא הניפה את ידה וסימנה לי על גוש כלשהוא בחנות " ושם תוכלי למצוא את החולצה עם ההדפס של הנמר, ואולי ימצא חן בעינייך עוד חולצות עם הדפסים שונים, אני מיד חוזרת "
הנהנתי והיא מיהרה ללכת ולא הספקתי להודות לה .
לפניי שעה אריק התקשר אליי והזמין אותי לצאת ( במילים אחרות, דייט ) אז הסכמתי, והוא נשמע נרגש כל כך וקבע שעה ומקום . ואז כשהבנתי שאין לי בגדים מספיק יפים לזה ידעתי שאני צריכה לצאת לבזבז קצת כסף, וגם לבדוק את הקניון .
התחלתי לחפש את החולצה עם הדפס הנמר שחיפשתי, נמרים מאוד באופנה כרגע וגם אני מאוד אוהבת נמרים, על בגדים, תכשיטים וכאלה . כשמצאתי אותה במידה שלי מקופלת על אחד המדפים לקחתי אותה מיד והייתי שמחה כל כך שמצאתי אותה ואז שמעתי צעדים וניחשתי שזאת העובדת שעזרה לי מקודם . הסתובבתי וראיתי אותו אוחזת שמלה בצבע ורוד בייבי, והיא הייתה אפילו הרבה יותר יפה מהשמלה שרציתי לפניי כן .
" לא מצאתי את השמלה שרצית בשום מידה .. כנראה נגמר לנו .. אז מצאתי את השמלה הזו, אני חושבת שהיא מאוד תחמיא לך " ואז היא שוב חייכה את החיוך המלאכותי שלה ואני הודתי לה .
כשמדדתי את השמלה וראיתי עד כמה היא יושבת עליי בצורה מדהימה, אפילו לא חשבתי על להשאיר אותה בחנות ומיד ניגשתי לקופה לשלם .
כשיצאתי מאושרת בדילוגים מהחנות, כשאני לא מפסיקה לחשוב על כמה שהמלה נראת עליי נהדר, לא שמתי לב לאן אני הולכת והתנגשתי במישהו .
" וואו, את בסדר ? " שאל וכשפקחתי את עיניי אחריי שעצמתי אותן בבהלה, ראיתי שעומד לפניי נער בגילי, והוא נראה יפה כל כך, אבל לא כמו נייל, נייל הוא מושלם .
הנהנתי " כ .. כן "
" מה קרה לך ? " צחק ואני הנדתי בראשי " אני לא יודעת, כנראה שקצת ריחפתי "
" רק קצת " הצחוק שלו עבר לצחקוק ולבסוף נרגע " את ממהרת ? " שאל ואני היססתי, אם אומר אשקר – הוא יזמין אותי לאנשהוא ?
" יש מצב למה ? "
" חשבתי אולי שנשב בבית קפה פה .. "
הנהנתי במבוכה " אני מבינה "
" אז אוכל לפחות לדעת את השם שלך ? "
" שני "
" שני מה ? "
" זה כבר לא עניינך "
" אני מנסה להיות נחמד אלייך, אבל את קמת היום על רגל שמאל הא ? "
כבר לא התלהבתי מהרעיון הזה שאני עומדת פה ומדברת איתו, במקום לחפש נעליים תואמות לשמלה, מה הוא בכלל רוצה ממני ?
" באיזה בית ספר את לומדת פה ? "
" רק עברתי לכאן לפניי שבועיים .. " מלמלתי והוא הנהן בהבנה " מגניב, אז אני מקווה שאראה אותך . אגב קוראים לי דין . אני לא אטריד אותך יותר " ואז עקף אותי והלך .


תגובות (6)

אריקקקקקקקקק תמשיכיייייייייי

22/08/2013 04:05

נייל כמובן תמשיכי מהר !!

22/08/2013 04:52

אריקקקקקקקקק תמשיכיייייייייי

22/08/2013 05:07

תמשיכייי

22/08/2013 07:08

ניייייללללללללל תמשיכייייייייייייי

22/08/2013 12:31

דין תמשיכי

24/08/2013 15:03
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך