סיפורונת
מצטערת על ההתעכבות :/
אתן יודעות - היום התחיל בית ספר, אני עדיין בהתלהבות מהסרט " עיר של עצמות " .
טוב עזבו אותכן מזה, אז איך יצא הפרק ? D:
ואיך עבר עליכן היום הראשון ?

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 7

סיפורונת 27/08/2013 1045 צפיות 3 תגובות
מצטערת על ההתעכבות :/
אתן יודעות - היום התחיל בית ספר, אני עדיין בהתלהבות מהסרט " עיר של עצמות " .
טוב עזבו אותכן מזה, אז איך יצא הפרק ? D:
ואיך עבר עליכן היום הראשון ?

" היי שני " שמעתי קול מאחוריי וקפצתי ממקומי .
זיהיתי את הקול – זה היה אריק, וכשהסתובבתי אליו הוא נראה זורח מאושר, יותר מהפעם שבה הסכמתי להצעת החברות שלו . " אתה נראה ממש שמח, מה קרה ? " שאלתי והמשכתי בעיסוקי – הוצאת דואר מהתיבה . " אני מתרגש לראות את החברה שלי " ענה והרגשתי את ידו עוטפת את מותניי, צמרמורת קלה עברה בי אך התחזקה כשהוא העביר את עצבעותיו בשעריי . כמעט באותו רגע שהוא רכן לנשק אותי התרחקתי ממנו מעט ומלמלתי " כן, גם אני אותך " .
" הכל בסדר שני ? "
" כ .. כן הכל ממש מעולה " בלעתי את רוקי והשפלתי מבט וכשהרמתי אותו בחזרה לאריק הוא לא נראה מרוצה, אבל הוא משך בכתפיו " טוב בסדר, מאמין לך . אז מתי את מצטרפת לבית הספר שלנו ? אני מת כבר להציג אותך לפניי החברים שלי " .
לפניי החברים שלי . לפניי החברים שלי . לפניי החברים שלי .
המשפט הדהד בראשי ואני נענעתי את ראשי כדי לנסות למחוק את המשפט מראשי " אה אני חושבת שבקרוב, ההורים שלי עדיין בודקים את העניין ה – "
" אוכל לומר להורים שלי שידברו עם ההורים שלך " הוא עצר כדי לחייך אליי ולקרוץ לי " הם יודעים לשכנע מעולה " .
" אני בטוחה בזה " חייכתי חיוך קטן וראיתי שהוא תוחב את ידיו לכיסי המכנס שלו, ופותח את פיו כדי לומר דבר מה, אבל המשפט לא יוצא .
" אריק ? " אמרתי במין – לגלוג צחוק כזה והוא שפשף את ראשו וחייך חיוך נבוך " תרצי לצאת איתי היום ? .. את יודעת זה לא יהיה משהו גדול, אולי לגלידה או לקניון או משהו " .
קניון . נזכרתי בדין שהתנגשתי בו לגמריי במקרה בקניון, ועד עכשיו אני לא מצליחה לשכוח ממנו, חשבתי על ההרגשה המעולה שאם ניפגש שוב והוא יראה שיש לי חבר, ואולי אז המחשבות שלא מפסיקות להציף אותי ייעלמו .
" כן זה נשמע נהדר " שקרתי .
" אז אני כבר אחשוב על משהו, אאסוף אותך בשש ? "
" אין בעיה "
הוא התקרב אליי והחטיף לי נשיקה מהירה על שפתיי וכשהתנתק ממני, חייך אליי ואמר " נתראה אהובה ".

" שני ? "
" ליהי ? "
כמעט ולא זיהיתי את הקול שלה כשהתקשרה ממספר לא מזוהה .
" תקשיבי אני ממש מצטערת .. דברתי על נוי והבנתי שיצאתי לא בסדר .. אז שתדעי שאני ממש מצטערת ואני אוהבת אותך "
" נונה שלי גם אני אותך ! "
" הייתי מחבקת אותך עכשיו, אבל את יודעת שזה בלתי אפשרי, שכחי ממה שאמרתי בקיצור "
" הורסת שמחות "
" חה "
" אני סולחת לך אל תדאגי "
" יש ! תני לי כמה שניות לרוץ בבית ערומה כשאני צורחת שהחברה הכי טובה שלי סלחה לי ! "
גלגלתי עיניים והתאפקתי שלא לצחוק כששמעתי את הצרחות שלה ולא באמת האמנתי שהיא רצה ערומה בדירה שלה, כי אחריי הכל יש לה אחים וגם סוג של מחזרים שמציצים בחלונות שלה, ומחכים לרגע הזה כבר שנים .
" אני איתך " היא אמרה בהתנשפות .
" ניחשתי ככה "
" תקשיבי, יש עוד משהו שאני צריכה לומר לך "
" מה ? "
" נייל התקשר אליי .. "
" ו .. ? "
" הוא אמר שהוא מאוהב בך "

" שני ? "
הסתובבתי בבהלה וראיתי את אמא שלי בפתח חדרי, בידה שקית מקרטון, ועל פנייה חיוך נבוך .
" רציתי לדבר איתך .. " מלמלה ואני הנהנתי והתיישבתי על המיטה שלי והיא הבינה את זה כסימן והתיישבה על ידי .
" על מה ? "
" אני ואבא שלך החלטנו על בית ספר שבו תתחילי ללמוד החל משבוע הבא "
השתעלתי מעט " אה באמת ? "
" כן .. זוכרת את השכנים הנחמדים שלנו ? אז הם המליצו על בית ספר ממש מעולה שהבן שלהם, אריק, לומד שם גם . הם גם אמרו שיבקשו שתלמדו באותה כיתה "
רציתי למות באותה רגע, אמא שלי עד כדי כך תמימה שהיא לא רואה את המצב ?
טוב כנראה שהיא כן .
" אה כן נהדר "
" כן הוא נראה בחור ממש נחמד "
" לגמריי "
" אל תהיי כזאת "
" כזאת מה אמא ? "
" אני רואה שהוא נדלק עלייך "
" אוקי יופי, מה את רוצה שאעשה ? "
" אם הוא יזמין אותך לצאת איתו, תלכי, אחרת אני אקח אותך בכוח "
גלגתי עיניים " טוב תודה על העזרה " קמתי מהמיטה וניגשתי לפתח החדר, כשאמא שלי עוד יושבת על המיטה שלי " אה ודרך אגב, יש לאריק אח נכון ? אם אני לא טועה קוראים לו .. ניל .. לא .. נייל ! אז הוא יבוא עוד מעט כדי לבדוק איזה משהו, אמא שלו אמרה שהוא דיי מבין בזה "
" מה בדיוק ? "
" משהו בגינה ובבריכה . באותו זמן אני לא אהיה בבית אז אתם תהיו לבד, זה בסדר, נכון ? "


תגובות (3)

הפרק יצא מדהיםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייי

27/08/2013 12:45

תמשיכי!!

27/08/2013 13:49

תמשיכי

28/08/2013 05:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך