סיפורונת
מקווה שהפרק יצא מעניין D:

ו - she wolf ? את יכולה ליצור איתי קשר בנוגע לסיפור המשותף ? ♥

נתראה בפרק הבא (:

השכן שלי הוא החבר שלי ?! – פרק 8

סיפורונת 30/08/2013 1443 צפיות 14 תגובות
מקווה שהפרק יצא מעניין D:

ו - she wolf ? את יכולה ליצור איתי קשר בנוגע לסיפור המשותף ? ♥

נתראה בפרק הבא (:

נשענתי על הקיר ובהיתי בנייל בעודו עושה דבר מה באחד הצמחים שלנו . מידי פעם היה מחטיף לעברי מבט, כדי לראות אם אני עדיין משגיחה עליו, אבל בעצם לא יכולתי להסיט ממנו את מבטיי ובכל פעם שהיה מסובב את ראשו לכיווני, הייתי פשוט מסתכלת על משהו שהיה לידו, אבל בקושי הצלחתי לעמוד בזה .
החלטתי לאזר אומץ ולשאול אותו אם הוא רוצה מים, כי ראיתי שהוא התחיל לנגב את ראשו עם ידו וניחשתי שזה בגלל הזיעה שלו, אז ניגשתי אליו ועמדתי שם לכמה רגעים ואז הוא עצמו הסתובב אליי, עם מבט בלתי ניתן לפענוח ושאל " מה את עושה פה ? "
" רק רציתי לשאול אם אתה רוצה מים ? " שאלתי וכל כך הייתי גאה בעצמי, בלי גמגומים, בלי כלום !
" כן לגמריי, תודה שני " ענה לי והמשיך בעיסוקיו, ואני הלכתי בצעדים מהירים למטבח ומזגתי לו לכוס זכוכית מים . כשחזרתי לא שמתי לב לאן אני הולכת והייתי עסוקה בלתקוע מבטים בנייל, שמעדתי על משהו ונפלתי עליו, כשהכוס נשמטה מידי תוך כדי והתנפצה לרסיסים, והוא נפל על הדשא .
שכבתי עליו ושנינו התנשפנו והתנשמנו והבטנו אחד בשנייה, אבל אני הייתי המומה מכל מה שקרה .
" אני ממש מצטערת המים שלך .. " מלמלתי ורציתי שהאדמה תבלע אותי, זאת הפדיחה הכי נוראה שקרתה לי !
" זה בסדר " הוא חייך וכשבאתי לקום הוא משך אותי אליו ונישק אותי .
אצבעותיו עוברות בשעריי, ואחר כך לפניי ואז –
" לא " מלמלתי והתנשפתי, קמתי ממנו רגע אחריי שהתנתקתי מהנשיקה שלנו .
" מה הבעיה שלך ? "
" אני לא יכולה לעשות את זה "
" למה ? "
" יש לי חבר, והוא אח שלך, לא אכפת לך עליו ? "
" כמובן שכן, אבל יהיה לי כל כך כואב עליו כי אני יודע שאת תעזבי אותו בסופו של חודש, ואז כמובן שתרוצי אליי " הוא חייך חיוך משועשע וכל כך רציתי להכות בו באותו הרגע אבל רק עמדתי על מקומי, משפילה מבט בשתיקה .
אצבעתו הייתה תחת סנטריי והוא הרים את מבטיי אליו " ואת יודעת שאני צודק נכון ? " הבטתי בו כמה רגעים ואז הפנתי את מבטיי לכוס המנופצת לרסיסים .
" אני צריכה לנקות את זה " מלמלתי כדי לעבור נושא ולא לדבר על זה יותר .
" אני אנקה את זה אחר כך, רק תני להנות מהרגע, בסדר ? "
" איזה – " ואז כבר הבנתי למה הוא התכוון, כששפתיו נגעו בשפתיי, ידו החמימה עברה על פניי בצורה מושלמת, ואני ליטפתי את שערו הנעים והרך .
אם הוא חשב שהוא היחיד שנהנה מהרגע הזה, אז הוא טעה, זה היה הדבר שחיכיתי לו מאז שראיתי אותו, והנה זה, התגשם לו .
ידיו עברו על גביי ואז הוא תפס ברגליי והרים אותי, בעודנו מתנשקים, ולקח אותי לתוך הבית, ואז ידעתי שאני צריכה לעצור את זה .
התנתקתי ממנו וחזרתי לאדמה " אני לא יכולה לעשות את זה "
" למה ? "
" כי אני לא רוצה לפגוע ברגשות של אריק "
ואז קלטתי, הוא לא באמת אוהב אותי, אחריי הכל יש לו כל כך הרבה בנות שישמחו לשכב איתו, שכבר לא אכפת לו מכלום, הוא בסך הכל רוצה לפגוע באחיו הקטן .
" מה אכפת לך ממנו ? עכשיו שנינו לבד, בלעדיו . אז תשכחי ממנו ותני לי .. " הוא רכן אליי ואני נוסגתי לאחור . המשפט שאמר רק הצדיק את דבריי וכל כך הצטערתי על מה שעשיתי ובעיניי עמדו דמעות .
" פשוט .. תסיים כבר עם מה שאמא שלי ביקשה ממך לעשות .. "
" אבל .. "
" תסיים את זה " אמרתי בטון יותר גבוהה ורוגז .
הוא לקח נשימה עמוקה והנהן, ואז עקף אותי וחזר לגינה והבריכה שמאחוריי הבית .
נשכבתי על הספה והדלקתי טלוויזיה, ואט אט הרגשתי איך נעצמות עיניי והמחשבות נעלמות להן .

הרגשתי נשיקה חמימה על מצחי ויד חמימה שליטפה את פניי, וניחשתי שאמא שלי חזרה הבייתה ושישנתי מספיק זמן ונייל עצמו גם הלך . תפסתי את היד החמימה שעצרה את תנועתה ברגע שתפסתי בה, ופקחתי לאט את עיניי, אבל אמא שלי לא הייתה שם, אלה נייל .
קפצתי ממקומי והרגשתי לפתע ערה לגמריי " מה אתה עושה כאן ?! "
הוא חייך ופתח את פיו בכדי לענות " אמא שלך התקשרה, היא אמרה שהיא ואבא שלך יחזרו מאוחר יותר, היא גם התקשרה כמה פעמיים לנייד שלך כדי לומר לך את זה, וגם שלחה לך הודעה " .
הבטתי סביבי וראיתי שהחושך כבר ירד, ונייל ינסה לנצל את ההזדמנות הזאת .
" לך מפה, אני אסתדר בעצמי " אמרתי בכעס אבל מבטו של נייל נראה רגוע והוא שב ללטף את פניי .
" למה את כועסת עליי ? אני לא ארצה לפגוע בך לעולם . חוץ מזה, אמא שלך גם ביקשה שאשאר האחראי " כשאמר את המשפט השני, חיוך רחב עלה בפניו, והכעס שלי רק עלה .
" אני כבר בת 17 ! אני יכולה להסתדר ! " הכנסתי את רגליי לנעליי הבית שלי והלכתי לדלת הכניסה ופתחתי אותה " צא מפה ! " .
אבל נייל רק התרווח בספה והביט בי מבט שלו . " מה לא ברור במה שאמרתי ?! " צעקתי לו והוא חייך עכשיו את החיוך הזה של מנסה-לא-לצחוק שלו .
סגרתי את הדלת וניגשתי אליו, וכשפתחתי את פיי לומר את דבריי, הוא משך אותי אליו וראשנו היו קרובים זה לזה . הוא אחז בידי בחוזקה " אני יודע מה את חושבת . שאני רוצה לפגוע באח שלי הקטן, אבל זה לא נכון " הוא השפיל את מבטו לשפתיי " אבל אני אוהב אותך שני " .
הוא עטף אותי בזרועותיו ושחרר את ידיי, ואז רכן והצמיד את שפתיו לשפתיי, תחיל ברוך ואז בלהט, כאילו לא ראה אותי שנים והוא הפיל עליי את כל הגעגוע בנשיקה תשוקתית מלאת להט .
הפלתי אותו מישיבה לשכיבה והמשכנו להתנשק, והרגשתי את ידו מלטפת את שערי במהירות ואחר כך עוברת לגבי . הוא התנתק ממני ונשארתי במבט מבולבל לרגע אחד אבל אז ידיו משכו את חולצתו ממנו והחזה השרירי שלו נראה . ידעתי שזה הרגע לעצור את זה, כי אחר כך זה יהיה מאוחר מדי, אז קמתי ממנו וניגשתי למטבח, בלי להחטיף לו אפילו מבט .
שמעתי את צעדיון מתקרבים אליי ואז את נשימותיו על יד אוזני, ואז רגע לפניי שהפנתי לו את מבטו הוא לחש לי " אני לא אוותר לך הפעם שני " .
לוותר על מה ?
ואז הוא החל לנשק אותי בצווארי, והוא סיבב אותי אליו ונשיקותיו עלו לשפתיי, ואז התנתקתי ממנו אבל הוא המשיך לנשק אותי בצווארי .
" נייל ! נייל ! "


תגובות (14)

יצא פרק מותחחח מה ניראלך שעצרת?!?!
תמשיכייייייייייייייייייייי

30/08/2013 08:46

קראתי את כול הפרקים,ואני חייבת להגיד שזה פשוט נהדר!
כיף,לקרוא את הסיפורים שלך! תמשיכי! ♥
רוצה שאצור איתך,קשר בדו"אל?

30/08/2013 08:57

כן בשמחה :) she wolf

30/08/2013 09:03

?!?!?!?!?!?!
אבל..אבל…אבל…אבל..אבל!
זה לא פר!
:(((

30/08/2013 09:03

שלחתי לך הודעה! :)
מקווה,שנסתדר! ♥

30/08/2013 09:05

she wolf לאיזה אימייל שלחת לי ?

30/08/2013 09:13

בפרופיל שלך רשום,צור קשר עם סיפורנות..
שלחתי לשם,זה לא בסדר?

30/08/2013 09:54

לא זה הישן שלי :/

30/08/2013 10:15

תמשיכי

30/08/2013 10:23

אני דורשת המשך עכשיו !!!! ^_^

30/08/2013 10:26

חחח אוקיי,אז מה החדש?

30/08/2013 10:27

תשמיכיייי

30/08/2013 10:49

החדש : [email protected]

30/08/2013 12:43

גם אני העם דורש המשך!!!!!!

30/08/2013 13:05
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך