**liron**
טוב אז שמעתי להצעתכן והעברתי את הסיפור ;]

השמועה – פרק 3

**liron** 31/10/2012 887 צפיות 5 תגובות
טוב אז שמעתי להצעתכן והעברתי את הסיפור ;]

הפרקים הראשונים נמצאים בז'אנר "סיפורי אגדות"..

"מרי! מרי תצאיא מיד מהחדר.אני לא מרשה לך להסתגר,לא שוב!"צעקה אימה של מריה. ואת המילים האחרונות אמרה בכאב רב.
מאז שאביה נפטר היא נמצאת בדיכאון,עברה כבר שנה. ועדיין..
לכולם זה היה קשה,כל בני המחזור אהבו מאוד את אביה של מריה. הוא מת בכל כך פתאומיות.
"מריה אני צריכה להודיע לך משהו" צעקה בשנית.
"מה?" פתחה מריה באגרסביות את הדלת הרעועה.
"מריה ,מספיק עם הדיכאון,בואי אני צריכה שתבואי מהר" אמרה ולקחה אותה אל מחוץ לבית.
"א..מא ,מה קרה? הכל בסדר..?" שאלה מרי תוך כדי שאימה מושכת אותה לעבר כיכר המחוז.
עמד שם איש,קצת מבוגר,הוא היה לבוש בבגדים מהודרים..בטח ממחוז הממלכה.
"אובכן, כמו שהתחלתי להגיד..זאת הזדמנות חד פעמית של הנערות הצעירות שבנכן כאן" הוא אמר בזילזול.
"לבוא אל המלכה ואולי להינשא לנסיך. " אמר באדישות. ישר מריה נזכרה באותו היום שבוא ראה את הנסיך בנמל מדבר עם גיימס. הוא היה כל כך מתנשא אך עם זאת גם יפה תואר בצורה לא נורמאלית.
קולות הבנות נשמעו,ההתרגשות החלה. מישהי אפילו שיחררה צרחה מחרישת אוזניים.
"אוקיי אני מבקש להירגע. כבר מחר,תצטרכו להגיע למחוז הממלכה. שם יערכו מיונים קפדניים." אמר אותו האיש.

"אמא אני לא הולכת!"הבהרתי לאימי בפעם המאה.
"אבל למה?,מרי את ילדה יפה..יש לך יתרון" אמרה.
"אמא אני לא אוהבת אותו,אני לא מכירה אותו! וחוץ מזה שאני לא כ"כ בטוחה שהוא ירצה אותי" אמרתי.
"אל תדאגי" אמרה בנחת והוציאה תיק גדול מתחת למיטה. זה עיצבן את מרי.
"אמא..אני לא הולכת!"אמרה מרי
"את כן! ואל תתווכחי איתי,נמאס לי! מאז שאביך נפטר את לא עושה כלום.עכשיו את הולכת לארגן את התיק וזה לא מעניין אותי" אימה צעקה,מרי נבהלה. אימה בחיים לא צעקה עלייה לפני כן.אולי היא באמת הגזימה.
היא ארגנה תיק והלכה להתקלח במעט המים החמים שנישארו באמבט השחור.

היום הגורלי הגיעה,היא לא רצתה ללכת אך הייתה חייבת.
היא הגיעה למחוז אחרי יומיים. הכל היה עצום! יפה! מרהיב!
מריה בחיים לא ראתה מקום כה יפייפה מעולם. היא התהלכה לה בשוק. לפתע ראתה דבר מחריד.
"היי מה אתה עושה?,תעזוב אותו" היא ראתה אדם חסון מכה אדם חלש ומסכן וכולם מתעלמים,כאילו זה רגיל.
"ומי את שתגידי לי מה לעשות??" שאל אותו אדם והתקרב אל מריה אחריי שעזב את האדם המסכן.


תגובות (5)

ממש יפה תמשיכי!

01/11/2012 10:21

תמשיכי מהר! זה ממש מדהים! אבל.. תעשי פרקים ארוכים יותרר! D:

01/11/2012 11:18

תמשיכי מהר

01/11/2012 11:48

תמשיכי

01/11/2012 12:29

חחח וואוו ממש ממש תודה..:)

01/11/2012 15:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך