השקט שלפני הסערה :( – פרק 6 + 7.

u the one 4 me 14/04/2013 598 צפיות 2 תגובות

פרק ארוך (;
______________________________

~ כעבור חודש ~

" נו בואי כבררררררררררררררררררר "

נופר משכה את ליאן מהמקלחת כשלגופה נותרה רק מגבת .

" נופר ! מה את מפגרת ?! אני לא לבושה ! "
" תתלבשי כבר חתיכת סתומה ! אנחנו מאחרות !!!! "
" אולי תירגעו שתיכן ? "

נופר וליאן הביטו בלורל, השותפה החדשה שלהן לחדר לאחר שהחליפה עם עדן, שעמדה והביטה בהן במבט משועשע .

" נופר, את תלכי, אני אדאג שליאן תבוא, אל תדאגי, אני לא נושכת . ליאן, שימי עלייך משהו יפה, בכל מקרה, זה ערב קריוקי וכל השכבה תהיה שם, כולל רון "

בסיום דבריה, קרצה לורל לעבר ליאן שהסמיקה .
נופר היססה לרגע, אבל אז משכה בכתפיה ויצאה מהחדר . ליאן ולורל הביטו אחת בשנייה ואחר התפקעו בצחוק משחרר .

" חשבתי שהיא לא תלך "
" כן הא ? יאללה דארלינג, מחכים לנו, זוזי זוזי זוזי ! "
" כן קפטן ! "

ליאן מיהרה למיטתה, לקחה את הבגדים שהכינה מקודם וחזרה לחדר האמבטיה . כשיצאה, ראתה את לורל בוחנת את לבושה בקפידה ולאחר מכן נדה בראשה לשלילה . ליאן התאכזבה .

" אבל למה לא ? "
" 5 סיבות –
1. את * לא * עומדת לבוא עם אולסטאר לאירוע הראשון של הפנימייה .
2. הג'ינס הזה לא סקיני, זה נראה כאילו לקחת אותו מאח שלך .
3. מה זאת החולצה הזאת ?! מאמי, את כבר לא בכיתה ז', תעיפי את החולצה הזאת לפח ! בובספוג ? באמת ? את חושבת שאת עדיין בכיתה ז' ?
4. קוקו ? באמת ?
ו – 5. את לא מאופרת ! אוח אם הייתי יודעת שאני באה לפה בתור תקן הסטייליסטית .. "
" מה, לא יפה ? "
" יפה ?! את נראית כאילו יצאת מאחד הסרטים של סבא טוביה "
" וזה רע .. ? "
" כן ! אוח אם היית אחותי ממזמן היית מתה .. בואי, תיקחי משהו משלי "

לורל משכה בידה של ליאן והלכה לארון שלה . ליאן נגררה אחריה בחוסר רצון .

" אוקיי, זה יהיה מושלם בשבילך .. מידה xs / s זה בסדר, כן ? "
" אממ, נראה לי .. "
" אוקיי . מידת נעליים שלך ? "
" 38 "
" מושלם, בול כמוני "

לורל הוציאה מארונה גופיה לבנה רופפת, חצאית מיני כחולה ככה, ז'קט עור שחור וסנדלים שחורות, והגישה אותן לידיה של ליאן . לורל סימנה לליאן בעיניה שתמדוד את הבגדים .

" נו ? את מודדת ? "
" פה .. ? "
" בטח שפה ! "
" אבל .. "
" אה, את מהביישניות, הבנתי . טוב, כנסי למקלחת, מה אני אגיד לך "

לאחר כ – 5 דקות יצאה ליאן מהמקלחת ונעמדה מול לורל .

" מה את אומרת ? "
" לא אהבתי, זה לא את .. בואי, יש לי משהו אחר להביא לך "

הפעם הוציאה לורל מהארון שלה שמלת סטרפלס צהובה קיצית שהגיעה עד קצת מעל הברכיים, ונעלי בובה צהובות שהיו בדיוק בצבע השמלה . כשראתה את עיניה הנרגשות של ליאן כאשר ראתה את השמלה, ידעה לורל שזוהי השמלה המושלמת בשבילה .

" קחי אותה למתנה, בשבילך . אני במילא לא משתמשת בה יותר "
" באמת .. ? "
" נו ברור, מה לא עושים בשביל אחיות . עכשיו בואי כבר, אנחנו מאחרות באיזה שעה "

כעבור 2 דקות יצאה ליאן מהמקלחת ונעמדה מול לורל . לורל סימנה לה עם אצבעה להתסתובב ושרקה בחוזקה . אחר לקחה את ידה של ליאן והושיבה אותה ליד שידה קטנה עם מראה .

" ועכשיו נעשה משהו עם השער היפה שלך "
" מה רע בשער שלי ? "
" הו מותק, זאת הבעיה, ששום דבר לא רע ! רק זה שאת כל הזמן עם קוקו לא משפר את מצב רוחו של אף אחד, במיוחד לא את של רון . והנה, וואלה ! ככה הכי יפה לך, פזור טבעי . בלי סיכה, בלי פוני "
" הו לורל, זה מקסים ! תודה ! "
" שאאאאאאש, אל תודי לי עדיין, "

לורל פתחה את אחת משלושת המגירות של השידה והוציאה משם גלוס ומעגל ריסים .

" תודי לי לאחר שתראי את פנייך היפות אחרי שאני אגמור איתך, משוררת קטנה "

לאחר כ – 3 דקות הביטנ ליאן במראה בפליאה, כמעט שלא זיהתה את עצמה .

" הו לורל ! תודה רבה לך ! "
" אל תודי לי, תודי לטכנולוגיה של היום "

שתיהן חייכו, יצאו ביחד מהחדר מסוחררות מצחוק והלכו לכיוון המועדון .
______________________________

~ נקודת מבט רון ~

" נו, איפה היא ?! "
" תירגע אחי, זה לא שאתה מחכה למלכת אנגליה "
" מבחינתי היא לא מלכת אנגליה, היא מלכת העולם . "
" הופה, נסחפנו ! תירגע אחי, סה"כ ליאן ברדה, אל תתרגש . "

נעצתי בבועז מבט רציני ועצבני, עד שזה התרחק והרים ידיים כנכנע .
ישבתי במועדון וחיכיתי לליאן בזמן שהייתי צריך לשמוע את הזיופים של חבורת הבנים ששרו little things לחברות שלהן, שעמדו בצד וצחקו כמו מטומטמות .
אחרי כמה דקות שנראו כמו נצח, היא הופיעה . היא ולורל . שתיהן נכנסו בביישנות ויכולתי לראות את ליאן מסמיקה בביישנות . מסביב יכולתי לשמוע כמה שריקות, וראיתי את כולם, פשוט את כ – ו – ל – ם עוצרים את עיסוקיהם ומביטים בליאן ולורל המסכנות . הבנות הפסיקו לצחוק ולרכל, חבורת הבנים שחשבו את עצמם וואן דיפקשן הפסיקו לשיר, וברקע שמעו את הבית האחרון מתנגן –

. i wont let these little things slip out of my mouth "
. but if its true, its you, its you, they add up to
… im in love with you
" … and all your little things

ולרגע אחד ידעתי כמה הפזמון הזה נכון ..
פילסתי את דרכי בין כל התלמידים שכבר יצאו מההלם וחזרו לעיסוקיהם, וניסיתי להגיע לליאן שעדיין עמדה בכניסה . אבל כשהגעתי אליהן, כבר ראיתי שבועז הזמין אותה לרקוד .
מניאק .


תגובות (2)

מהמםםםםםםםםםם

14/04/2013 11:39

מדהים

14/04/2013 11:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך