הדר
להלהלהלהלהלה D:
שישי בכככככככיף (:
שבת שלום לכולם P:

השקט שלפני הסערה 3 – פרק 12

הדר 27/01/2012 1087 צפיות 19 תגובות
להלהלהלהלהלה D:
שישי בכככככככיף (:
שבת שלום לכולם P:

"כשהייתי בן 3, הוריי מתו," התחיל לספר לי על עצמו. "נשלחתי לבית יתומים. לאחר שנה, הגיעה לשם אישה יפהפייה בעלת עיניים זהובות ושיער כסוף. היא דרשה לראות את כל הילדים, כי היא רוצה לאמץ ילד אחד נורא מסוים. ישר היא בחרה בי, ולאחר חצי שעה כבר הייתי בזרועותיה, כולי שלה. היא נסעה ונסעה, חצי עולם עברנו. עד שהגענו לפה, להופ. טוב, לא ממש להופ, אלא יותר בכיוון ליד. אני ואמא שלי, פטרישיה, גרים בעיירה ליד, בווסט הופ. אנחנו מעדיפים להגיד שאנחנו מהופ עצמה, אף אחד לא מכיר את ווסט הופ.
"אמא שלי הייתה לגמרי פתוחה בכל העניין של העפרדים, היא סיפרה לי הכל עליהם וגם משם נוסעת הסקרנות שלי בכם. בכל פעם שאמא שלי הייתה הולכת לאפריקה כדי לצוד, הייתי מתגנב לפה ו… צופה בכם."
"שנייה, שנייה. הולכת לאפריקה? למה היא לא צדה פה?"
"אממ… באפריקה היא הייתה יכולה לשתות חיות שונות, והרבה, מבלי לעורר שום חשד. וחוץ מזה, היא הייתה שותה המון חיות כדי לשרוד חודש שלם מבלי לצוד. היא אמא נורא דאגנית."
"חכמה. אז… היא הייתה הולכת לאפריקה, ואתה היית מתגנב לפה?"
"כן. בערך בגיל 10 גיליתי את… אנשי הזאב המקומיים. כל הזן שלהם סיקרן אותי כל כךץ חצי זאב וחצי בנאדם? שתי ישויות בגוף אחד? רק המחשבה על זה מטורפת. אז… החלטתי לעקוב אחריהם. לראות… לחקור אותם. יכולתי לזהות בקלות מי ישתנה ומי לא. הכל היה תלוי במבנה הגוף. אנשי הזאב הצעירים היו מוצקים יותר, חזקים יותר, מהירים יותר, הכל בהם היה יותר. ככה הם נולדו.
"באחד מהימים שהגעתי להופ, הלכתי אל הפארק. היו שם חבורה של ילדים, חלק מהם יהפכו לזאבים, וחלק לא. אבל גיל ההוא, זה לא היה משנה. כולם היו חברים, חלק מקבוצה. פתאום אחד הילדים קלט אותי. כולם באו אליי, מעוצבנים שמישהו העיז לפלוש להם לשטח. הם כבר התכוננו להעיף אותי משם, כשילד אחד, בערך בגילי, עצר אותם. היה נראה עליהם שהם מכבדים אותו, אולי מפחדים ממנו. מה שכן, הם התרחקו, מותירים לו לעשות מה שבא לו עם הטרף החדש, אני.
"לא עבר הרבה זמן ואני ו… הילד הזה, הפכנו לידידים. כשנגמר היום והייתי צריך ללכת, נפרדתי ממנו בצער. הוא באמת היה אדיב אליי והיה לי חבל להתרחק. אבל הייתי חייב לחזור הביתה.
"בפעמים הבאות שביקרתי פה, לא התגליתי. העדפתי להישמר בסודיות. יותר קל. לקחתי לעצמי מטרה, וחקרתי אותה. המטרה שלי הייתה סת', איש זאב מקומי והילד שהתיידד איתי."
"אתה מכיר את סת'?" שאלתי מוכת הלם. נו, בטח, מתאים לסת' לעזור לילד מסכן.
"כמובן. אני גם מכיר אותך. את באמת חושבת שהפגישה בינינו הייתה מקרית? תכננתי את זה, לואיז. זה היה נורא פשוט, מאחר שאני עוקב אחריכם במשך… טוב, במשך כל הזמן הזה שאתם ביחד. אתם דיי צפויים, אני חייב להודות."
"אתה… אתה תכננת את זה?"
"כמובן. אני ממזמן רציתי לשוחח עם שניכם. אבל… את וסת' רבתם, אז… יצא לי לדבר רק איתך."
"איך אתה יודע שרבנו?" הצעקות שלי על סת' נשמרו היטב בזיכרוני.
"א', לא כל כך קשה לא לשמוע אתכם. ב', הייתי בקרבת הבית וראיתי הכול מהחלון. סת' הוא בחור טוב, אבל… יש לו גם צדדים רעים."
"כן, אני יודעת. ברוב הפעמים אני זו שמקבלת את כל האש מהצדדים האלו." התחלתי להרגיש תחושת חסרון קצת, כמו שתמיד וקרה לי שאני רחוקה מסת'. הכעס שלי אליו לא התעמעם, אפילו לא מעט, אבל הוא היה חסר לי.
"היו לכם רגעים טובים, יותר מהרעים. דבר אחד למדתי עליכם: אין כמוכם כשזה מגיע לפיוס. זה מדהים. כל פעם שאתם רבים, הריב לא נמשך יותר מ… שעה. מעולם לא ראיתי זוג שאוהב כמוכם."
"כשזה מגיע לאהבה, אין כמונו." חייכתי בעצבות, מרגישה איך זרועותיי מעקצצות מהרצון לחבק אותו. נשמה תאומה מטופשת. גורמת לי להתגעגע אליו. כל כך הורס את הכעס שלי.


תגובות (19)

מדהים תמשיכי מהר !! שבוע טוב :)

28/01/2012 11:14

מקסים!! D:

29/01/2012 05:01

מקסים!! D:

29/01/2012 05:01

הדר!! אני אפרק אותך!!!
איפה הפרק שהבטחת לי???!!!!
אני עצובה…..
:( !
ואוו… איזה חופרת אני… חיחיחי ;)
אבל ברצינות- תעלי כבר פרק של" המלאך הפרטי שלי!!"

29/01/2012 06:43

אני העליתי, עכשיו זה האתר צריך לאשר…
אל תדאגי, הכל בסדר ויהיה לך פרק היום D:

29/01/2012 07:19

חחחחחח… חסר לך אם לא…
נכון אני חופרת?? ואוו… אני מרגישה ממש חופרת!! אני חופרת??!! אל תגידי שאני חופרת!! אני לא חופרתתת!!! :(
חיחיחי משהו נסגר איתי… אולי זה המתח שאופף אותי מלקרוא כבר את הסיפור המדהים שלך!!
מה עשית לי??!! :)

29/01/2012 07:24

חחחחחחחח אני לא עשיתי כלום,
וזה בסדר – גם אני חופרת לאנשים שימשיכו D:
אני מאווווד מקווה שתאהבי את הפרק P:

29/01/2012 07:42

חחחחח
הסיפורים שלך במיוחד זה הם כמו סרט אני תמיד מצליחה להריץ את כל העלילה בראש
מדהים!!!!!!!!!!!!!

29/01/2012 08:45

הדר!!! לעזאזל!!! עד שסוף סוף עלה הפרק שלך- משום מה אני לא מצליחה לפתוח אותו!!!!! מה יש לפרק הזה??!! את בכוונה מתגרה בי או מה??
תעשי עם זה משהו- אני משתגעת!!!!!
(אם כבר מדברים על בובת העצבים של אלוקים- אני חושבת שזאת אני… היום הזה לא יכול להיות גרוע יותר, בחיי…)

29/01/2012 10:48

תמשיכיייייייייייייייי ולמה אי אפשר להיכנס ל'מלאכך הפרטי שלי'?!?!?!?!?!

29/01/2012 11:20

אי אפשר להיכנס לפרק 30 לעזאזל הוא לא נפתח!!

29/01/2012 11:22

ודרך אגב…
מישהי מיוחדת אומרת דברים נכונים,
אני כבר מריצה בראש שלי את הסרט והתסריט עצמו מוכן בראש שלי..תגידי באלך לעשות איתי סרט??XP
אני כבר יכולה לדמיין הכל ולעשות הכל,האמת..אני לא יודעת אם זה הסיפורים ה…מושלמים (הרבה יותר מזה!פשוט לא עולה לי משהו בראש כרגע!) שלך או הדמיון המופרז שלי.
אז נוווווווווווווווו תמשיכייייייייייייייייייייייייייי…וגם תסבירי לי למה אי אפשר להיכנס ל-'מלאך הפרטי שלי'?!?!?!?!?!?!

29/01/2012 11:24

סליחה על הביטוי!!

29/01/2012 11:24

להדר!
למה אי אפשר להיכנס למלאך הפרטי שלי פרק שלושים???????!?!!!!!!!!!

29/01/2012 22:40

מסכימה עם כ ו ל ם ♥♥♥♥♥♥ פשוט מהמם ממני בברכת בקר אור בקי ♥♥

30/01/2012 00:57

הדר?!
אני יודעת שנאי חופרת אבל..
למה אי אפשר להיכנס ל'מלאך הפרטי שלי'?!?!?!
ותחשבי על ההצעה שלי!P;

30/01/2012 12:01

הי סיפורים
הסרט בראש היה ההערה שלי גם אני רוצה אחוזים
ולמה באמת אי אפשר להיכנס למאלך הפרטי שלי?

31/01/2012 08:11

הדר!!! אני משתגעת!! תעשי משהו עם הפרק של המלאך הפרטי שלי…!!
אני כבר מתה לקרוא אותו!!

31/01/2012 08:18

תקשיבי, אני ממש שונאת לחפור אבל זה פשוט עינוייייי לראות את הפרק באתר מאתמול ולדעת שאת לא יכולה להיכנס לקרוא אותווווו – אז תסדרי את זה כברררר!
אני מבקשת ממך, לפני שנשתגע סופית, תסדרי את זה כבר!!! TT_TT

31/01/2012 09:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך