הדר
כןכן פרק חדש -.-
וואו בלהבלהבלה ><
יש לי בעיות אנשים,
מותר לי לא להיות נחמדה.

השקט שלפני הסערה 3 – פרק 7

הדר 26/12/2011 876 צפיות 10 תגובות
כןכן פרק חדש -.-
וואו בלהבלהבלה ><
יש לי בעיות אנשים,
מותר לי לא להיות נחמדה.

"את לא רעבה?" שאל לאחר רגעים ארוכים ששנינו עומדים מחובקים.
"קצת." עניתי, מעכלת ומפנימה את כמות הדברים שעברו עליי ביום אחד.
"בואי." סת' משך אותי אל פנים הבית, תכנן בראשו איך לפנק אותי.
"מה את רוצה לאכול?" קרא, ראשו בתוך המקרר, מחפש אחר מזון.
"לא יודעת."
"חמאת בוטנים?" החל להעלות השערות.
"לא. אין לי חשק."
"גזר?"
"איכס."
"חשבתי שאת אוהבת גזר." הרים את ראשו מהמקרר, מסתכל עליי בשאלה.
"כבר לא." העיוויתי את פניי בגועל, מדגישה את שנאתי ברגעית לירק המסכן.
"אוקיי… סלרי?" המשיך לזרוק רעיונות, מחזיר את ראשו למקרר.
"לא."
"כריך?"
"לא."
"פסטה!"
"איכס."
"אורז?" ניסה בפעם האחרונה, מושך בכתפיו בייאוש.
"כן!" עניתי, מרגישה איך הלהט עולה בי והתאבון משתלט עליי.
"הללויה!" קרא והחל להוציא מצרכים. התבוננתי בו מבשל, חיוך של צחוק ואושר על פנינו. לפתע היכתה בי העובדה המזוויעה שבעוד כמה שעות, אותו סת' חם ומאושר שאני רואה מולי, ישתנה. הוא יהפוך למפלצת שותה דם. הוא יהפוך ל… יצור מטורף וחסר שליטה. ואני זו שתגרום לו להיות כך.
"אם את לא יכולה לעשות את זה, נמצא דרך אחרת." אמר לפתע, מעיר אותי מהרהורי.
"אני חייבת לעשות את זה. זו האפשרות היחידה שנוכל… לחיות יחד." עניתי, בולעת את רוקי ויודעת שכנראה זה יהיה יותר קשה ממה שחשבתי.
"אם… אם אני אצטרך להשתנות בימים הקרובים, אני חושב שכדאי שאדע הכל על… מה שאני הולך להיות." הציע, נוטש את בישוליו ומתיישב לידי.
"מה אתה רוצה לדעת?" שאלתי בשקט.
"השינוי." אמר, עיניו נוצצות בפחד.
"אוי לא." פלטתי, עיניי מתרחבות באימה. ידעתי שהשינוי לערפד זה אחד הדברים הכי מפחידים וכואבים שיש. כמה קיוויתי שסת' לא יצטרך לסבול את זה!
"מה? למה אוי לא?"
"זה… אני לא אשקר לך, זה נורא. אתה תרגיש שאתה נשרף. לא סתם נשרף, אתה תרגיש שאתה בוער באש, שבכל רגע האש רק מתלהטת יותר ויותר. זה ישתלט לך על הגוף. בהתחלה, לא מרגישים את זה כל כך. חם לך, אבל זה כמו חום של קיץ. לאט לאט השריפה מתחילה והארס מתפשט. במקרה שלנו, אחרי שאני אצייר אותך, אני מניחה שיעבור… יום עד שהשינוי יתחיל."
"למה?" שאל, פרצופו אטום וחלק.
"תלוי כמה אני רוצה שיקרה מה שאני מציירת. אם אני רוצה את זה בכל לבי ונשמתי, זה יתחיל לעבוד ברגע שאסיים לצייר. אם אני סולדת מה… בקשה לציור, אבל עדיין מקווה שזה יקרה, זה יתחיל לעבוד חצי יום אחרי סיום הציור. במקרה שלנו, אני ממש, אבל ממש, לא רוצה שהבקשה תתקיים. לכן אני מניחה שלאחר יום זה יתחיל לעבוד והשריפה תתחיל. סביר להניח שאתה תתפתל מכאבים ותצרח אז כדאי שאני אקח אותך למקו-"
"את לא צרחת." קטע אותי.
"מה? על מה אתה מדבר?" שאלתי בבלבול.
"זוכרת על החוף? כשמאט הרביץ לי אז ציירת אותנו, אותי בריא ואותך בתור ערפדה? אז… את לא צרחת." אמר, בקולו נסוח הכאב.
"התאפקתי. בשבילך. אני מניחה ש… זה היה דיי מוזר, אבל… לא רציתי שתסבול."
"מה זאת אומרת?"
"ידעתי שלא תוכל לראות אותי… ככה. זה היה כואב מדי. אז… שתקתי. מה לא עושים בשביל מי שאוהבים?" משכתי בכתפיי וחיבקתי אותו, מושכת אותו במותניו אליי. הוא היה עדיין המום. לא הסכים להאמין לעובדה ששתקתי בשבילו וסבלתי בשקט, רק כדי שהוא לא יתענה בגללי.


תגובות (10)

אני מקווה שס'ת לא היה מפלצת כמו שלואיז מתארת אותו שהיה :(
תמשייכי ונקווה שהמשך היה יותר טוב :S

27/12/2011 12:51

מה?! אין לך בעיות! (אוקיי יש לך. אבל לא אלה! חח סתם..)
אין לך שום בעיותתת תמשיכייי מהרר אחרת אני אקרע את הדפים באתר הזהההה

27/12/2011 13:50

תמשיכי!
ואל תדאגי, לכולם יש בעיות =] זה מותר וחוקי =]

27/12/2011 15:28

לאלאלאלאלאלא הוא מושלם בתור איש זאב…
קדימה המשך:)
וואולי יש לך קצת בעיות אבל לא נורא חלי צודקת העיקר שהיה המשך לסיפור ההורס….

28/12/2011 03:29

קדימה המשך
הסיפור שלך מאד מעניין ממני בקי ♥♥♥♥

29/12/2011 10:59

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

לאלאלאלאלאלא!!!אל תהרסי את סת'!!!!!בבקשההההההה אני אהרוג אותךךךך!!
יש לי רעיון האמת איך ליגרום להם להיות ביחד אבל ביגלל שאת רעה ללואיז אני לא אספר P: (מוחעחעחעחעחעחע -שיעולשיעול- לא באמת אני משתעלת עכשיו כמו מטורפת או יותר נכון כמו עצמי XP)

אם לא תמשיכי…אני..אני אשרוף אותך…עד יסוד..מוחעחעחעחע (כבר נימאס לי לצחוק!)

יש לך בעיות?!
לא נורא לכל בנאדם (או חיה במקרה שלי) יש בעיות והוא כועס כמו..כמו..אמא שלי אחרי שהיא מגלה שלא באמת סיימתי את האוכל ונתתי הכל לכלב של השכנים D:

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי (כבר אמרתי את זה לא?)
(או כמו שבן-דוד שלי עושה: פליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייז?)

30/12/2011 22:46

אהלן הדר הסיפור פשוט מדהים הבטחת לנו המשך אז בבקשה פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז ♥♥ תודה ☺♂☺

31/12/2011 00:56

וווואאיי!! כמה התגעגעתי!! שבוע וחצי בלי אינטרנט!!!!!!!! בלי הקושקושים החמודים האלה!!!!!!! חשבתי שאני מאבדת את השפיות!!!!! הההההה……. אני שמחה עכשיו:) תמשיכי מהררר!!!!!
ושאלה: אם הוא יהפוך לערפד, איך יהיה להם ילד חצוי?

01/01/2012 06:28

נווו הדרר פרק 8 איפה?!?!?!?!?!?!?!?!????!?!
יש לי מחר מבחן בהיסטוריה וחשבתי שהדבר היחיד שיעודד אותי זה יהיה פרק בסיפור שלך……………
למה לגרום לי לקבל נכשל?! למה!?

04/01/2012 10:28

העליתי אותו,
אבל האתר לא אישר O:
הוא צריך להיות מועלה היום או מחר (:
נ.ב:
גם לי יש מבחן בהיסטוריה XD
על המהפכה האמריקאית המפוחלצת הזו,
שאין לי מושג מה קרה שם -.-

04/01/2012 11:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך