אגסים
אני חדשה פה ^.^ סיפור ראשון שלי, מקווה שתאהבו ♥

השתקפות אחרת- הקדמה- סיפור אהבה

אגסים 31/08/2014 912 צפיות 4 תגובות
אני חדשה פה ^.^ סיפור ראשון שלי, מקווה שתאהבו ♥

קיילה מתמודדת עם קשיים בחייה. ההורים שלה מטיפים לה מוסר על כל דבר בו היא שוגה, והיא מרגישה הילדה המקופחת בניגוד לאחותה המצליחה. מועדון המעודדות תמיד נטפל אליה ללא סיבה ולאחר מספר מקרים קשים שעברה החליטה לצאת ממנו. הציונים שלה ממש גרועים והיא רוצה ממש להשתפר ולשאוף גבוה יותר. רק דבר אחד נשאר לה לשמוח בו, באיידן. איידן הוא האהבה הראשונה שלה עוד מלפני החטיבה ועד עכשיו בתיכון. היא סוף-סוף מוצאת הזדמנות לפרוש מהמעודדות ולהצטרף למועדון חשיבה של שחמט. היא לא יודעת איך משחקים אבל רוצה להתאמן ולהיות מומחית. היא הצטרפה לשם מפני שאיידן אחראי על המועדון. הם נקשרים יותר ויותר עד שהיא מרגישה חופשיה לידו, בפעם הראשונה בחייה.
החיים שלי קיילה משתפרים? או שזה רק עניין של זמן? האם איידן מרגיש אותו דבר כלפיה? האם היא תשיג את המטרות שלה? הדרך מלאת מכשולים.
נראה שהקלפים של קיילה למשחק החיים אינם מוצלחים במיוחד.


תגובות (4)

אוקי אהמ המעבר החד ממעודדת לחננה במשרה מלאה טיפה קיצוני. אני מקווה שתעדני את זה במהלך הסיפור.
זה לא נשמע לי סיפור ערסים; הוא מתרחש בחול. מועדון שחמט ומעודדות?
מקסימום סיפור ביציות.
תמשיכי :)

31/08/2014 19:00

    "ממש גרועים" – תיאור שלא הייתי משתמשת בו לתקציר.
    תמעיטי בערך העניין, ציונים זה לא הכל בחיים.
    זה נשמע טיפה לא הגיוני שהיא לא תדע לשחק שחמט, הרי צריך לדעת בסיס. הידע שנמסר אמור להישען על ידע קודם.
    מבחינת הקלפים, לא הייתי משתמשת בו. כי כמו בפוקר, טקסס הולדם, טאקי או מלחמה הקלפים משתנים. וגם אם הם לא, מה עם הקלפים של היריב? קלף גרוע שלו יכול לעזור לכם למהלך הבא.
    רק נקודות מחשבה נוספות^^

    31/08/2014 19:22

נשמע מאוד מעניין באמת!
אני אשמח לקרוא את הסיפור ואמשיך לעקוב אחריו ;)

31/08/2014 19:02

הייתי או משנה את השמות ושהסיפור יתרחש בארץ, או עושה את הסיפור בחוץ לארץ עם אותם שמות ועל אותו רעיון, רק מורידה את 'סיפורי ערסים' מהפרק.
בהצלחה!:) ותמשיכי.

31/08/2014 19:43
סיפורים נוספים שיעניינו אותך