ליליאן
כתבתי המשך. אני יודעת שהוא קצר ,אבל אני לא מרגישה כול כך טוב :)

מקווה שתאהבו

התאהבתי.. בחבר הכי טוב שלי -חלק שני

ליליאן 28/02/2012 1630 צפיות 9 תגובות
כתבתי המשך. אני יודעת שהוא קצר ,אבל אני לא מרגישה כול כך טוב :)

מקווה שתאהבו

הדמעות התחילו לרדת ,שוב לא הייתה לי שליטה עליהן. שוב לא יכולתי להשתלט על עצמי.
למה זה קורה? ועוד עכשיו.. כשהוא קרוב כול כך, אני לא רוצה שיגלה שאני בוכה. אני לא רוצה שיראה שאני חלשה. אני לא רוצה לבכות לידו. אבל עכשיו אני בוכה..

מה קרה הוא שאל מנגב את דמעותיי מלחיי הרטובות ,המגע שלו כאב. לא רק כאב.. הוא שרף אותי מבפנים. הוא גרם לי לבעור. "תעזוב" לחשתי מורידה את ידו במהירות מפני ועולה במדרגות בריצה על חדרי. רציתי שהוא ילך ,רציתי שיסתלק מביתי. לא רציתי לראות אותו עכשיו ,לשמוע את קולו שגורם לי לצמרמורת ..לחוש את מגע ידו. סגרתי את דלת דלתי נועלת אותה עם המפתח ,למקרה שהוא ינסה להיכנס. נשענתי על הדלת ,הדמעות ממשיכות לרדת.. החלקתי לאט מנסה להירגע אך לא מצליחה. לא מצליחה לנשום כראוי. ושוב ,שוב זה קורה. עוד התקף חרדה ,זה לא הראשון שהיה לי מאז שהסיפור של הריבים בין אמא לאבא. לא הצלחתי לנשום ,קמתי מהרצפה נאחזת בדלת. "טיי" קראתי בשמו כולי חנוקה גם מהדמעות וגם מחוסר האוויר. לא הצלחתי לצעוק ,קולי נשמעה כסוג של לחישה.

"מה קרה?" הוא שאל מעבר לדלת. לא הצלחתי להוציא מילה מיפי. לא הצלחתי ידי הייתה על החזה, שמעתי את ליבי הולם במהירות. ניסיתי לייצב את נשימותיי אך ללא הצלחה. ניסיתי להירגע לתמקד בחפצים שנמצאים סביבי. זה תרגיל שטיי לימד אותי. הוא מצליח לפעמים. "תראי את השידה" לחשתי לעצמי ממשיכה להתנשם "תראי את הדלת" אמרתי מתמקדת לשניות ספורות בדלת ,ליבי המשיך להלום במהירות. ואפילו מהר יותר ממקודם. אם זה בכלל אפשרי.

"תראי את המיטה.." לחשתי מרגישה את הדמעות עולות שוב. לא הצלחתי להירגע, רק נלחצתי יותר. "הכול בסדר? תעני לי" צעק טיי מצידו השני של הדלת. "תראי את החלון.." אמרתי מנסה שוב ,דמעותי שוב פרצו. "תראי את.." התחלתי למלמל אך ללא הצלחה. החנק היה כול כך חזק. הלב הלם במהירות. אני רק נלחצתי יותר. מודעת למוות שקרב ובא.

ואז..


תגובות (9)

לליאן היקרה שלי בקר טוב
ראשית אני מאחלת לך שמידדדדדדדדדדד תרגישי טוב ובקשר לסיפור מדהים 100מם אהבתי כל מלה ומלה בו. מקווה שתמשיכי כשתחושי טוב יותר בתודה ממני בקי ♥♥♥

29/02/2012 02:22

אני באותה דעה עם בקי תמשיכי :) גם את הסיפור עולמות שונים אני רק היום קראתי את כל הפרקים מההתחלה והתאהבתי בסיפור :)

29/02/2012 04:08

תודה בקי ורותם אתן מדהימות.
הסיפור עולמות שונים -אז יש לו גם עונה שנייה. שהיא כבר כתובה פשוט לא פרסמתי כאן כי הפסיקו לקרוא אותה.. [=

ואני יכתוב המשך כשאני ינוח קצת..

29/02/2012 04:41

ואוו ליליאן!!
זה פשוט… פשוט… מדהיםםםםם!!!!
בבקשה תמשיכי מהר ואל תשאירי אותנו במתח!!!!
אוהבת-נטלי:)

29/02/2012 05:22

וואו..אין לי מילם.. רק..וואו!!!
אוקי.. זה מדהים!! זה ממש אבל ממש טוב!!

29/02/2012 06:11

יואו זה מהמם!!!
הכתיבה שלך מדהימה!!

29/02/2012 06:56

חח ..תודה בנות ,אתן מדהימות.. שמחה שאהבתן ♥

ואני יכתוב עכשיו המשך וישר יעלה אותו.. [=

29/02/2012 10:24

מצפה להמשך תודה ממני בקי ♥♥

29/02/2012 10:40

כתבתי את ההמשך ,אני עכשיו יעלה אותו.. קוראים לו -התאהבתי בחבר הכי טוב שלי -חלק שלוש..

אני סידרתי את השמות של הסיפור ,כדי שלא יהיה בלבול. אני קוראת לזה חלקים..

שמחה שכולכן אהבתן ,ושאתן רוצות המשך ♥ מקווה שיאשרו אותו מהר [=

02/03/2012 07:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך