ליליאן
אמ.. אני ממש אהבתי את השם אלקסיס.. לדעתי הוא יפה..
ומי שלא הבינה שמו המלא של טיי הוא טיילר..

אמ.. מה אתן חושבות על ההמשך?? עשיתי כמה שיותר ארוך ,למרות שאני לא מרגישה כול כך טוב :)

התאהבתי בחבר הכי טוב שלי -חלק חמישי

ליליאן 20/03/2012 1495 צפיות 16 תגובות
אמ.. אני ממש אהבתי את השם אלקסיס.. לדעתי הוא יפה..
ומי שלא הבינה שמו המלא של טיי הוא טיילר..

אמ.. מה אתן חושבות על ההמשך?? עשיתי כמה שיותר ארוך ,למרות שאני לא מרגישה כול כך טוב :)

התיישבנו על המיטה. "אתה בסדר?" שאלתי אותו ,"אל תדאגי לי ,לא קרא לי כלום. את צריכה לדאוג לעצמך" הוא אמר לי. "אני בסדר" לחשתי ,ידו הייתה על פני מזיזה את שערי לאחור. "אל תדאג לי" לחשתי מרגישה צמרמורת מהמגע שלו. העניים שלו הסתכלו על שלי. המבט שלו היה נעים אך גם כואב. לא יודעת ,להיות קרובה עליו כול כך. זה מכאיב, לדעת שזה הכי קרוב שאיי פעם נהיה. לדעת שהוא בחיים לא יהיה שלי ,אהוב ליבי. שהוא בחיים לא יאהב אותי כמו שאני אוהבת אותו..

הורדתי את ידו מפני מחייכת חצי חיוך. הוא הסתכל עלי לא מבין אותי בכלל. "אז ממה היה לך התקף?" הוא שאל אותי. הסתכלתי עליו שותקת. לא אומרת מילה. "מה הפחיד אותך?" הוא שאל אותי שוב. "זה כלום.." אמרתי כשידי על עורפי. "תראי למה זה גרם לך.. זה לא כלום" הוא אמר לי מסתכל עלי מנסה להבין מה קרה. "אני לא רוצה לדבר על זה" אמרתי וקמתי מהמיטה והלכתי כמה צעדים על עבר הדלת. "אני רוצה ללכת לישון.. אז" אמרתי רומזת לו שיצא. "כן.. בטח" הוא מלמל וקם מהמיטה הולך גם הוא על הדלת. הוא עבר אותי ,ידו נגע בטעות בידי. לא ניראה שהוא שם לב לזה.. אך בגופי עברה צמרמורת ,השפלתי את מבטי ופתחתי את הדלת. הוא הסתכל עלי חייך ונישק את מצחי ויצא מן הדלת. סגרתי את הדלת וכעבור כמה שניות נשמעה סגירת הדלת הראשית של הבית. התיישבתי על המיטה.. הדמעות?? לא איחרו להגיע. אני לא מבינה איך יכולתי להתאהב בו. איך?? הוא בסך הכול חבר טוב.

נשכבתי במיטתי מתכסה עם השמיכה. להירדם לא הצלחתי. המשכתי להסתובב מצד לצד. כמה שעות ברצף. באחד וחצי בערך נרדמתי.. היה לי חלום מוזר מאוד. הייתי על גבעה ירוקה באיזשהו מקום שלא זיהיתי. הכול פרח ,ציפורים מצייצות ,שמיים כחולים עם מעט מאוד עננים ,עצים ירוקים ,פרחים בשלל צבעים.. ראיתי את טיי נשען על אחד העצים. באתי לקרוא לו אך הוא פתאום חייך והתרחק מהעץ. ראיתי מישהי מתקרבת לכיוונו. הם התחבקו ,הם התחילו לעלות בגבעה.. ראיתי שהוא מחזיק את ידה. היא הרימה את ראשה, והיא בעצם הייתה.. אני.

לא הבנתי את החלום ,לא הבנתי מה משמעותו היום.. כשהתעוררתי, לישון לא חזרתי. ישבתי וספר כול הלילה קראתי. התעוררתי עייפה בבוקר ,התקלחתי במים קרים בשביל להתעורר. התלבשתי ואספתי את שערי לקוקו גבוה. ירדתי למטה. אבא לא היה בבית ,אמא גם. היה פתק דבוק על המקרר ,הורדתי אותו 'אבא שלך נסע לחו"ל לעבודה הוא יהיה שם לשבוע ,אני נסעתי לכנס בצפון. אני יחזור עוד כמה ימים. דיברתי עם אמא של טיילר ואת יושנת אצלם עד שאחזור. נשיקות ,אוהבת אמא' קראתי את הפתק שוב ושוב. לא האמנתי. למה.? למה הם עושים לי את זה?

טיי, אני לא יכולה לראות אותו כול דקה ביום. במשך כמה ימים. אני לא יכולה. אני לא ישרוד. אמא השתמשה בשמו המלא של טיי ,מראה שהיא לא אוהבת את הכינוי שנתתי לו. תמיד היא השתמשה בשמו המלא ,כמו שהיא הייתה משתמשת בשמי המלא אלקסיס. טיי קיצר את שמי וקרא לי אלכס ,זה קצר וחמוד כזה. רק הוא קורה לי כך.. אני עדיין לא מצליחה להפסיק לחשוב עליו.. ועכשיו שאני יצטרך לגור אתו באותו הבית במשך כמה ימים..


תגובות (16)

ואייי!!
פרק מהמם!! לקח לך הרבה זמן להעלות אותו, את לא מרגישה טוב? רפואה שלמה!! וגם אני אוהבת מאוד את השם אלקסיס וגם את טיילר!!
וגם את הסיפור שלך!!
אז תמשיכי מהר מהר, אני מחכה:)

20/03/2012 07:28

תמישכיי !

20/03/2012 07:47

זה ממש ממש יפה!
השמות ממש מתאימים להם.
תמשיכי דחוף!
תרגישי טוב:)ושוב תעשי ארוך!
אוהבת…

20/03/2012 08:16

אני פשוט הייתי עם כול הקטע של לחזור לשגרה ודיי לא מצאתי זמן לכתוב. ועכשיו ברגע שהיה לי זמן, כתבתי.. אני שמחה שאהבתן ,ואני מאוד אוהבת את השמות האלה ♥

20/03/2012 08:26

אהה ותודה בנות ♥ אני מקווה שזה יעבור מהר ,אני ככה מאתמול בצהריים :P לא נורא.. הכול עובר בחיים ,אפילו החיים עצמם..חח

20/03/2012 08:27

אווווו כמה זמן חיכיתי לפרק הזה!!
וואו פרק מושלם!!!
ורפואה שלמה! :)

20/03/2012 08:40

גם אני חיכיתי לפרק הזה!!! תרגישי טוב!!!!

20/03/2012 09:21

פ'חחחח ארוך זה ארוך תעשי באורך של ספר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

20/03/2012 12:41

חחח יובל.. אני אמרתי שעשיתי כמה שיותר ארוך ,אני עוד לא מרגישה טוב.. :P

21/03/2012 03:54

וואו זה מדהים קראתי את כל הפרקים ואת כותבת פשוט מדהיים..!

21/03/2012 12:09

תודה ,שמחה שאהבת.. ♥

שמחה שכולכן אהבתם :)

22/03/2012 02:01

אהבתי ואני עדיין אוהבת את הסיפור המדהים שלך הכתיבה שלך מושלמת ברמות על תרגישי טוב ל א ל ת ר ♥♥♥♥ באהבה ובברכת סופ"ש מהנה ממני בקי ♥♥♥

22/03/2012 02:25

אווו תודה בקי… סוף שבוע מהנה שיהיה לך ולכולכן :) ♥

22/03/2012 04:33

יואוו תמשיכי ומהרר!!!!!!!
אבל תעשי קצת יותר ארוך!!
זה סיפור יפה!!
ואת כותבת את זה גם יפה :))
אהבתי D:
(ואל תשכחי להמשיך כן? חח)

28/03/2012 10:52

קצת מרגיש כאילו אני כתבתי את זה חח זה מדהים תמשיכי!! אהבתי ממש

01/04/2012 11:12

בבקשה תמשיכי!!!!!!!!!!!

05/04/2012 01:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך