orz16
תודה לכל מי שמגיב.. מקווה שתאהבו ביקורת תתקבל בשמחה ושיהיה לכם שבוע מושלם ורק בשורות טובות!!!

התאהבתי בטעות פרק 4

orz16 03/08/2014 1475 צפיות 3 תגובות
תודה לכל מי שמגיב.. מקווה שתאהבו ביקורת תתקבל בשמחה ושיהיה לכם שבוע מושלם ורק בשורות טובות!!!

"בלי שטויות ומסיבות" אמא אמרה לי רגע לפני שיצאה מהבית.
"מה?! אז מה אני אעשה עם הארגז אלכוהול שיש לי בחדר?, כזאת הורסת מסיבות" אמרתי בציניות והיא גלגלה עיניים והלכה לאוטו.
"שמרי על עצמך" אבא אמר, נישק את קודקוד ראשי והלך לאוטו כשהוא גורר אחריו את המזוודות של רונה. רונה עמדה מולי מסתכלת עליי בעיניים נוצצות כאילו הדמעות עומדות לפרוץ בכל רגע מעינייה.
"קודם כל אין לך מה לבכות התקבלת לתיכון שרצית ודבר שני כן" אמרתי וחייכתי אליה.
"כן מה?" היא שאלה לא מבינה.
"את יכולה לחבק אותי אב.." לא הספקתי לסיים את המשפט ורונה חיבקה אותי חזק "אבל לא ליותר משולש שניות" מלמלתי.
"אחד.. שתיים.. שלוש.." ספרתי והיא התנתקה ממני לאחר כמה שניות.
"אני לא אומרת את זה הרבה, אבל אני גאה בך שהתקבלת לבית ספר הזה" אמרתי לרונה והיא חייכה חיוך ענק ומאושר.
"יאללה עכשיו לכי" אמרתי לה והיא הנהנה חיבקה אותי עוד פעם ורצה לאוטו.
"ביי" אמרתי להם בפעם האחרונה, סגרתי אחריי את הדלת והלכתי למטבח פותחת את המקרר ומחפשת מה לאכול.
"אני בבית" שמעתי את דניאל צועק מדלת הכניסה וגיכחתי קצת.
"בוא למטבח" צעקתי לו, ומוציאה לי בסוף את בקבוק שוקו, כי במקרר יש יותר מידי דברים בריאים ואין דברים טעימים.
"מה יש לאכול אני גווע" הוא אמר
"אין, קח שוקו, אלא אם כן אתה רוצה דברים בריאותיים" אמרתי ולקחתי שלוק.
"אוף גם אצלכם יש דברים ירוקים, תביאי אני אתמודד עם השוקו" הוא אמר ונתתי לו את בקבוק השוקו.
"דרך אגב הזמ.." הוא אמר ותקתוק בדלת קטע אותו ואני הלכתי לפתוח את הדלת.
"הייוש" סהר אמרה וראיתי שמאחוריה עומדים גייד, תור ואריאל
"היי?" אמרתי, או יותר נכון שאלתי.
"הזמנו את עצמנו לבריכה שלך" תור הסביר ונכנס לבית ואחריו גייד וסהר.
"אתה מתכוון להיכנס או להישאר בחוץ?" שאלתי את אריאל שעדיין עמד בפתח.
"זה תלוי אם תזמיני אותי" הוא אמר ואני הרמתי גבה.
"כנס" אמרתי הוא נתן לי נשיקה על הלחי ונכנס.
"אנחנו בבריכה" דניאל צעק לי שמעתי קצת צחקוקים ואותם קופצים למים. עליתי לחדר החלפתי לבגד ים חזיה שחורה עם חוטים וורודים ומכנס קצר שחור עם שני פסים וורידים בכל צד, סירקתי את שערי וקלעתי צמה, ירדתי בחזרה לקומה התחתונה נכנסתי למטבח מוציאה שתייה קלה קצת אלכוהול בירות וחטיפים ומניחה אותם על השולחן במטבח.
"ואוו" שמעתי מאחוריי הסתובבתי וראיתי את אריאל רק עם מכנסיים בלי חולצה, בואו נגיד ככה יש לו גוף אלוהי
"למה אתה לא בחוץ עם כולם?" שאלתי אותו, מנסה לא לבהות לו בריבועים.
"באתי לקרוא לך" הוא אמר ובהה בי.
"העיניים שלך עוד יצאו מהמקום אם תמשיך לבהות בי ככה" אמרתי לו והוא הסמיק קצת. לקחתי בקבוק וודקה ומזגתי לי קצת לתוך כוס עם שתי קוביות קרח.
"רוצה לשתות?" שאלתי אותו והסתובבתי עם גבי אליו
"כן" הוא אמר והרגשתי את חום גופו הסתובבתי, זזתי קצת ועקפתי אותו. יצאתי לבריכה וישבתי על שפת הבריכה עם הכוס בידי.
"איפה יש שתייה?" ת'ור שאל
"בפנים על השולחן" אמרתי והוא יצא מהבריכה ואחריו כל השאר נכנסו לשתות ולאכול.
"יסמין בואי משחקים אף פעם" שמעתי קול קורא לי מבפנים ישבנו על הספות והכנו שוטים
"אוקיי אני מתחילה" סהר אמרה
"אף פעם לא היייתי לי במערכת יחסים" היא אמרה וגייד דניאל ותור שתו.
"אף פעם לא התנשקתי עם בחור" אריאל אמר אני סהר וגייד שתינו.
"אף פעם לא התנשקתי עם בחורה" גייד אמרה ואריאל דניאל תור ואני שתינו
"יסמין?" דניאל שאל
"זה היה באמת או חובה" אמרתי והרמתי ידיים. אחרי כמה סיבובים כאלה רובנו היו שיכורים חוץ ממני וסהר.
"הם נראים גמורים" אמרתי לסהר ושתינו צחקנו
"אני אחזיר את ת'ור וג'ייד" היא אמרה ועזרתי לה לקחת אותם למכונית שלה
"את תצליחי להסתדר איתם?" סהר שאלה
"כן, ביי" אמרתי, נישקתי אותה על הלחי ונכנסתי לבית בחזרה. אריאל היה רדום על הספה ודניאל הציק לו
"בוא" אמרתי לדניאל והנחתי את ידו על כתפי גוררת אותו לדלת
"את יודעת את ממש יפה" דניאל אמר וצחקק קצת
"כן זאת הסיבה שאני דוגמנית" אמרתי לו צוחקת על המצב שלו
"אם לא הייתה לי חברה יכול להיות שהייתי מנשק אותך עכשיו" הוא אמר
"יש לך חברה?" שאלתי אותו המומה, את זה לא ידעתי.
"שושש אבל אל תגלי לאף אחד זה סוד" הוא אמר לוחש. הגענו לביתו ודפקתי על הדלת.
"היי" שון אחיו של דניאל פתח לי את הדלת וקלט את המצב של דניאל
"תני לי אני אקח אותו מכאן" הוא אמר ולקח את דניאל ממני
"רגע" אמרתי לשון לפני שהוא סגר את הדלת.
"דניאל מי זאת חברה שלך?" שאלתי אותו
"גייד אבל אל תגלי לאף אחד במיוחד לא לדנה" דניאל אמר ואני ושון גיכחנו.
"ביי" אמרתי לשון וחזרתי לבית שלי. נכנסתי וראיתי שאריאל עדיין ישן עליתי לחדרי התקלחתי לבשתי מכנס קצר וגופיה וירדתי בחזרה למטה.
"או אתה ער" אמרתי כשראיתי את אריאל יושב על הספה
"כן, יש לך אספרין במקרה?" הוא שאל והחזיק את ראשו.
"בטח, שניה אני באה" אמרתי והלכתי למטבח הוצאתי כדור נגד כאב ראש מהמגירה ומילאתי לו כוס מים.
"קח" אמרתי לו והוא לקח את הכדור הכניס לפיו ובלע אותו עם המים.
"תודה רבה" הוא אמר וקם
" לאן אתה הולך?" שאלתי אותו
"הביתה" הוא אמר והתחיל ללכת אך תפס בספה בכדי לא ליפול
"אין הביתה, בוא אני אקח אותך לחדר אורחים" אמרתי לו ולקחתי אותו לחדר אורחים מכניסה אותו למיטה.
"תודה" הוא אמר והניח את ידו על ידי כאשר כיסיתי אותו
"בכיף" אמרתי בחיוך והתקדמתי לדלת.
"יסמין?" אריאל שאל והסתובבתי אליו "אם את רוצה את יכולה לישון איתי" הוא אמר.
"לא תודה" אמרתי לו וגיכחתי קצת. עליתי לחדרי ונשכבתי במיטה שוקעת במחשבות עד שרעשים מבחוץ קטעו את קו מחשבתי.
"אריאל זה אתה?" שאלתי והוא לא ענה. קמתי מהמיטה וירדתי למטה מפחדת קצת.
"בו" שמעתי צעקה מאחורי וקפצתי מבהלה.
"יא זבל" אמרתי ונכנסתי לפאניקה לא הצלחתי לנשום וקיבלתי התקף אסטמה.
"יסמין?" אריאל נכנס לפאניקה גם הוא.
"תביא.. מ.. מהמגירה" אמרתי תוך כדי שאני מצביעה על המגירה של המטבח. והוא רץ לשם במהירות מביא לי את המשאף. לקחתי כמה שאיפות והתחלתי להרגע
"יסמין אני כל כך מצטער" אריאל אמר
"אני שונאת אותך!" אמרתי והתחלתי להרביץ לו על החזה והוא חיבק אותי חזק עד שהתעייפתי
"אני מצטער" הוא אמר והמשיך לחבק אותי ונישק את קודקוד ראשי. וברגע הזה שמתי לב שהוא עדיין בלי חולצה.
"זה בסדר רק אל תעשה את זה שוב" אמרתי. לבסוף כשנרגעתי, למרות שלא רציתי לצאת מחיבוקו, התנתקתי ממנו.
"תשני איתי" הוא ביקש.
"לא" אמרתי עליתי לחדרי ונכנסתי מתחת לפוך. למרות שממש רציתי אבל אין סיכוי שאני אתן לו את הרושם שאני נכנסת למיטה עם מישהו כל כך מהר גם אם זה רק לישון.
אריאל נכנס לחדרי ובחן אותו לכמה שניות.
"אני לא אעזוב אותך עד שאני אהיה בטוח שאת בסדר לגמרי" הוא אמר והתיישב לידי
"סבבה אבל בלי ידיים" אמרתי לו והוא הנהן ונכנס גם הוא מתחת לפוך. לאחר כמה דקות הרגשתי את ידו מונחת סביבי ניסיתי להזיז אותה אך זה היה לשווא. הסתובבתי עם פניי אליו ובחנתי אותו
"אריאל?" שאלתי אך הוא לא ענה כנראה הוא ישן.
"לילה טוב" מלמלתי ונרדמתי בחיבוקו.

קמתי בבוקר כשידו של אריאל עדין סביבי, הזזתי את ידו בעדינות וקמתי מהמיטה. לקחתי חצאית וגופיה וורודה מהארון ונכנסתי לשירותים. שטפתי פנים צחצחתי שיניים לבשתי את החצאית והגופיה וקלעתי את שערי הארוך לצמה שמונחת על כתפי הימנית. יצאתי מהשירותים ואריאל עדיין היה רדום. ירדתי למטבח והכנתי פנקיקים ושתי כוסות של נס.
"בוקר טוב" אריאל אמר וישב מולי על השולחן.
"בוקר אור" אמרתי וחייכתי חיוך קטן, שתיתי את מה שנשאר מהכוס שלי והנחתי אותה בכיור.
"תאכל" אמרתי לו והצבעתי על הפנקיקים והוא אכל.
"סליחה על אתמול" אריאל אמר לאחר שתיקה של כמה דקות ודחף לפיו את חתיכת הפנקיק האחרונה.
"זה בסדר, לא ידעת" אמרתי וחייכתי חיוך קטן.
"זה לא! ואם לא היית אומרת לי איפה המשאף" הוא אמר " מה אז היה קורה?" הוא שאל.
"כנראה הייתי מתה" אמרתי בגיחוך קטן לקחתי את הכלים והנחתי אותם בכיור.
"את מפגרת" הוא אמר.
"ידוע" אמרתי וצחקתי. הדלקתי את המים והתחלתי לשטוף את הכלים.
"איך אני אוהב את הצחוק הזה" אריאל אמר ועמד מאחורי מניח את ידיו על מותניי ומתקרב אליי
"אריאל" מלמלתי והוא הניח את שפתיו על צווארי, מנשק אותי מלא נשיקות קטנות ולבסוף סובב אותי אליו. כרכתי את ידיי סביב צווארו ונישקתי אותו נשיקה רכה הוא תפס אותי מרגלי והרים אותי על השיש תפסתי אותו מחולצתו ומשכתי אותו אליי מעמיקה את הנשיקה יותר והופכת אותה לסוערת. התנתקנו והוא עבר אל צווארי.
"אריאל די" לחשתי לו. זה לא בסדר, וזה לא נכון.
הוא הסתכל עליי ונשך את שפתו התחתונה. לא די איך אני יכולה לעמוד בזה. הוא קירב את פניו אליי והסתכל עליי בעיני כלב קטן
"זאת תהיה הפעם האחרונה" אמרתי והוא ריסק את שפתיו על שפתי פתחתי קצת את פי נותנת ללשונות שלנו לריב על שליטה ולבסוף הם התמזגו כאחד. הוא קירב אותי אליו שוב והתנתקתי ממנו.
"למה?" הוא שאל כמו ילד קטן.
"כי ככה" אמרתי חייכתי חיוך קטן וחזרתי לשטוף כלים.
"אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך" הוא אמר וחיבק אותי מאחור. אין דבר כזה אהבה! זה סתם קלישאה של סרטים הוליוודים.
"אז תפסיק אתה סתם מבזבז את הזמן שלך" אמרתי והורדתי את ידיו ממני.
"את בסוף תתאהבי בי גם" הוא אמר ואני הסתובבתי אליו.
"אל תבזבז את הזמן שלך עליי לך חפש מישהי אחרת" אמרתי לו
"לא רוצה אף אחת אחרת אני רוצה אותך" הוא אמר מחמיא לי מאוד אבל זאת טעות אני רק עושה בעיות וגם ככה עוד חצי שנה כשאני אסיים תיכון רק אלוהים יודע איפה אני אהיה בעולם.
"בהצלחה עם זה" מלמלתי והוא יצא מהבית, פשי יפה לו לעשות לי דרמה על הבוקר.


תגובות (3)

זה כזה מושלםםםם
תמשיכיייי

03/08/2014 17:06

המשך! המשך!

03/08/2014 23:03

מדהים♥המשך דחוף!!

04/08/2014 02:05
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך