אמ.. אני חדשה בזה אז תגיבו והיו עדינות :)
מקווה מאוד שאהבתם ♥

התאהבתי בכוכב – פרק 1 ♥

14/06/2012 1204 צפיות 5 תגובות
אמ.. אני חדשה בזה אז תגיבו והיו עדינות :)
מקווה מאוד שאהבתם ♥

אז ככה , אני סברינה , אני עולה לי'א , יש לי שער שחור תלתלי ארוך ועניים חומות בהירות , לחברה הכי טובה שלי קוראים מישל ואנחנו חברות כבר מאז .. גן חובה . אבא שלי נהרג בתאונת דרכים כשהייתי קטנה ככה שאני כמעט לא זוכרת ממנו כלום. אני גרה עם אמא שלי ואחי כריס , הוא בן 21 . מחר זה הראשון לספטמבר , היום הראשון ללימודים.
~נתחיל~
סברינה! קומי , את עוד תאחרי ליום הראשון שלך! צעקה לי אימי מלמטה,
טוב בסדר , קמתי תפסייקי לצעוק! צעקתי לאימי חזרה.
קמתי וראיתי שהשעה כבר 7:15 , התארגנתי מהר וירדתי למטה , לקחתי שוקו ובאתי לצאת, "חכי שנייה , את צריכה טרמפ?" שאל אחי כריס.
"כן בטח , בוא מהר שאני לא יאחר"
יצאנו החוצה ונכנסנו לאוטו, בדקה שנכנסתי לאוטו הפלאפון שלי צלצל.
זאת הייתה מישל. "איפה את?" שאלה.
" אני באוטו , כריס מסיע, צריכה טרמפ?" שאלתי וישר הסתכלתי על כריס , כריס התחיל לצחוק ואמר "מה אני מונית?"
"בבקשה?" אמרתי . "טוב , בסדר אבל זה רק כי בקשת יפה "
"טוב אנחנו בדרך אלייך " אמרתי למישל והשיחה התנתקה.
כשהגענו למישל, היא נכנסה לאוטו והתיישבה ליידי.
הבצפר במרחק של רבע שעה מהביית שלי , כול הנסיעה אני ומישל דיברנו על היום הראשון , וכול ההתרגשויות והשטויות האלה.
הגענו לבצפר , יצאנו מהאוטו , נעמדתי ליד החלון הפתוח ליד הדלת של כריס , הבאתי לו נשיקה ואמרתי "תודה". "אין בעד מה ,ושהייה לכן יום טוב " אמר ונסע חזרה הביתה.
אני ומישל נכנסנו לכיתה והתיישבנו בשולחן הכי אחרון בכיתה .
~צלצול~
המורה נכנסה לכיתה והתפלאנו לראות שזאת המחנכת שלנו משנה שעברה. וישר אמרה " סברינה ומישל החמודות מהניסיון שלי משנה שעברה אני לא חושבת שאני ייתן לכם לשבת השנה ביחד. "
"אבל המורה…" באתי להגיד והיא עצרה אותי. " אל תנסי לשכנע אותי , זה לא ילך " אמרה. "טוב, מישל אני רוצה שתעברי ליד סם " הוסיפה.
שתינו התבאסנו, מישל לקחה את הדברים שלה ועברה מקום ליד סם .( סם הוא הילד החתיך והשקט של הכיתה ). טוב תלמידים.. יש לי הודעה , השנה עבר אלינו לעיר ילד חדש ששמו טים , הוא עבר הנה מארצות הברית , ואני יודעת שכולכם מכירים אותו מהסרטים שהוא שיחק בהם , כול הבנות התחילו להתרגש ולצעוק, אבל תאמת אני לא מבינה מה הן מוצאות בו, הוא אולי חתיך אבל הוא כמו כול ילד אחר בכיתה.
"טים , בוא תכנס לכיתה " , אמרה המורה, והדלת נפתחה . וטים נכנס לכיתה..
כול הבנות עוד שנייה התעלפו , טים הוא ילד באמת חתיך יש לו שער בלונדיני טיפה ארוך , עניים ירוקות והוא גבוה. " טוב בוא נמצא לך מקום " אמרה המורה.
"טוב אני רואה שכול המקומות תפוסים , אז אתה יכול לשבת ליד סברינה "
כול הבנות התחילו להתלחשש , וישר הסתכלתי על מישל , "וואי כמה שאני מקנא בך " עשתה לי עם תנועות שפתיים.
טים התקרב אליי והתיישב בשולחן ..
המשך יבוא D:


תגובות (5)

נחמד :D

15/06/2012 08:59

כבר כתבת פרק כזה לא ?!
עדיין נחמד :D

15/06/2012 09:00

אופס חשבתי שזה פרק אחר , האיטרנט שיכפל לי סוריי ♥

15/06/2012 09:01

לי קוראים מישל חחח…תמשיכי אהבתי את הסיפור

15/06/2012 12:28

ניקולללל…אהבתי.

17/06/2012 05:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך