התאהבתי במפקד שלי – הקדמה

11/03/2019 1067 צפיות תגובה אחת

קודם כל אהלן…
הסיפור שאכתוב פה הוא סיפור אמיתי מהחיים האישיים שלי אבל שתדעו שהשמות בידיוניים וגם המראות…
אוקיי אז ככה…

בעד שלום לא חשבתי שאי פעם דבר כזה יקרה לי שאני אתאהב במפקד שלי ויותר מזה.. אתחיל איתו מערכת יחסים כל כך טובה, כל כך כיפית שאת מקבלת מקבלת ומקבלתת…

קוראים לי דנה ולמפקד שלי קוראים בני.
אני התגייסתי לחיל האוויר וביום שהגעתי לטייסת הוא היה שם.
מתוק, מהמם, אלוף במה שהוא עושה אבל גם קשוח כשצריך.

הוא קיבל אותי בידיים פתוחות וכל בעיה בין אם היא קטנה או בין אם היא גדולה הוא היה שם תמיד לתמוך ולעזור.
הוא בן אדם מדהים שאלוהים רק יודע איך קיבלתי אוצר כזה לחיים שלי.

קוראים לי דנה בנימין אני בת 21 כמעט היום והוא בני (בן) ניסים בן 25 איש קבע בכיר.

איך אפשר לתאר לבן אדם שאת מאוהבת במפקד שלך? להורים שלך? יקבלו את זה? לא יקבלו את זה? איך מצרפת אותו לחבורה של החברים שלך שאומנם גיל זה רק מספר אבל שעבר דבר או שתיים בחיים שלו ואנחנו ילדים רק התחלנו ללמוד מה זה להיות אחראים על עצמנו לבד.
הוא הבן אדם הראשון שהתחברתי אליו בטייסת הבן אדם הראשון שאני מדברת איתו והבן אחרון שאני מדברת איתו.
הוא היה שם ברגעים השמחים שלי אבל גם ברגעים הפחות שמחים שלי.
שנדבר על זה שכשהגעתי לטייסת היה לי חבר במשך שנתיים?
וכך מתחיל הסיפור.. 3>


תגובות (1)

קדימה, מחכה להמשך, אגב גם אני שירתתי בחיל האוויר בטייסת :)

12/03/2019 19:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך