נשארת בדויה
בבקשה תגיבו אני לא יודעת מה אתם חושבים לדעתי זה יצא נחמד תגיבו לי ותגידו אם זה צריך שיפור אני אשמח כל דגובה תתקבל בברכה! יום טוב וצום קל לכל אלה שצמים!!:)

התאהבתי… פרק 1

נשארת בדויה 08/09/2013 1091 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו אני לא יודעת מה אתם חושבים לדעתי זה יצא נחמד תגיבו לי ותגידו אם זה צריך שיפור אני אשמח כל דגובה תתקבל בברכה! יום טוב וצום קל לכל אלה שצמים!!:)

התעוררתי לכל הרך של מרתה "מיילי קומי את מאחרת" "אני קמה" עניתי ופהקתי. קמתי ברגליים כושלות לחדר האמבטיה התקלחתי צחצחתי שיניים ויצאתי עטופה במגבת לחדר ארונות שלי תוך כדי שאני מפהקת, הוצאתי את בגדי הבית ספר, יש לנו תלבושת אחידה חצאית מיני אדומה חולצה מכופטרת לבנה עם סמל בצד ימין של הבית ספר, עניבה אדומה וג'קט אדום אם סמן של הבית ספר בצד ימין בצבע זהב. התלבשתי בזריזות קיפלתי את החולצה עד אחרי המרפק השארתי שתי כפתורים אחרונים פתוחים,קשרתי ברשלונות את העניבה, גרבתי גרביים אפורות עד הברךשבלמעלה של הגרב יש פס אדום דק ונעליתי נעלי עקב לא ממש גבוהות בצבע שחור עשיתי בשעיר קוקו והוצאתי את הפוני, לקחתי את נתיק הגב השחור שלי ואת הג'קט ביד וירדתי למטה.
למטה חיכתה לי מרתה עם ארוחת בוקר שוקו קר וחביתה וסלט אכלתי בזריזות,אמרתי תודה ונשקתי למרתה על הלחי, יצאתי מהבית כשמרתה מאחלת לי יום מוצלח.
נכנסתי לגי'פ האדום של אבי במושב האחורי מחכה שטום יסע. טום הוא הנהג שלי מיכון שאני רק בת חמש עשרה ואין לי רשיון אז הוא מסיע אותי לכל מקום שאני צריכה. אחרי כעשריים דקות נסיעה הגעתי לבית ספר, אמרתי ביי לטום ויצאתי.
נכנסתי לבית ספר שעוד לא התחיל ואני כבר מחכה שהיום הזה יגמר, נכנסתי לכיתה שאני רואה שם רק את רון התלמיד החנון של הכיתה רון הוא רזה כזה ונמוך כולם כל הזמן יורדים עליו ומציקים לו ואני מרחמת עליו כי הוא בסך הכל ילד נחמד. "בוקר טוב" אמר לי רון "בוקר טוב" השבתי מחוייכת. "מה אתה עושה?" שאלתי את רון כשאני רואה שספר ומחברת חשבון פתוחים לפניו. "שיעורי בית בחשבון לא הספקתי אתמול." השיב. "וואיי שחכתי מזה לגמרי!!" אמרתי בבהלה אם המורה פריד תגלה שלא עשיתי שיעורי בית היא תהרוג אותיי!! "בואי רוצה להעתיק?" אמר רון כשראה את פני הלחוצות. "כןכןככן…זאת אומרת כן אני אשמח" השבתי מבוישת על איך שעניתי לו בהתחלה, והוא רק גיחך קצת ונתן לי להעתיק.
אחרי כרבע שעה גמרתי להעתיק את השיעורים ובדיוק כשהכנסתי את המחברת והספר לתיק נכנסה לא אחרת מאשר….כירסטין עם שתי "החברות" שלה שמזדנבות אחרי לכל מקום התאומות היילי וריילי שתי פאקצות מפגרות ומטומטמות. "תראו תראו הנה שתי החננות בכית ממשים אהבתם" ליגלגה כרסטין על ועל רון והחברות המטומטמות שלה צוחקות. מפגרות. התעלמתי והסתכלתי על רון שהוא ייתבייש בכל זאת הוא מאוהב בה אבל היא רק מנצלת אותו אני לא מבינה איך הוא התאהב בה.כרסטין וברותיה ישבו מסביבה בשולחן האמצעי של הכיתה ודיברו בקולות ולוחקות אחרי שתי דקות נכנסו לכיתה לא מאשר תומר ושני חבריו אוראל ודניאל הם הבנים הכי מקובלים בבית ספר הם משחקים כדורגל ותומר הוא הקפטן כך שהוא וכרסטין חברים טוב ברור פאקצה ודיביל חח.
תומר ישר הלך לכריסטין ונישק אותה .נישק חחח טרף לה את הפה שיאנוס אותה וזהו.דפוקים.הסתכלתי על רון שהוא בוהה בכרסטין במבט מאוהב וכמו שאני מכירה אותו הוא היה מת להיות במקום תומר איי.
מיד אח"כ נכנסה ליהי אהבת חיי נשמתי התאומה חח אנחנו מכירות מכשהיינו קטנות ואנחנו עושות הכל ביחד היא מכירה אותי הכי טוב היא היחדה שאני יודעת שהיא בחיים לא תעזוב אותי, לליהי יש שיער ארון חלק עד סוף הגב ויש לה עיניים ירוקות מלוות באפור.
"בוקר טוב" ליהי נכנסה בצהלה לכיתה וכמובן שכרסטין תהיה חייבת להגיב "היה לי בוקר מושלם עד שראיתי אותך ואת שני החנוננים השניים" צחקה בלעג והפנתה מבטה אלי ואל רון ליהי השפילה מבטה והתיישבה ליידנו כשהיא ממלמלת לי "אני שונאת אותה" גיחכתי וחיבקתי אותה ליהי נאנחה ישבה לידי כשהיא מסתכלת על תומר וכרסטין מתנשקים ואומרת בלחש "מתי הוא יהיה שלי?" אווי גם היא עכשיו היא מאוהבת בתומר קשות אחח אני לא מבינה אותה ואת רון מתאהבים באנשים אכי מטומטמים בעולם!! הנדתי את ראשי ומלמלתי "אויי ליהי …רון מה יהיה איתכם" אמרתי בגיחוך קל "מה?" הם שאלו ביחד "כלום" השבתי ובדיוק צלצל הפעמון שאר הכיתה נכנסו אני הלכתי למושב האחורי שבסוף הכיתה בצד אני יושבת לבד וממולי יושבים רון וליהי.
כולם יבושו במקומם , המורה פריד נמחנכת נכנסה כשהיא אומרת "בוקר טוב" וכולם מחזירים לה בפה אחד "בוקר טוב".
"שלום תלמידים שבו ולהוציא ספרי חשבון" וכך כולם עשו ואז נפתחה הדלת של הכיתה ונכנס..תלמיד?חדש? טובב לא יודעת יש מצב שזה תלמיד חדש לא ראיתי אותו אף פעם.אבל הוא היה חתיך שיער שחור חום מבולגן מבנה גוף שרירי וגבוה הוא לבש את המדי בית ספר עם המכנס הגינס שזה לבנים ונעלי ספורט שחורות יפות שהג'קט אצלו ביד .ווואוו. בעצם מה וואוו?לא וואוו הוא נחמד שששש.
"היי" הוא אמר למורה בזלזול "אדוני הצעיר בבית ספרנו נוהגים לדפוק בדלת לפני שנכנסים אז עכשיו צא ודפוק בדלת ואז תכנס" אמרה אמורה בעצבים הוא גלגל עניים ויצא. הוא דפק שוב ונכנס "הנה מרוצה?" הוא אמר לה "לא חכה שאני יקרא לך ואז תיכנס" אמרה אם חיוך מנצח "אבל אמרת לי לדפוק ולהכנס אז הנה דפקתי ונכנסתי מה יש לאמשלך?" "אה אדוני תירגע אם הדיבור ותעשה כפי שאמרתי לך !!" אמרה במבט עצבני בעניים "בסדר, בסדר לחץ מה יש לך איזה בוקר טוב מקבלים פה!" אמר והרים את הידיים כאילו נכנע ויצא שוב מהכיתה.
הוא דפק .שוב. בדלת "כן?" המורה אמרה בסיפוק הוא פתח קצת רת הדלת ושאל "אפשר להכנס?" שאל "כן" המורה אמרה "כך תלמד קצת נימוסים" אמרה לו "בסדר" מלמל ונכנס וכל הכיתה פשוט גיחכה ל"הצגה" שהתנעלה פה למשך מספ דקות.
"אוקיי תלמידים, זה התלמיד החדש אושר, אושר רוצה לספר על עצמיך קצת?" אמרה המורה "כן אם אני לא אצתרך לדפוק בדלת שוב" אמר המורה רק גלגלה עניים "אוקיי קוראים לי אושר כפי שהבנתם ואני עברתי לוושנגטון זאת אומרת לפה מניורק וזהו" אמר "אוקי אושר אתה תשב ליד…." המורה אמרה וכול הבנות בכיתה רק התפללו שזה יהיה ליידן אפיולו כרסטין חח פתטיות. "או הנה ליד מיילי"
אמרה המורה מה? לידי אחח "מיילי תרימי את היד" הרמתי את היד וגלגתי עניים "הנה רואה אושר שם" המורה אמרה והצביעה על מקומי.
אושר פילס דרכו אל המקום ומחייך על זה שכל הכתה מסתכלת עליו חח וואלה באמת מצחיק המבטים שלהם שווים הכל חחחח "אושר" אמר והושיט ידו ללחיצה "מיילי"' אמרתי בגיחוך ולחצתי את ידו. רק עכשיו שמתי לב לעניים הירוקות שלו מבטנו הצטלבו ועייניו פגשו בעיניי הסמקתי השפלתי את ראשי התנתקתי מידו והפנתי את מבטי ללוח שחיוך קל על שפתיי.


תגובות (2)

נשמע ממש טוב:)
מחכה להמשךךךך

08/09/2013 07:24

וואייי נשמעו ממש טוב!! תמשיכיי!!

08/09/2013 08:01
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך